Seks aanmoedigen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

IJsbeertje
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 maart 2003, 2:01

Seks aanmoedigen

Berichtdoor IJsbeertje » vr 23 mei 2003, 21:18

Ik fantaseer wel eens met mijn beste vriendin over sex samen. We hebben er de laatste tijd wat uitgebreider over gepraat en zijn eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar hoe het zal zijn. En maandag gaan we op een kunstreis waar mannen en vrouwen gescheiden slapen (haar vriend gaat ook mee) en we hebben allebei wel zoiets van... wie weet gaat t gebeuren.

We hebben allebei een vriend, en die moedigen het nogal aan om seks te hebben. Ze vertellen dat ze t erg leuk vinden en zouden willen zien enzo.

Mijn vraag is hoe andere mannen er tegen aan kijken. Zijn er meer vrouwen die door hun man zo gestimuleerd worden?

Ik weet namelijk niet of mijn vriend t helemaal eens is met wat ie zegt. Hij denkt nu misschien wel, goh sexy, maar ik ben bang dat ie als ik het erg goed ervar er misschien spijt van krijgt... (mijn vriend is niet bij die reis)

Hebben jullie ervaringen

IJsbeertje

Moontje
Berichten: 2
Lid geworden op: do 22 mei 2003, 15:32

Berichtdoor Moontje » za 24 mei 2003, 10:20

Ijsbeertje,

Ik heb niet echt zo'n ervaring met wat jij beschrijft, maar mijn vriend (inmiddels mijn ex) spoorde mij aan om dingen te doen bij zijn broertje. En aangezien ik dat broertje wel leuk vond, dacht ik er verder niet echt over na, en deed ik dus meer dan dat ik zou moeten doen. Achteraf vraag ik me sterk af waarom hij mij aanmoedigde tot die dingen. Ik vertelde dit een keer aan een vriend en die zei dat mijn ex het misschien wel opwindend vond, ik kan me daar niks bij voorstellen, maar ik ben dan ook geen man.

Ik denk dat ik in jouw situatie het gewoon uit zou proberen, een beetje lol in je leven kan geen kwaad, en waarschijnlijk leer je er ook wel van, of t nou tegen valt of juist erg leuk is. En je vriend kan het je niet kwalijk nemen toch, als hij je zelf aanmoedigt?

Veel plezier, met je reis

liefs, Moontje

wyrd
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 20:23
Locatie: Flevoland

Berichtdoor wyrd » za 24 mei 2003, 12:35

Hoi Ijsbeertje.

Ik ben een man en mijn vrouw fantaseert ook wel eens over sex met een vriendin.
Ze wil het ook wel eens uitproberen waar ik geen probleem mee heb.
Ze heeft ook wel eens voorgestelt om er dan maar een trio van te maken.

Als zij dat een keer wil ervaren mag ze dat van mij proberen we hebben een hele goede relatie alles is bespreekbaar en onze relatie zal daar naar mijn idee alleen maar rijker door worden.
Sex met een vrouw is naar mijn idee totaal anders dan met een man ze wil het ook niet proberen omdat ze verliefd is maar omdat ze nieuwsgierig is.
Het idee windt haar en mij zeer op dus mag ze er van mij van genieten ik weet zeker als het haar bevalt en ze komt weer thuis dat wij dan ook een wilde nacht beleven.
Ik zie een vrouw ook meer als aanvulling op haar sexleven en niet als bedreiging voor onze relatie.

Een trio daar zijn we nog niet aan toe want ik ben nog niet vrij genoeg om haar met een andere man te laten vrijen en zij mij liever niet met een andere vrouw zou zien.
Praat er nog eens goed over met je vriend vraag hem waarom hij het goed zou vinden.
En als het ervan komt met je vriendin geniet ervan vertel je partner hoe het was en wie weet genieten jullie er samen nog heerlijk van na.

Veel plezier.

MissMerle
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 15 maart 2002, 2:01
Locatie: Belgium

Berichtdoor MissMerle » zo 25 mei 2003, 13:16

Ik denk als je het gaat doen met je vriendin tijdens die reis (waar je vriend dan niet bij is) dat hij dan juist kwaad gaat zijn.
Hij moedigt het aan samen met de vriend van je vriendin omdat ze het willen zien, dus ik denk dat ze beide meer geagiteerd zullen zijn als ze het gemist hebben.

Moontje
Berichten: 2
Lid geworden op: do 22 mei 2003, 15:32

Berichtdoor Moontje » vr 06 juni 2003, 14:27

IJsbeertje

Ik ben erg benieuwd of je dit inmiddels gedaan hebt, zo ja, hoe het was (en waarom je het wel gedaan hebt) en zo nee, waarom niet?

IJsbeertje
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 maart 2003, 2:01

Berichtdoor IJsbeertje » za 19 juli 2003, 23:40

Nee, nog niet gedaan... Op die reis vond ik dat de gelegenheid er niet was... of geen locatie of geen goede sfeer. we waren met een groep van 22 en er waren behoorlijk wat spanningen (negatieve) in de groep waardoor ik me niet goed in mijn vel voelde.

Tja, de spanning tussen mij en die vriendin is er nog, alleen meer eigenlijk en zal ook heus wel eens tot uiting komen. Maar soms denk ik: ik zoen dr, nu, dan is r zo'n net te lange blik en denk ik: het moment... maar er is nog een klein drempeltje. weet niet waarom en waardoor. Misschien bang om te falen in deze nieuwe ervaring? Zou willen dat de drempel er niet was. We gaan wel steeds iets verder maar in hele kleine stapjes, ben bang dat de spanning verdwijnt als t te lang duurt, of dat t over is als we te snel gaan...
I'm a beautiful creature, that's what I am!!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 19 juli 2003, 23:59

ben bang dat de spanning verdwijnt als t te lang duurt

Ik denk dat de spanning verdwijnt als het eenmaal is gebeurt want dan is het nieuwtje eraf. Wat er trouwens verkeerd is gegaan in de hersenen van een man dat weet ik niet maar bijna alle kerels vinden het geil als twee vrouwen met elkaar vrijen (yes, including me) terwijl het lauwe water omhoog komt als ze twee kerels zien tongen en frutselen .. Yagh! het is al moeilijk om het te typen.

IJsbeertje
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 maart 2003, 2:01

Berichtdoor IJsbeertje » zo 20 juli 2003, 0:01

donderdag komt ze n dagje naar me toe zonder onze partners...

we gaan picknicken... massage, maskertje, lekker tutten,
samen eten, filmpjes kijken

misschien dat daarbij meer loskomt?
I'm a beautiful creature, that's what I am!!

skip
Berichten: 298
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 21:35
Locatie: onder de zon

Berichtdoor skip » zo 20 juli 2003, 0:12

mmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhh

veel plezier!!!

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 22 juli 2003, 11:40

Ijsbeertje, ik hoop dat je helemaal ontdooit. Wel knap dat je daar met die vriendin zo kan over praten. Ik heb immers de indruk dat in mijn vriendenkring ook behoorlijk wat koppels met fantansieën zitten, maar er wordt nooit over gepraat.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » do 07 augustus 2003, 14:39

En IJsbeertje, is het ijs gebroken die donderdag?

femkeX66
Berichten: 2
Lid geworden op: do 28 augustus 2003, 10:08

Berichtdoor femkeX66 » do 28 augustus 2003, 10:23

hallo IJsbeertje,

ik vraag me af hoe het gegaan is...
Mijn vriend moedigt mij ook aan. Nou ja, aanmoedigen, 't is meer dat hij zegt dat als er ooit een situatie komt waarin ik heel erg geil ben en een vrouw ontmoet die dat op dat moment ook is en het zou ervan komen, dat ik me dan zeker niet moet inhouden. Op voorwaarde dat het enkel fysiek is natuurlijk hé.
Net als vele andere mannen windt de gedachte van mij met een andere vrouw hem enorm op. En mij ook moet ik zeggen :D

ben wel benieuwd naar je ervaringen

Femke

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Sensueleman

Berichtdoor Sensueleman » do 28 augustus 2003, 10:48

Even een filosofisch-erotische opmerking tussendoor:

Ik denk dat alles wat LEVEN is, gestimuleerd moet worden. Alles waar een mens zich meer LEVEND door voelt. Blij van wordt, gelukkigvan wordt.

Dus ook sex, en dan sex waarbij mensen elkaar respecteren en van zichzelf én elkaar houden, moet in mijn ogen zoveel mogelijk gestimuleerd worden. Dus IJsbeertje, ik ben ook benieuwd of je inmiddels een levens-stimulerende ervaring hebt mee-gemaakt! :wink:

Sensuelefilosofischeman.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten