Meerdere keren seks, na elkaar..

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Flechaza
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 22:36

Meerdere keren seks, na elkaar..

Berichtdoor Flechaza » wo 11 april 2007, 22:54

Na hier toch wel al heel erg lang op onderzoek geweest te zijn heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag.
Mijn vriend en ik hebben een relatief goed seksleven, hij is heel attent, staat open voor nieuwe dingen, enz... Ikzelf ben 20 en hij is 26, het probleem zit nu in het feit dat ik graag wel meer seks zou willen, en daarom niet op frequentere basis, maar meer na elkaar. Na (al dan niet beiden) tot een orgasme gekomen te zijn ben ik vaak nog steeds opgewonden.

Ik weet dat mannen niet direct opnieuw seks kunnen hebben (wegens fysiek onmogelijk?) maar kan dat ook niet een kwartiertje of een halfuurtje later ofzo?
Vroeger had ik een relatie waarwin we de hele nacht konden vrijen en dit soms wel tot 8 keer in die nacht. Was hij dan buitengewoon of?... Hij was wel een afrikaanse jongen en ik heb me al laten vertellen dat die wel tot andere dingen in staat zijn, maar toch. Het seksleven met mijn huidige vriend is in alle opzichten beter, behalve dan in de hoeveelheid en de passie.

Er zal wel zeker iemand zijn die antwoord, "het is kwantiteit die telt en niet kwaliteit," maar toch, ik zou graag willen weten of andere mannen wel in staat zijn om meerdere keren seks na elkaar te hebben.

Ook vind ik het zoiets vreemds om het gevoel te hebben dat ik meer zin heb dan hij, waarschijnlijk is dit wel de maatschappij die ons het beeld opdringt dat mannen meer zin moeten hebben maar toch..

alvast heel erg bedankt.
Verba volant, scripta manent...

verdwaaltje
Berichten: 517
Lid geworden op: wo 20 december 2006, 21:29
Locatie: wachtend in dromenland

Berichtdoor verdwaaltje » wo 11 april 2007, 23:14

beste flechaza

kan alleen maar uit eigen ervaring spreken:

de jonge jaren, toen ik nog maar net bij mijn lief was, deden we "het" diverse keren na elkaar. conditie voldoende

tegenwoordig is de frequentie minder, maar langer (over het algemeen), en meestal direct slapen. Toch een kern van waarheid dat na je 25e de teruggang begint?

bovendien (slap excuus, no pun intended) kom je 's avonds na het werk bekaf van je werk, en dan wil je wel, maar ben je toch moe.

Maar dat zijn mijn eurocentjes voor wat het waard is.
Niets is zo veranderlijk als de waarheid

Flechaza
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 22:36

Berichtdoor Flechaza » wo 11 april 2007, 23:27

Dank je voor je antwoord, en je hebt geijk, dat is ook wat hij zegt. En wat ik ook weet en hem natuurlijk niet kwalijk neem. Hij is profesioneel sporter en daarnaast heeft hij nog een half time dag job, wat natuurlijk heel vermoeiend is. En als we vrijen is dat meestal ook vrij lang. We zullen wel een oplossing vinden,een gulden midden weg, maar gewoon te weten dat we niet alleen zijn is al heel geruststellend.
Verba volant, scripta manent...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 12 april 2007, 2:55

Mijn orgasmes zijn zodanig heftig dat ik er vlak na ook ff niets meer kan. Alles is dan veel te gevoelig; clitje doet dan zelfs pijn bij vingeren...

Maar ik heb ook andere vormen van orgasmes die veel minder heftig zijn (maar ook zeer lekker) waar ik mee door kan gaan (tot de heftige orgasme komt).

Ik vraag me een beetje af hoe jouw orgasmes zijn, maar dat doet er verder niet toe eigenlijk..

want... zoals voor de één een orgasme heel heftig kan zijn met erna gevoeligheid, kan bij de ander net zo'n orgasme niet net zo gevoelig zijn, zoals de ene vrouw kan spuiten, en de ander niet.

Dat spuiten schijn je te kunnen 'trainen', meerdere keren klaarkomen bij mannen schijnt ook 'trainbaar'.

Pffft wat ik dus wil zeggen (:lol:) ;
Elk mens is natuurlijk anders, maar sommige dingen kan je ook oefenen. Maar dan moet hij dat zelf natuurlijk ook graag willen...

Over het 'buitengewoon' zijn... ik weet het niet. Ik denk niet dat het buitengewoon is het te kunnen als je werkelijk zo'n grote prestatiedwang hebt (en jezelf dan oefent). Mijn vriend kan het soms, maar ik moet bekennen dat ik dan echt lekker wil chillen...

Ik vind het totaal niet belangrijk hoevaak hij achter elkaar kan komen, belangrijker vind ik hoelang hij het uit kan stellen. Vluggertjes zijn vaak leuk, maar soms kom ik dus wel 4, 5 keer klaar voordat hij komt.

Uitstellen is volgens mij makkelijker te oefenen :wink:

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » do 12 april 2007, 7:21

Of leeftijd een hele belangrijke rol speelt, kan ik niet helemaal beoordelen. Iig speelt de mate van opwinding wat mij betreft wel een rol, maar dat lijkt me logisch.

Het belangrijkste echter is, hoe heftig dat eerste orgasme is. Als wij naast elkaar gaan liggen fantaseren en met onszelf en elkaar spelen, al dan niet met speeltjes erbij, hebben we dikwijls al gauw weer zin in een tweede keer of meer.
Hebben we echter langdurig liggen vrijen, en het orgasme is zodanig dat het uit de tenen lijkt te komen, en de hersenpan bijkans lijkt te worden leegezogen (alsof die 2cc daarvandaan komt :), maar dan eerder 200cc :) ), dan is nagenieten het enige wat nog telt.
Niets is blijvend, alleen de verandering

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 12 april 2007, 12:05

Mijn vriend heeft het nooit gekund, wel 2 keer op een dag, maar er moesten altijd meerdere uren tussen zitten.

Ik ben ook meer van de kwaliteit dan de kwantiteit. In het kader van de kwaliteit zijn we nu wel samen bezig met een serie boeken:
de multi-orgastische man, de multi-orgastische vrouw en het multi-orgastische paar. (Auteurs: Mantak Chia, Maneewan Chia, Douglas Abrams en Rachel Carlton)
D.m.v. taoïstische technieken meervoudige orgasmen. Mannen leren niet te ejaculeren.. vaker klaarkomen schijnt dan makkelijker te zijn.... we zijn nog niet zo ver in dàt boek...
Ik hoop je later een tip te kunnen geven. :lol:

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » do 12 april 2007, 12:19

Hoezo, wegens fysiek onmogelijk?
Toen ik er 26 was, kon ik meermaals achter elkaar klaarkomen en een paar uur aan een stuk doorneuken.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Berichtdoor Mannekijn » do 12 april 2007, 12:40

Jessebel wrote:
Ik vind het totaal niet belangrijk hoevaak hij achter elkaar kan komen, belangrijker vind ik hoelang hij het uit kan stellen. Vluggertjes zijn vaak leuk, maar soms kom ik dus wel 4, 5 keer klaar voordat hij komt.

Uitstellen is volgens mij makkelijker te oefenen
Erofun69 wrote:
Het belangrijkste echter is, hoe heftig dat eerste orgasme is.
Helemaal met Jess en Ero eens. Beide methoden probeer (!) ik altijd te combineren en daardoor lukt het me meestal om probleemloos heeeeeerlijk lang en vaak mijn partner te laten genieten.
(Voorwaarde daarbij is wel dat ik mij in een positie (standje) bevind waarbij ik mij snel terug kan trekken. Onderop lukt dat meestal niet vlug genoeg)

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 12 april 2007, 13:11

weet je wat het allerbelangrijkste is in mijn nederige ogen:
hoeveel lol je hebt in bed. Hoe intens de ervaring is.

Uiteindelijk maakt het dan dus niet uit hoe vaak een man achter elkaar kan komen of niet maar gaat het om de ervaring. het genieten !!

Miss B

(die misschien een beetje Fel is maar niets heeft met prestatiedrang, maar wel veel met genieten 8) )
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Flechaza
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 22:36

