te snel

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » di 15 juli 2003, 9:56

*still smiling*
Nou geloof me dat dat heel verschillend is bij mannen ik heb ook last dat ik snel klaarkom en daar zeker ook zelf problemen van onder vind maar bij mij werkt een paar biertjes ook niet dus zou ik dat andere eens moeten proberen maar ik zal eigenlijk nooit medicijnen slikken en zeker niet die troep want als je daar eenmaal aan verslaafd bent dan kom je er niet meer van af.

Ik zou dat ook nooit van mijn vriend vragen, echt niet. Dan maar genoegen nemen met sex op andere manieren.
Ik denk dat het ook wel verschilt, dat het bij de ene man gevoeliger is dan bij de andere man, dat is bij vrouwen net zo, de ene vrouw komt al klaar als je er amper naar kijkt en de andere vrouw heeft veel moeite met klaarkomen, dat ligt niet alleen maar aan hoe het geestelijk met je gesteld is maar ook hoe je geslacht gebouwd is zeg maar.
Dat denk ik tenminste wel.
nothing will kill me except a silver bullet

d&e
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 30 juni 2003, 11:54

Berichtdoor d&e » di 15 juli 2003, 16:49

ChiXio,

waarom bewaar je de penetratie niet voor zijn 'tweede keer'? Laat hem al eens komen tijdens het voorspel. Ga lekker door met voorspel en maak em terug geil. Dan houdt hij het wel wat langer vol.

Truukje werkt bij D. toch altijd. Hij moet natuurlijk wel 2 keer willen/kunnen, he...

Groetjes,
E.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » di 15 juli 2003, 16:58

truukje werkt niet bij hem ;) want tijdens andere dingen duurt het wel langer voordat hij een hoogtepunt bereikt en dan is die tweede keer weer een beetje kanslozer, maar goed afgelopen weekend hebben we het goddelijk gehad en ik geloof dat hij zelf een beetje doorkrijgt hoe hij het een beetje kan sturen, oefenen dus :D (vind ik niet zo erg geloof ik)

dankjewel voor de tip, het is wel een leuke :)

Ik denk trouwens ook dat het komt omdat we een moeilijke periode gehad hebben waarin we toch wel aanzienlijk minder vaak vreeen dan nu, als het gewoon lekker gaat met ons is het zo'n beetje dagelijks maar het laatste jaar zijn er wel weken achtereen geweest dat sex wel het laatste was waar we aan toe kwamen, we hebben nogal wat op ons dak gehad, onder andere de scheiding van mijn ouders wat met nogal wat geruzie en gezanik is gegaan/gaat... Ik denk dat naarmate we weer langer gewoon lekker bezig zijn met elkaar en het gewoon goed gaat met ons ook wel weer anders zal gaan..

-x-
nothing will kill me except a silver bullet

Gast

Berichtdoor Gast » vr 25 juli 2003, 20:41

misschien als je je eerst afrukt en dan na een half uurtje weer vrijen dat je t ook langer kan volhouden


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast