[b]twee vrouwen zien ..., spannend of niet?[/b]

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Handsome
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 april 2003, 1:01
Locatie: Almere

Berichtdoor Handsome » wo 09 juli 2003, 8:49

En dat is dan weer raar van mij. Als ik twee mannen met elkaar zie neuken dan heb ik daar dus niet veel moeite mee. Maar ik moet ze echt niet zien knuffelen of kussen want dat vindt ik echt ronduit goor. En ook hier wil ik niemand op z'n ziel trappen (ik zeg het er meteen maar even bij) maar dat gevoel wekt zoiets nou eenmaal bij mij op. Ik heb een satellietontvanger waar voorheen nog wel eens wat homo zender op te ontvangen waren. Als ik dan over zo'n zender heen zapte en ze waren "diep" met elkaar bezig dan deed dat mij niet veel. Maar als ik ze eens zag zoenen..... gatverde gatverdamme. :x Nee dan nog liever potterige potten.

Gebruikersavatar
francinaCD
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 oktober 2012, 15:03

Re: [b]twee vrouwen zien ..., spannend of niet?[/b]

Berichtdoor francinaCD » zo 07 oktober 2012, 16:26

Het is inderdaad spannend twee vrouwen met elkaar bezig te zien. Nu is het ook zo dat heel wat vrouwen het ook spannend vinden om mannen onder elkaar bezig te zien.
Respecteer anderen hun waarden, net zoals jullie door anderen wil gerespecteerd worden.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten