erotische foto's op cd-rom laten uitprinten in winkel

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 30 juli 2003, 17:06

Ja, en wat doet vervolgens die fotograaf? Precies, die stuurt de CD-Rom naar een ontwikkelcentrale...

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » wo 30 juli 2003, 19:00

Ik heb het geluk met een zeeeer mooie vrouw getrouwd te zijn dus kan ik me niet inbeelden dat iemand geen misbruik van de situatie zou maken.

Denk je dat jij de enige bent met een hele mooie vrouw? Ik heb nijn vrouw ooit een erotische fotosessie kado gegeven bij een fotograaf. Deze man zet dus ook de digitale foto's op zijn harde schijf alvorens hij ze op een cdrom brandt
en de computer van deze meneer staat bomvol met mooie vrouwen die allemaal een fotosessie bij hem hebben gedaan. Dit zijn voornamelijk allemaal proefopnames voor bladen als Passie, Aktueel en meer van dat soort lectuur. Deze man kan echt niet warm of koud meer worden van blote borsten.

Jippie; zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Berichtdoor Amada » wo 30 juli 2003, 19:38

Tja het is het een of het ander: óf meer privacy óf er meer geld voor betalen.

Amada

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » wo 30 juli 2003, 22:12

Die verhalen over ontwikkelcentrales kloppen wel degelijk, vooral in vakantietijd: dan werken er veel tijdelijke krachten, jongeren, studenten, etc. Als er dan leuke erotieke foto's langskomen, dan worden die een keertje extra geprint, en aan de muur gehangen.

Denk ook nog eens aan die verhalen uit Engeland, waar pedofielen of andere engerds gepakt worden dankzij de oplettendheid van medewerkers van de fotocentrales. Die letten op, en in geval van enge foto's waarschuwen ze de politie.

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » do 31 juli 2003, 12:48

Amai Flippo, meen je dat echt dat ze dat in die centrales extra uitprinten en zo? Ik zou nog aanvaarden dat 1 persoon ze zou zien maar als ze daar uit zouden hangen , dat kan ik niet aanvaarden. Ben je er zeker van Flippo? Hoe weet je dat? Heb je er egewerkt of zo? Ik apprecieer jullie antwoorden. Doei.

Misty again
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 06 april 2003, 1:01

Berichtdoor Misty again » do 31 juli 2003, 14:31

OK, ik zeg al nix meer :)
music was my first love, and it will be my last :)


denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » do 31 juli 2003, 14:57

hallo misty, ik dank je voor je reacties. Maar ik denk dat die prnterinkt zeeeeeer duur is en dat de kwaliteit alles behalve is. Of heb ik het mis?

Misty again
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 06 april 2003, 1:01

Berichtdoor Misty again » do 31 juli 2003, 15:26

Je hebt het mis :)
music was my first love, and it will be my last :)


Cabrón
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 28 juli 2003, 20:59
Locatie: België

Berichtdoor Cabrón » do 31 juli 2003, 18:22

Hmmm, zelfs op (vrij kostelijk) fotopapier en met een redelijk nieuwe printer zal je toch nooit helemaal de kwaliteit van professioneel afgedrukte foto's bereiken naar mijn bescheiden mening. Ik heb het hier wel over printers van ongeveer 1.5 jaar oud, van de nieuwste nog geen resultaten gezien. Maar als je een nieuwe printer, patronen en fotopapier moet kopen ben je ook al een hoop geld kwijt natuurlijk...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten