positieve invloed van een minnaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » wo 06 augustus 2003, 20:06

lijkt er goed op bittermoon, alle elementen zijn aanwezig , vooral dat probleemloze .

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » wo 06 augustus 2003, 21:09

ja , wat wil je als je met je onderlijf reageert kan je moeilijk fijnzinnig zijn .
Wat is fijnzinnig, ik wil graag een vertouwensband heben met mijn partner
Zonder dollen, verel mij nu eens wat ik verkeerd zie.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » wo 06 augustus 2003, 21:28

Beste jippie ,
Ik reageer niet op het feit dat jij bovenstaand verhaal niet zou kunnen hebben met je partner . Iedereen moet voor zichzelf weten waar de grenzen liggen en dat ook met z'n partner eerlijk bespreken .
Ik reageer wel op de grove uitlatingen van je maat en het feit dat je dit soort uitlatingen graag te pas en te onpas aanhaalt .Voor mij is dit geen vrouwvriendelijke humor maar eerder kazernepraat .Heb je alleen collega's die zo over vrouwen praten of valt dit soort je meer te binnen wanneer een topic je stoort? En mijn knipoog met bittermoon had niets met jou te maken , maar met een oud dierenverhaal .

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » wo 06 augustus 2003, 23:28

ah? welk? ;-)

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 07 augustus 2003, 9:56

kazernepraat :shock: dat is een leuke.
Wat is er vrouwonvriendelijk aan? Ik zeg alleen dat er veel meer is in het leven die belangrijker zijn voor de mens dan alleen sex. Als je lichamelijke klachten krijgt dan is de potentie van de man een van de eerste dingen die hier onder te lijden heeft.
Ieder moet voor zichzelf weten hoe hij zijn leven indeelt maar als iemand buiten zijn relatie om zijn sexleven aan het verrijken is en iedereen is hier erg positief over dan mag er toch rustig worden gezegd dat dit niet in alle relaties wordt geaccepteerd.
Ik wil graag oud worden met met mijn vrouw en ook nog van haar houden als ze rimpelig is en de schoonheid hoofdzakelijk binnenin zit. Sex is ook voor ons belangrijk maar staat zeker niet boven aan de lijst :)

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » do 07 augustus 2003, 10:04

Sex staat bij mij toch behoorlijk bovenaan, maar ik heb toch ook wel wat van die, noem het maar, conservatieve trekjes van jou Jippie. Ik vind het nl. ook een leuke gedachte om aan de zijde van mijn vriendin te zullen zijn als ze 50 of 60 is. En ik zou het er ontzettend moeilijk mee hebben als ze met andere mannen naar bed zou gaan. Aan de andere kant houden we wel van fantasieën, en wie weet komt er zo'n wederzijdse fantasie (trio) wel eens van. Het zal in elk geval iets zijn waar we beiden achter staan en waar we beiden deel van uitmaken. Anders blijven wij beiden hopen dat we door weer en wind monogaam zullen blijven.

vos
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 juni 2003, 15:14

Berichtdoor vos » do 07 augustus 2003, 10:20

Vooreerst bedankt aan eenieder voor de reacties. Zowel de positieve als negatieve. Wel wil ik er nog aan toevoegen dat niet alles zonder problemen verlopen is. Ik heb een korte versie geschreven van wat mij overkomen is; het gehele verhaal zou, vrees ik, meerdere pagina's gevuld hebben. Er waren dikwijls spanningen, maar die hebben we geprobeerd om zoveel mogelijk te onderdrukken, voornamelijk omwille van onze dochter. Zij mocht niet het slachtoffer worden van onze problemen. We hebben soms gepraat, maar misschien wel te weinig. De opvoeding die je van huis uit meekrijgt ombuigen is niet altijd zo eenvoudig. Daarmee wil ik de schuld zeker en vast niet op mijn opvoeding afschuiven, ik heb zeker fouten gemaakt net als mijn man. Ik hoop alles eens goed te kunnen uitpraten en ik vermoed dat dit in de toekomst makkelijker zal kunnen. We worden al iets ouder, kunnen makkelijker relativeren, en, misschien wel wat hypocriet van mij, we hebben beiden fouten gemaakt.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » do 07 augustus 2003, 10:22

ik ga even mee met de conservatieve mannen ;)

een relatie doe je in mijn ogen met zijn tweeen, niet om ernaast ook nog andere minnaars te hebben, zeker niet achter de rug van je parnter om, wat stelt een relatie voor als je achter elkaars rug een heel ander leven leidt dan met elkaar denk ik dan...

mensen die een relatie hebben en die van elkaar weten en accepteren dat ze beide andere sexparnters naast de relatie hebben moeten dat zelf weten, als zij er gelukkig mee zijn is dat alleen maar mooi, mijn zegen hebben ze....

maar oneerlijkheid en een relatie gaan voor mij niet samen en zelf zou ik het nooit willen, een relatie begin ik omdat ik met die persoon en die persoon alleen verder wil, anders begin ik niet aan een relatie en zou ik zeggen alles goed en wel, we kunnen best een paar keer leuk afspreken, maar ik begin geen relatie met je want ik wil me op dit moment niet aan 1 persoon binden, iets in die geest...

als mijn partner niet genoeg aan mij alleen heeft kannie ook moven, of je kiest voor me of je laat me fijn met rust :)

het stomme is dat mensen vaak van mij juist verwachten dat ik een vrije relatie ok zou vinden omdat ik bi ben, maar ook bi mensjes kunnen hopeloos ouderwets en trouw zijn in relaties ;)

sex voor de fun is 1 ding, kan daar niet zonder in periodes dat ik vrijgezel ben, maar als je een relatie hebt is seks meer dan een lichamelijk verlangen wat vervuld moet worden vind ik, seks in een relatie is voor mij iets wat van jou en je partner is, waar niemand aan moet komen en niemand wat mee te maken heeft,

soms is vrijen gewoon vieren dat je van elkaar houdt, en om heel eerlijk te zijn, geen enkele one night stand kan tegen dat gevoel op.

-x-

een toch wel beetje conservatieve chix :)
nothing will kill me except a silver bullet

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 07 augustus 2003, 10:52

WAUW!!! 8)

Ja, als ik zoiets wil vertellen dan haal ik vent erbij die met een gebroken heup in het ziekenhuis de clisma verafschuwt en dan ben ik zoals gewoonlijk weer eens onduidelijk.
:roll:

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » do 07 augustus 2003, 11:00

WAUW!!! 8)

Ja, als ik zoiets wil vertellen dan haal ik vent erbij die met een gebroken heup in het ziekenhuis de clisma verafschuwt en dan ben ik zoals gewoonlijk weer eens onduidelijk.
:roll:
graag gedaam :lol:
nothing will kill me except a silver bullet


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast