waar blijf jij met je sperma

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

wil
Berichten: 1049
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 1:01
Locatie: Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan...

Berichtdoor wil » do 14 augustus 2003, 13:29

...uitbroeden dus :lol:

wil

tientje
Berichten: 250
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 1:01
Locatie: Gent, Belgie

Berichtdoor tientje » do 14 augustus 2003, 13:40

maak een kweekje van je kwakje...
:mrgreen: :lol:
"Ironie is vaak slechts de schaamte der tederheid"

Droogneuker

Berichtdoor Droogneuker » vr 05 september 2003, 0:11

Al eens geprobeerd vlak voordat je klaarkomt de zaadbuis dicht te drukken? Werkt erg goed. Moet je ong. 2 cm achter de balzak duwen, er komt dan geen sperma uit je eikel.

Werkt ook goed bij pijpen. Mij vriendin gruweld van sperma maar als ik het op deze manier tegen hou dan pijpt zij mij helemaal kant en klaar. :lol: :D

Oh ja, volgens mij gaat het sperma de blaas in, als ik ga plassen voel ik de wat dikkere sperma me naar buiten komen.

ronnie
Berichten: 6
Lid geworden op: do 04 september 2003, 0:43

Berichtdoor ronnie » vr 05 september 2003, 17:50

Al eens geprobeerd vlak voordat je klaarkomt de zaadbuis dicht te drukken? Werkt erg goed. Moet je ong. 2 cm achter de balzak duwen, er komt dan geen sperma uit je eikel.

Werkt ook goed bij pijpen. Mij vriendin gruweld van sperma maar als ik het op deze manier tegen hou dan pijpt zij mij helemaal kant en klaar. :lol: :D

Oh ja, volgens mij gaat het sperma de blaas in, als ik ga plassen voel ik de wat dikkere sperma me naar buiten komen.
-------------------------------------------------------------------

Ik zou er maar mee oppassen, het sperma wordt een kant op geduwd waar het niet hoort, verniel de boel er niet mee, straks onstekingen in het scrotum, bijbal, ballen, enz. en neem maar van mij aan dat dat geen pretje is, mijn advies, gewoon laten lopen dat zaad, ander kun je problemen krijgen die je liever niet hebt.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » vr 05 september 2003, 22:03

Ik laat het achter op het voetbalveld (zie ander topic) en ik ben van plan het record van mijn opa te verbreken :D
LeAvEr DeA aS sLeAf

Erotiqa
Berichten: 3
Lid geworden op: do 04 september 2003, 9:54

Berichtdoor Erotiqa » di 09 september 2003, 12:52

Wij hebben altijd handdoeken bij het bed liggen. Als ik hem aftrek haal ik het daarmee van zijn buik en mijn handen. Hij zal in zijn uppie ook wel een handdoek gebruiken denk ik. En als hij in mij komt dan leg ik een handdoek onder mijzelf, want dat lekt er toch uit 'snachts.

Ik moet er niet aan denken dat de kwakkies gewoon in bed blijven stinken :shock:

Spot NI

Berichtdoor Spot NI » di 09 september 2003, 13:17

Stinken? Sinds wanneer begint zo'n kwakje te stinken? Ik heb ook liever dat de lakens netjes blijven, maar als er al eens een plekje op komt, dan verdroogt dat en gaat dat helemaal niet ruiken! Volgens mij geef jij je ventje verkeerd eten :wink:

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » di 09 september 2003, 15:01

Het kan zijn dat ik verkeerd eet.....maar ehhh....sperma blijft volgens mij een geurtje houden, ook nadat het is opgedroogd. Heb jarenlange ervaring 8)

Sensuele

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 09 september 2003, 15:12

Ach een handdoekje eronder is ook zo gepiept, ik vindt het vervelend als het hele spul door de hoes en de moltondeken lekt zo op je matras.
LeAvEr DeA aS sLeAf

neusje2

Berichtdoor neusje2 » di 09 september 2003, 15:20

spot NI, ik vrees dat je lijdt aan een chronische neusverstopping! misschien wel handig in dit geval...

Spermman

Elwin3000, handzaam en gemakkelijk

Berichtdoor Spermman » wo 10 september 2003, 10:58

Hey mensen voor dit soort problemen vond ik in de vakantie in Zwolle een klein handzaam batterij'stof'zuigertje. Dit kleine apparaatje, genoemd Elwin3000, naar de maker waarschijnlijk, werkt op 1 penlitebatterij en is geschikt voor het wegzuigen van lichaamssappen als sperma en vocht van de vrouw.
Het heeft een verbazingwekkende zuigkracht en is erg stil in gebruik.

groet,

spermman

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 10 september 2003, 11:00

Sperma stinken? Ja misschien als je je bed maar 1 keer per jaar verschoond...
Terug van (nooit echt) weggeweest

Peer
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 juli 2003, 13:59
Locatie: Waddinxveen

Juinen in een sok

Berichtdoor Peer » wo 10 september 2003, 12:06

Denk es aan een oude sok. Dat deed mijn kerl vroeger ook en daarna kon ik het uitwassen. Geen idee want ik dacht dat hij sterke zweetvoeten had...
Petra

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 10 september 2003, 13:11

Afbeelding
LeAvEr DeA aS sLeAf

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 10 september 2003, 13:12

Afbeelding
LeAvEr DeA aS sLeAf


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] en 14 gasten