m'n vrouw fantaseert over bi

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

harley67
Berichten: 2
Lid geworden op: za 19 juli 2003, 12:55
Locatie: emmen

m'n vrouw fantaseert over bi

Berichtdoor harley67 » za 19 juli 2003, 13:15

We zijn een getrouwd stel. We hebben een goede relatie. Wanner we sex met elkaar hebben fantaseerd ze vaak over een vrouw, Het wind haar dan ook behoorlijk op. Dat geld ook voor mij. Ik zou het dan ook graag in de praktijk willen brengen. Alleen is het hoe pak je het aan? Als ik er direct mee aan kom dan denk ik dat het afschrikt. Ik denk dat het op een speelse wijze moet brengen. Maar hoe pak je dat aan. En hoe vind je zo'n vrouw die daar de medewerking in verleend. Eingelijk moet ik een vrouw vinden die zonder medeweten van m'n vrouw een plan bedenken en haar langzamerhand in betrekken. Wie weet een oplossing en heeft hier ervaring in

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Re: m'n vrouw fantaseert over bi

Berichtdoor ChiXio » zo 20 juli 2003, 18:22

dat laatste, zonder je vrouw erin te betrekken, lijkt mij een heel slecht plan, zoiets moet je echt niet buiten je partner om doen... zeker niet als je niet eens zeker weet of zij die fantasie wel echt werkelijk zou willen maken...
je zou bijvoorbeeld als je ligt na te genieten eens zo tussen neus en lippen kunnen vragen of haar dat nou echt zo fijn lijkt met een vrouw er bij.. dan kan ze zelf antwoord geven.
achter haar rug om doen als je zeker weet dat je haar er echt blij mee maakt zou misschien wel leuk zijn, maar als je haar er op die manier "in luist" is dat nooit goed voor je relatie denk ik.
Ik ben zelf trouwens bi, mijn partner en ik fantaseren er ook wel eens over en dat windt ons allebei ook wel op, maar mocht hij ooit echt met een tweede vrouw aankomen, maakt hij me echt niet blij mee, hij zou het zelf ook niet echt willen trouwens, zijn we allebei iets te jaloers voor denk ik ;)

maar blijf praten, en van elkaar weten wat je wel en niet wil is heel belangrijk vind ik.

x
nothing will kill me except a silver bullet

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » zo 20 juli 2003, 22:35

Er zit een verschil tussen fantasie en realiteit. Lijkt me verstandiger voor jullie om dit zo te laten, tot spontaan eens een kans langskomt. Dan kun je alsnog de stap zetten. Maar om op zoek te gaan: het wordt zo een gekunsteld gebeuren... Volgens mij geniet je er dan toch minder van...

mark, die niet echt een voorstander is van triootjes, maar wel met de gedachte erover kan leven.
Laatst gewijzigd door mark op zo 20 juli 2003, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » zo 20 juli 2003, 23:00

Je slaat de spijker op z'n kop Mark.
Het feit dat Harley niet weet waar hij een eventueel een vrouw weg moet plukken die hiervoor in de stemming is geeft al aan dat hij niet goed bekend is in de wereld van de ruimdenkende sexpioniers, en dan kan het nog wel eens een tegenvaller worden :(

Dit is niet kwaad bedoeld Harley. Ik hoor ook niet bij de ijsbrekers die "alles een keer mee willen maken."
Fantaseren is net zo spannend. 8)

Jippie: eigenaar van de zaak - einde vermaak

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 21 juli 2003, 15:01

In de zogenaamde "vieze boekies" breek je de benen over de advertenties van de "sexpioniers" die allemaal wat anders willen. Maar ik moet er persoonlijk niet aan denken dat ik zo'n figuur over de vloer krijg. In je fantasie bepaal jij wat er gebeurt en dat kan met zo'n vrijbuiter uit de advertenties nog wel eens anders uitpakken.

Gast

Berichtdoor Gast » ma 21 juli 2003, 15:20

Ach, wat zijn sexpioniers?
Trio's e.d. bestaan al zolang de mensheid bestaat. Tijdenlang werd het doodgezwegen, maar wel degelijk gedaan. Volgens de "normale" normen ag je tegenwoordig alleen nog sex hebben met zijn 2en. Maar met 3 of 4 enzo kan toch ook heel gezellig zijn. Uiteraard geld hiervoor dat wel iedereen het 100% moet willen.
Wil je een keer een trio proberen dan zijn contact advertenties wel een slechte plaats ja. ( sorry voor de mensen die wel serieuze adv. plaatsen ) De meeste advertenties zijn namelijk heel erg nep. Via een chatbox gaat het vaak al niet beter. Kortom, je moet vooral geluk hebben met het tegenkomen van een 3e partner of stel.

harley67
Berichten: 2
Lid geworden op: za 19 juli 2003, 12:55
Locatie: emmen

Berichtdoor harley67 » di 22 juli 2003, 15:05

hallo allen,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er ook over na gaan denken. Aan de hand van jullie reacties. En ik moet zeggen jullie hebben gelijk. Je moet het op een eerlijke manier doen. Natuurlijk lijkt het mij fantastisch als zich de situatie zich een keer voordoet. Ik moet maar zien hoe het gaat. En hoop het daadwerkelijk een keer mee te maken. Ik wil hiervoor ook niet m'n m'n relatie op het spel zetten. We blijven maar gewoon fantaseren en zien wel wat er op onze weg komt. Je kunt immers niet alles in het leven hebben.
Reacties zijn zeker nog steeds welkom

Lisaluv
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 18 maart 2002, 2:01
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Lisaluv » di 22 juli 2003, 15:12

Mijn man en ik willen het ook wel eens, maar het is gewoon lastig om aan een goede derde te komen.
Ik heb het wel geprobeerd op een datingsite, maar dan kom je heel veel vrouwen tegen zoals ik: die een vrouw zoeken om het met haar en haar man te doen. Vrouwen die met een ander stel zouden willen vrijen ben ik nog niet tegengekomen! Dus ik raad je aan, om, ALS jullie het allebei willen, of de kans op succes zo groot mogelijk te maken in bijvoorbeeld een parenclub (daar zijn wij nog niet aan toe) of misschien een professional in te schakelen (zitten we wel eens over te denken, in elk geval geen gedoe achteraf lijkt ons)
Maarre...tis lastiger dan je denkt, zelfs al je het allebei wilt!
Maar mocht ik iemand tegenkomen dan laat ik het wel weten :-)

Liefs
Lisaluv

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » di 22 juli 2003, 15:25

Het komt mij eerlijk gezegd allemaal nogal gekunsteld over: iemand gaan zoeken voor een trio. Ik kan me nou niet voorstellen dat mijn vrouw en ik met een wildvreemde ons bed delen, ook geen professional.
Ik denk (maar wie ben ik) dat zoiets alleen kan werken als t min of meer spontaan ontstaat: je ontmoet iemand, t klikt, er is van alle kanten een erotische spanning en je gaat daarop in, of die spanning ontstaat als je samenbent met vrienden. Ik denk dat in alle andere gevallen het alleen maar een teleurstellende ervaring kan worden. Het lijkt me zeer moeilijk, zo niet onmogelijk, om ongeremd te kunnen genieten met een vreemde erbij, of als buitenstaander bij een vreemd koppel.
Het is volgens mij dan ook niet zo vreemd dat er maar zeer weinig vrouwen zijn die er voor voelen om bij een vreemd koppel in bed te kruipen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 9 gasten