Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gast

Berichtdoor Gast » vr 19 januari 2007, 23:01

:lol: is te gek een geheime lover

nightcreature
Berichten: 865
Lid geworden op: do 02 november 2006, 1:59
Locatie: stormcity

Berichtdoor nightcreature » vr 19 januari 2007, 23:09

Afbeelding :lol:
Women need a reason to have sex. Men just need a place

eenaardigevent
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 15 december 2006, 15:22
Locatie: iets ten oosten van Amersfoort

het kan verkeren

Berichtdoor eenaardigevent » za 20 januari 2007, 13:03

Afgelopen maandag een IRL gehad. Heel gezellig. Lekker gekletst en zo. Ook duidelijk aan beide partijen dat de chemie er niet was voor meer. Jammer, maar deze middag was gewoon leuk.

Echter, de onverwachte wendig kwam later. Vrouwlief komt boven. Waar ben jij geweest? Tja had al verteld dat ik bij het tanken erachter kwam dat de tank vrijwel leeg was. En ja heen en weer naar het werk is slechts een kilometer of 40. En inderdaad die gaf 100 km meer aan... Waarom werd deze gecontroleerd. De meter (dat wijzertje) gaf voor een kwart leeg aan. Haar idee "tank is toch niet lek". Automatisch naar de km stand kijken...

Liegen, eromheenpraten? Nee, wou gewoon niet. Met de billen bloot dus. Shit :cry:

Het idee dat ik op zoek ben is iets wat, naar ik begrijp, voor haar de grootste moeilijkheid opleverd. Ze had nooit gedacht dat ...
Mijn zoektocht naar meer is nu gestrand. Eerst de emoties naar acceptabele vormen zien te brengen. Dan zien of we alsnog kunnen/durven proberen begrip te krijgen voor mijn behoeftes. Haar eerste emotionele reaktie "ik kan dit niet accepteren. als je hiermee doorgaat ga ik er onderdoor"

Natuurlijk, hints tips en jullie eventuele ervaringen zijn weer van harte welkom.

Een Aardige Vent,
even niet op zoek naar een erotische ervaring :?

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 20 januari 2007, 13:39

Lieve eenAardigevent,

Uiteindelijk is met de billen bloot en de waardheid misschien het beste, maar ook het moelijkst..
Nog meer leugens zouden je verstrikt kunnen doen raken... en een mega puinhoop creeren !!

Ik denk aan je en hopelijk komt er binnenkort meer rust

liefs Miss B
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » za 20 januari 2007, 14:07

Lieve aardige vent, ik heb je een PM gestuurd.
Sterkte! :kiss:

Mirthe

Re: het kan verkeren

Berichtdoor Mirthe » za 20 januari 2007, 14:36

Haar eerste emotionele reaktie "ik kan dit niet accepteren. als je hiermee doorgaat ga ik er onderdoor"
Ze is upset, dat is duidelijk en begrijpelijk. Als de orkaan geluwd is, moet er boven tafel komen wat jouw behoeften zijn, want anders ga jij eraan onderdoor.

Bovenstaande is chantage. Regelrechte chantage.

Jouw vrouw heeft een pittige route te gaan, want in mijn ogen heeft het er de schijn van dat ze zich voor haar geluk en welbevinden afhankelijker heeft gemaakt dan wijs is. En jij bent degeen die haar dit zou kunnen gaan voorhouden. Het is verduveld zwaar om de spiegel te zijn waarin de ander (en dus ook jijzelf) zich bloot en kwetsbaar kunnen gaan zien.

Ik wens jullie sterkte.


Mirthe

Arjen
Berichten: 491
Lid geworden op: vr 06 oktober 2006, 21:58

Berichtdoor Arjen » za 20 januari 2007, 15:00

ik sluit me helemaal aan bij kronkel. wanhoop klinkt er meer in door. het is ook niet nix als je daar achter komt toch?? (al lijkt me een vrouw die de km stand bijhoudt ook geen pretje..maar goed, miss al een vermoeden)
wees jezelf!! er zijn al anderen genoeg

Mariko
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 08 oktober 2006, 23:16
Locatie: de randstad

Berichtdoor Mariko » za 20 januari 2007, 15:28

Ik ben het ook met Kronkel eens.

Ondanks dat ik m'n partner vrij laat en hij een vriendin heeft, zou ik er erg veel moeite mee hebben gehad als ik er achter had gekomen dat dit achter m'n rug om was gebeurd.

Zelf ben ik ook open en eerlijk geweest over m'n behoeftes en vind ik praten erg belangrijk.
Wij hebben samen een aanlooptijd van enkele jaren praten nodig gehad voordat we zover waren om elkaar los te laten.
En nu nog vind ik praten belangrijk.
Ik hoor liever van te voren dat hij naar z'n vriendin gaat, dan dat hij me achteraf verteld: O ja, ik ben bij m'n vriendin geweest.. :?
Zelf vertel ik ook van te voren als ik naar m'n vriend ga.

Dus in mijn ogen is het zeker geen chantage.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 20 januari 2007, 15:55

Ik wil me graag bij kronkel aansluiten.

Het is gewoon heel moeilijk om als je beide wensen hebt, die in dit geval (maar ook in mijn eigen situatie) niet over een komen.
Moeilijk om te kiezen, samen een weg te vinden. Het leven is duidelijk geven en nemen, maar is het niet vanzelfsprekend dat je je partner vrijheid geeft omdat jij hem/haar iets niet kan geven.
Is het moeilijk vaak om je in te leven in de ander, en je te realiseren dat soms gedachten "als je dat doet, ga ik er vandoor ", je te beseffen dat de ander er misschien wel aan onderdoor gaat (inclusief je huwelijk) als je je lief niet gunt waar hij behoefte aan heeft als je dat zelf kan geven..
Een juiste weg vinden is moeilijk en zal tijd kosten.
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » za 20 januari 2007, 17:17

lieve man :)

heb vertrouwen fflbyw *remember* :idea:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

eenaardigevent
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 15 december 2006, 15:22
Locatie: iets ten oosten van Amersfoort

Berichtdoor eenaardigevent » za 20 januari 2007, 19:39

Gurley,

waar staat fflbyw voor?

Een Aardige Vent

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » za 20 januari 2007, 19:46

Bovenstaande is chantage. Regelrechte chantage.
Ehm ... kan het misschien ook gewoon wanhoop zijn Mirthe?
Lees wel mijn héle posting aub. met name de eerste alinea.

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » za 20 januari 2007, 20:02

Laten de betrokkenen het verder maar uitzoeken, in wezen doet het er geen bal toe wat ik ervan vind, nietwaar?

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 20 januari 2007, 20:20

opbiechten is niet altijd het beste, vrees ik
in mijn geval heeft dat niks uitgehaald, en is er niks veranderd dus ...
is het terug in het geheim, beter gezegd "min of meer" in het geheim,
zoniet komt er bij het eerste probleem, nog een probleem bij
dat het eerste probleem nog erger kan maken ....

want als je over iets blijft drammen dat je mist, dan gaat je relatie eraan
en al zeker als die andere dat niet kan geven (zelf niet, en ook niet ermee akkoord gaat dat een ander het je geeft)

fireangel
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 10 januari 2007, 21:18
Locatie: midned

Berichtdoor fireangel » za 20 januari 2007, 22:10

eenaardigevent.

Ik snap daar niets van, dat je als vrouw je man zo contoleert. Ik moet er niet aan denken dat ik dat zou doen.
Ik zou het een openbaring vinden als ik erachter zou komen dat mijn man iets buiten de deur gaande heeft.
Het is toch ook een teken van het feit dat je nog leeft, nog gevoel hebt, hoe je het dan ook tot uiting brengt doet er niet zoveel toe.
Mischien zou ik er ook niet echt blij mee zijn, maar aan de andere kant geeft het mischien wel een nieuwe boost aan de relatie.
En emotionele chantage is natuurlijk voor niemand gezond, daar zou ik voor bedanken, hoe veel ik ook van iemand houd.

In mijn geval zou ik toch even een klein smoesje hebben bedacht. :)


fireangel


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten