positieve invloed van een minnaar

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

vos
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 juni 2003, 15:14

positieve invloed van een minnaar

Berichtdoor vos » ma 04 augustus 2003, 13:17

Ik aarzelde lang om dit al dan niet neer te schrijven. Maar nu is de kogel eindelijk door de kerk.
Ik ben een jonge vrouw, einde dertig, gehuwd, één kind en heb als het ware een zorgeloos leventje. Ik ben zeer conservatief opgevoed en ben ook altijd zeer conservatief geweest. Ook op seksvlak. Ik was zeer preuts. Enkele jaren geleden echter leerde ik een man kennen waarmee ik eigenlijk geen enkel punt van overeenkomst had; behalve dan op beroepsvlak We werkten namelijk allebei in dezelfde sector. Hij was een avonturier, had de helft van de wereld bereisd, hield van vrouwen en was zeer libertijns. Toch was hij zeer intelligent en had geen angst om met zijn vaak progressieve ideeën in aanvaring te komen met zijn superieuren. Ik voelde mij tot hem aangetrokken en was plots stapelverliefd. Ik hou zielsveel van mijn man en zal hem nooit verlaten, maar ik voelde dat mijn leven rijker kon worden met deze man. Ik begon een vriendschapsrelatie die evolueerde naar meer. Het lichamelijke aspect speelde steeds meer een rol. Ondanks zijn avonturierkarakter kon hij zeer teder uit de hoek komen. Hij kon zeer sensuele massages geven en die evolueerden ook. Door het feit dat ik zeer preuts was, had ik moeite met mij uit te kleden, zeker voor een vreemde man. Dus eerst door de kleren door, daarna met ontbloot bovenlichaam (maar wel op mijn buik liggend), nog later enkel met een slip en uiteindelijk volledig naakt. Op een avond, na een rugmassage vroeg hij me om me om te draaien, zodat hij ook mij buik kon masseren. Ik was door de massage zo week geworden dat ik mij omdraaide en hem mijn naakte borsten en schaamstreek toonde. Hij begon mijn borsten te strelen en daalde uiteindelijk af naar mijn schaamstreek. Ik heb zeer sterk ontwikkelde kleine schaamlippen, waar ik enorm verlegen voor ben. Daarom liet ik steeds mijn schaamhaar groeien; en gelukkig ben ik van nature zwaar behaard zodat mijn schaamlippen niet zichtbaar zijn. Mijn tepels stonden stokstijf en mijn kutje was drijfnat. Ik heb toen het orgasme kunnen onderdrukken, omdat ik vond dat ik enkel bij mijn man mocht klaarkomen. Zo evolueerde onze relatie. Hij slaagde erin om mij poedelnaakt te tonen aan hem, we gingen samen naar de sauna (hij scheerde mijn kutje kaal, zodat de andere bezoekers mijn schaamlippen konden zien, hij leerde mij masturberen, ik trok hem af, hij introduceerde mij bij Afrikaanse vrienden, bij wie ik naakt rondliep, we deden samen erotische spelletjes, waarbij hij me geblinddoekt uitkleedde, mijn handen op mijn rug samenbond; ik kreeg interesse in vrouwvrouw relaties e.d.. Ik onderdrukte mijn orgasme niet meer, maar genoot. Ergens wist ik dat ik fout zat, maar mijn leven werd zoveel rijker. Ik had mijn lichaam ontdekt. Wel hebben we ons steeds aan onze afspraak gehouden dat hij mij nooit mocht penetreren. Vingeren mocht wel, maar intiem wou ik toch enkel de penis van mijn man voelen. Het resultaat van dit alles was dat mijn seksleven met mijn man ook verbeterde. Veel meer variatie, erotische spelletjes, kaalscheren van mijn kutje. Ik durf naakt te zonnen in de tuin, terwijl ik toch weet dat de buurman kan meekijken, waardoor mijn man extra opgewonden raakt.. Ik scheer mij geregeld volledig kaal, zeker als ik naar de sauna ga. Kortom de relatie met mijn man is nog nooit zo goed geweest. Wie had dit ooit durven denken. De relatie met mijn minnaar heb ik verbroken. Ik ben nog steeds verliefd op hem, vind hem één van de meest boeiende mannen die ik ooit ontmoet heb, maar ik vreesde dat ik hem uiteindelijk toch gevraagd zo hebben om mij te neuken, en dat kon niet. Gelukkig begreep hij als avonturier mijn beslissing en we zijn als de beste vrienden uit elkaar gegaan. Ik denk nog vaak aan hem. Zijn er nog vrouwen die soortgelijk “avontuur” meegemaakt hebben en van wie de relatie onder invloed van een minnaar verbeterd is?

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » ma 04 augustus 2003, 14:09

is je relatie eigenlijk wel verbeterd als je je man over een langere tijd met een minnaar bedriegt? en heeft hij zich nooit afgevraagd hoe zijn vrouw zich zomaar zo kon veranderen? dat vraag ik me zomaar spontaan af als ik dit lees.

vos
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 16 juni 2003, 15:14

Berichtdoor vos » ma 04 augustus 2003, 15:37

Mijn man had reeds gedurende enkele jaren een minnares. Hij wist dat ik een goede vriendschapsband had met mijn minnaar, en ik vermoed dat hij ook wel op de hoogte was dat er "meer" was tussen ons, maar dat hij i.v.m. zijn eigen buitenechtelijke relatie daar nooit met een woord over gerept heeft. De relatie tussen hem en zijn minnares schijnt ook verleden tijd te zijn. We hebben elkaar als het ware teruggevonden en herontdekt, als ik het zo mag stellen.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » ma 04 augustus 2003, 16:07

Ik ben blij te horen dat dit een zo positieve uitwerking heeft gehad op je eigen ontplooiing en dat het tevens je eigenlijke relatie meer goed dan kwaad heeft gedaan.
Toch zou ik zelf moeite ermee hebben als ik bemerkte dat mijn vriendin een ander nodig zou hebben om zich seksueel te ontplooien. Maar het is ook weer zo, dat niemand zo volmaakt is dat ie alles kan zijn voor in zijn relatie.
M
Laedere facile, mederi difficile

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » ma 04 augustus 2003, 16:31

Ik wil niet vervelend doen, maar is het niet allemaal zo vaag?

Je schrijft "De relatie tussen hem en zijn minnares schijnt ook verleden tijd te zijn.". Schijnt ja... de zon schijnt ook...

Er zijn heel veel dingen onuitgesproken tussen jou en je man en zelf krijg ik daar altijd zo'n vervelend gevoel bij. Misschien moet je er toch maar eens over nadenken om dingen niet zo vaag te laten en eens rond de tafel gaan zitten om echt goed te praten. Ik denk dat je op deze manier nogal uit elkaar groeit en zo'n houding krijgt van elk zijn kant uit.... Maar dat is mijn mening....

groetjes

orchidee

Imke
Berichten: 3
Lid geworden op: di 15 juli 2003, 23:52
Locatie: Provincie Antwerpen

Berichtdoor Imke » ma 04 augustus 2003, 18:45

Doe toch nie allemaal zo negatief! :? als ze zich er beter door voelt, waarom niet?
Ik zou eerder zeggen, proficiat! Geniet van wat je gewonnen en geleerd hebt. Niemand is perfect, en soms heb je gewoon net iets meer nodig dan wat (volgens de maatschappelijke normen) normaal lijkt. Maakt niet uit toch?! Je zegt zelf dat jullie nog vrienden zijn, je man is niet boos, en je hebt er van geleerd.
Geniet ervan en laat de rest maar zagen!


Imke, die over sommige dingen nét iets anders denkt...
Imke

xp
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: belgië

Berichtdoor xp » di 05 augustus 2003, 15:44

de max van een verhaal en komt veel voor. Ik ken wel een paar mensen met minaars(essen) die hierdoor ook een betere relatie kregen met hun tweede helft.
Persoonlijk vind ik het een heel mooi verhaal! en ik zie er nergens graten in in tegendeel.
xd

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 05 augustus 2003, 16:32

Ik hou zielsveel van mijn man en zal hem nooit verlaten

Waarom belazer je je man dan? Dit is puur lust. Als mijn vrouw zich zou verlekkeren in een of ander huis met een stel afrikaanse medelanders, terwijl ik in weer en wind de kost sta te verdienen dan denk ik toch echt dat het einde relatie is. Ik ben niet bezitterig maar heb wil mijn huwelijkse regels.
Tijd van onderzoeken is de tijd voor je gaat trouwen.

maya
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 02 juni 2002, 1:01

Berichtdoor maya » di 05 augustus 2003, 17:02

Tijd van onderzoeken is de tijd voor je gaat trouwen.

Hoeveel mensen ontdekken dit pas nadat ze getrouwd zijn?
Mooie theorie...

Vos,
Als je weet dat je man een minnares heeft (gehad) en jij bent ook op ontdekkingstocht... kunnen jullie er dan geen gespreksonderwerp van maken?

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » di 05 augustus 2003, 17:08

Noteert : nooit trouwen



:P

Lisaluv
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 18 maart 2002, 2:01
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Lisaluv » di 05 augustus 2003, 17:11

Persoonlijk sta ik open voor invloeden van buitenaf, maar ik probeer wel zelf te beslissen wat ik met die invloeden doe.
Ik heb zelf een hele saaie tijd gehad in mijn huwelijk, en toen kwam er plotseling iemand uit de lucht vallen die alles overhoop haalde. Ja, ik heb me hier gedeeltelijk voor open gesteld en hoewel hij me veel verdriet heeft gedaan, heeft hij ook heel veel goede dingen gebracht, o.a. een aanzienlijk avontuurlijker sexleven en ook andere spannende dingen die ik met mijn man heb gedaan. En ik denk dat die persoon niet voor niets op dat moment is gekomen, en dat ik dat toeliet. Ja, er was wat mis!
Ik heb alleen wel geprobeerd om datgene wat die persoon losmaakte op mijn man te projecteren, en niet op een derde. (is niet 100% gelukt, but we all make mistakes)
Dus ik denk dat een derde (of dat nou technisch gezien een minnaar is of niet) wel degelijk een positieve invloed kan (en wat mij betreft MAG) hebben, het is alleen wel verschillend hoe ver je die derde laat gaan...of komen ;-) Je laat je toch ook op andere gebieden (hobbies, cultuur) beinvloeden door anderen? Of ben je altijd maar verplicht om op het eenmaal gekozen pad voort te gaan?


Liefs van
Lisaluv
Feeling younger every day!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 05 augustus 2003, 18:06

@ maya
Die theorie is i.d.d. niks mis mee.

Als mijn vrouw zielsveel van mij houdt dan weet ze dat ze mij recht in het hart steekt als ze met anderen aan het sexperimenteren gaat. Daarom kan dat niet rijmen.
:?

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » wo 06 augustus 2003, 13:12

Soms kun je de dingen ook maar beter simpel houden :D
De simpele dingen in het leven zijn soms al moeilijk genoeg.

Ik vroeg uit de gein aan een maat van mij die in ziekenhuis lag of hij s-nachts zijn vrouw niet miste.
Och.. zei hij; een week zonder sex is best te doen maar drie dagen niet naar de w.c. kunnen is een ramp!

:lol:

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » wo 06 augustus 2003, 19:46

Eerlijk Vosje, en met alle respect , je verhaal komt me wat te vloeiend en te mooi voor , zo zonder al teveel problemen , en dit voor een zeer conventionneel opgevoede vrouw :?:

Jippie, ja , wat wil je als je met je onderlijf reageert kan je moeilijk fijnzinnig zijn .

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » wo 06 augustus 2003, 19:57

indeed... alweer je-weet-wel droomvlinder?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 13 gasten