Berichtdoor Flechaza » do 12 april 2007, 13:47

Ik moet zeggen, ik zie het allemaal niet zo als prestatie dwang, eerder nieuwsgierigheid. Het is inderdaad ook zo dat mijn orgasmes misschien niet zo hevig zijn, en vaak in de plaats van me te bevredigen me eerder nog meer opgewonden maken. zoals erofun69 zei:
en het orgasme is zodanig dat het uit de tenen lijkt te komen, en de hersenpan bijkans lijkt te worden leegezogen (alsof die 2cc daarvandaan komt , maar dan eerder 200cc ), dan is nagenieten het enige wat nog telt.
zoiets ervaar ik dus niet. Mijn vriend denk ik wel, want vaak doet daarna de minste beweging of aanraking bijna pijn van gevoeligheid.
Maar misschien kunnen we dit inderdaad trainen.
Ik denk dat ik misschien gewoon nog een klein meisje ben die hoopt dat de nachtenlange vrijpartijen kunnen blijven duren,maar als je werkt, sport, naar school gaat, toneel speelt en je hele drukke leven leidt, dan is het moeilijk om je nachtrust op te geven om de hele nacht te vrijen.
Die boeken waarover eLO4 (what's in a name?) het had, die heb ik ook in mn nachtkastje zitten, misschien moet ik me daar eens in verdiepen samen met mn vriend. Heel erg bedank t voor jullie mening. Ik hou van dit forum, want waar moet je uiteindelijk gaan met zulke vragen? Je vriendinnen hebben vaak hetzelfde probleem, en je mama, ja zoiets vraag je toch niet aan je mama? 8)
Verba volant, scripta manent...

Flechaza
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 22:36

Berichtdoor Flechaza » do 12 april 2007, 13:53

Oh en over wat jessebel schreef:
Ik vind het totaal niet belangrijk hoevaak hij achter elkaar kan komen, belangrijker vind ik hoelang hij het uit kan stellen. Vluggertjes zijn vaak leuk, maar soms kom ik dus wel 4, 5 keer klaar voordat hij komt.
Ergens ga ik daar mee akkoord, en mijn vriend is heel goed in uitstellen, maar ik ben niet goed in klaarkomen. En natuurlijk is dat niet iets waar je 'goed' in moet zijn, maar ik heb het heel moeilijk mij te concentreren of te laten gaan zodat ik klaarkom. dus hoelang het soms ook duurt, op het einde kan ik dan zoiets hebben van laat maar, maar als hij dan gekomen is dan zit ik wel nog met dat gevoel en dan zou het leuk zijn moesten we even kunnen uitrusten, babbelen en terug vrijen. Maar dat moeten we dus oefenen.
Verba volant, scripta manent...

truffeltje64
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 30 maart 2007, 16:48
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor truffeltje64 » do 12 april 2007, 14:05

Ik lees veel over de lol en plezier wat belangrijker is, maar daar gaat het niet om!
Het gaat erom of de mannen nou wel of vaker niet kunnen!

Bij mij gaat het de lol en het plezier samen, maar de vrouw heeft ook wel eens een nacht dat ze door wil.
Ik denk dat je gewoon lekker door moet knuffelen, strelen gewoon lekker sexen dus en dan komt hij vanzelf wel weer omhoog hoor!
Zo gaat het bij ons in ieder geval,soms duurt het even langer maar dan gaan we gewoon door met andere dingen zonder er de nadruk op te leggen.

Ik zou zeggen gewoon proberen, maar ga er niet van uit dat het gel;ijk werkt want dan raak je zelf teleurgesteld en dat is zonde, gewoon lekker vrijen en genieten.

Flechaza
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 11 april 2007, 22:36

Berichtdoor Flechaza » do 12 april 2007, 14:16

Dank je voor je bondige antwoord. dat ga ik inderdaad proberen. Misschien was m'n aanpak gewoon verkeerd, nu zal ik proberen gewoon verder te knuffelen enz.
Verba volant, scripta manent...

Lady_Chatterley
Berichten: 167
Lid geworden op: vr 09 november 2001, 2:01
Locatie: ergens onder de blauwe hemel

Meerdere keren

Berichtdoor Lady_Chatterley » do 12 april 2007, 15:35

Mannen kunnen wel trainen om het lang vol te houden. Als ze eenmaal gekomen zijn duurt het inderdaad even voordat ze weer kunnen steigeren. Mijn lief kan het, als hij eenmaal in de mood is, redelijk snel weer voor elkaar krijgen. Wat hebben wij vrouwen het toch fantastisch eigenlijk met onze multi orgasme mogelijkheid. Niks geen kwartiertje of half uurtje of uurtje rust. Gewoon blijven pieken. Uhm en dat blijkt mijn lief ook erg te stimuleren. En wat al eerder is gezegd gewoon doorgaan, strelen, knuffelen, blijven opwinden en verleiden. Welke man kan daar weerstand aan bieden ;-).

liefs van Lilly
Live life to the max!

Nikki
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 21:37
Locatie: Provincie

Berichtdoor Nikki » do 12 april 2007, 18:19

Misschien kan hij jou eerder tijdens de vrijpartij klaar laten komen, zodat jij als het ware een voorsprong krijgt? Dan kun je na jouw eerste orgasme naar een gezamelijker piek toewerken en heb jij toch langer plezier.....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten