single vrouw en parenclub

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Waar

Berichtdoor thisWaltz » ma 22 januari 2007, 20:12

Kent iemand een club, of organisatie waar het geen ge-Johnny & Marina is?

Bitte? Iemand?
Waar ergens: De Benelux is ongeveer 55 parenclubs rijk.

----
Fozen en neuken. Ze komen ervoor.

havix
Berichten: 45
Lid geworden op: di 24 augustus 2004, 14:43
Locatie: zuid holland

Berichtdoor havix » di 23 januari 2007, 10:00

Fata morgana op vrijdag avond.Geen johnny of anita te bekennen.
Kijk maar eens wat je op een willekeurige dag voor je in de rij bij de supermarkt ziet en die kan je daar dan ook tegen komen.
De meeste clubs hebben op vrijdag een wat "normaler" publiek dan op zaterdag.Dan komen er toch meer "mooie "mensen die er alleen maar komen om "mooi" te zijn en te kunnen dansen en sjansen in hun lingerie

havix
Berichten: 45
Lid geworden op: di 24 augustus 2004, 14:43
Locatie: zuid holland

Berichtdoor havix » di 23 januari 2007, 10:01

Ik moet nog ff geduld hebben met lezen van prive bericht.Ben nog niet actief genoeg hier.:)
Maar komt goed,alvast bedankt reddevil
Snel actiever worden dan maar :lol:

havix
Berichten: 45
Lid geworden op: di 24 augustus 2004, 14:43
Locatie: zuid holland

Berichtdoor havix » di 23 januari 2007, 12:51

je mag me ook een mailtje sturen als je dat wil Lady33


----------------------
edit redactie: prive gegevesn verwijderd

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » di 23 januari 2007, 19:02

Van mij mogen de mensen er wel mooi uitzien en graag gezien worden, maar ik bedoel meer het soort stijl (zonnebank, nouveau riche ofzo..) ... Natuurlijk super subjectief, maar als er tips zijn over clubs waar je ander 'soort' volk tegenkomt, beetje alternatiever misschien, ik zou het graag horen!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » wo 24 januari 2007, 20:37

Clubs in België of in Nederland?

lady33
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 17 januari 2007, 0:56
Locatie: noord holland

Berichtdoor lady33 » do 25 januari 2007, 0:11

We wijken een beetje af van mn vraag(is ook niet erg hoor),maar is er dan geen enkele vrouw die me haar ervaringen wil vertellen?
Mag ook via pm hoor.

greetzzzz
I am good,I am bad and everything in between:)

havix
Berichten: 45
Lid geworden op: di 24 augustus 2004, 14:43
Locatie: zuid holland

Berichtdoor havix » do 25 januari 2007, 9:10

Op het forum van viva bij het topic parenclubs zijn wel enkele single vrouwen die naar parenclubs gaan.Niet veel maar misschien moet je daar eens kijken

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » do 25 januari 2007, 16:36

Ik hoop ook dat er nog wat reacties komen van single vrouwen die er in hun eentje op afstappen.

@thisWaltz khad je al een pm gestuurd.

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » vr 16 februari 2007, 17:20

Ik ben een van die vrouwenn die ook op de viva post(te). Ik ga sinds een jaar alleen naar een parenclub, meestal naar de showboat. tja, wat kan ik erover zeggen?
Ik voel me er prima!
Je wordt goed in de gaten gehouden, als je bijvoorbeeld naar benenden gaat en er lopen mannen met je mee, dan is de laatste in die rij een van de bewakers. Verder is iedereen netjes, een nee is een nee, en verder heb je dan geen last meer van die personen.
Ik moet zeggen dat inmiddels de drive om naar een club te gaan (alleen) wel is verandert. Ik kom er niet primair voor de sex, maar voor een fijn avondje uit. Waar je lekker ongestoord in je lingerie kunt flirten, dansen, teasen. Wat soms uitdraait op sex maar veel vaker niet.
Waar jeook lekker even een saunatje kunt pakken, een hapje kunt eten, en waar je veel, heel veel onzettend openmindende mensen ontmoet. Waar iedereen wordt gerespecteerd, om wie die is, om hoe die is...
Kortom, alleen maar positief van mijn kant.

Al moet ik wel bekenenen dat ik tegenwoordig gewoon liever met een date ga. Omdat je dan niet afhankelijk bent van de mensen die er wel of niet zijn, om het gezellig te hebben.

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » vr 16 februari 2007, 17:21

ik ben trouwens ook wel in andere clubs geweest hoor, maar deze heeft wel mijn voorkeur...voor wat alleen gaan betreft. Naar de fun ga ik zowiezo liever samen met iemand (met een vriendin is ook goed).

ster
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 22:14

ladies night

Berichtdoor ster » zo 04 maart 2007, 22:04

Hee Lieve mensen..

Het is een grote droom van mij om ooit een keer naar de ladies night te gaan van fun 4 two. Ik bel wel eens eerder naar fun 4 two geweest, maar toen met mijn vriend (die inmiddels al lang mijn ex is)

Het lijkt me op dit moment veeel te eng om daar in mijn eentje heen te gaan. Niet dat ik het daar niet vertrouw, (tot nu toe heeft iedereen zich heel netjes aan de regels gehouden)
Maar ik zou het gewoon veel fijner vinden om er heen te gaan die ik ken.

Ook ik heb helaas niet zo ruimdenkede vrienden (euh..denk ik..)

Maar ik blijf dromen dat ik nog een keer iemand tegenkom om samen naar de ladies night te gaan.

Engelbert
Berichten: 12
Lid geworden op: do 22 februari 2007, 1:19

Berichtdoor Engelbert » vr 09 maart 2007, 12:33

Ik snap het wel dat vrouwen niet alleen gaan. Je gaat naar een plek waar je niemand kent en toch heel kwetsbaar bent. Ik zou persoonlijk de behoefte hebben dat er toch een man of iemand anders bij is zodat je op elkaar kan letten en helpen als er iets is. Maar misschien ben ik daarin te ouderwets

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » vr 09 maart 2007, 12:49

ik denk (zeg wel denk) dat je als alleenstaande vrouw wel op een avond kan gan waar het normaal enkel voor koppels is .Dan ben je al voor een stuk beschermd naar mijn mening( een single vrouw zullen ze wel toelaten ....) .Ergens vind ik het spijtig dat een vrouw zich minder voelt dan een man .Sta gewoon recht in je schoenen .Moest een vrouw mij benaderen dat mij niet aanstaat , zou ik ook negatief reageren :!: waarom zou je dit niet kunnen als vrouw?
Meet de grootte van je succes aan wat je ervoor op hebt moeten geven

philos
Berichten: 401
Lid geworden op: wo 21 februari 2007, 16:07
Locatie: amsterdam, creatieveling

Berichtdoor philos » vr 09 maart 2007, 15:14

euhm.. hoe zit dat eigenlijk voor een man alleen?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten