Stijve tepels

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Veertje88
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 30 oktober 2006, 23:43
Locatie: Midden Nederland

Stijve tepels

Berichtdoor Veertje88 » do 28 december 2006, 19:21

Even een gek vraagje..
Ik lees altijd overal dat vrouwen stijve tepels krijgen als ze opgewonden zijn. Ik heb dat zelf echter helemaal niet.. Nooit zelfs. (Wel als ik het koud heb natuurlijk.. :))

Ben ik de enige wiens tepels niet stijf worden als ze opgewonden is? Of ben ik helemaal niet bijzonder en hebben heel veel vrouwen dit? :roll:

Liefs,
Veertje (Die heel benieuwd is naar het antwoord..)

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 28 december 2006, 19:37

Ik zal er eens op letten. Kan het me alleen voor de geest halen als ik het koud heb, maar ik wil best eens experimenteren in een warme omgeving in de juiste stemming :lol:

fuutje
Berichten: 2782
Lid geworden op: ma 06 november 2006, 19:05
Locatie: vlak bij Duitsland in het Oosten.

Berichtdoor fuutje » do 28 december 2006, 21:25

Ik wel, zo zelfs dat ze ontzettend gevoelig en soms zelfs een beetje pijnlijk worden.
Maar wel ontzettend afhankelijk van het 'gezelschap'.
Dus niet met elke partner.
Ga je mee naar de tuin?
Ik wil graag dat mijn rozen jou ontmoeten...
(Richard Brinsley Sheridan)

Veertje88
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 30 oktober 2006, 23:43
Locatie: Midden Nederland

Berichtdoor Veertje88 » do 28 december 2006, 21:41

Dat is wel grappig.. Dus pas toen het écht klikte kreeg je stijve tepels? :lol:

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » do 28 december 2006, 23:45

Mijn tepels worden zelden stijf als ik opgewonden ben dus je bent niet de enige..
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

Denna
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 12 november 2006, 19:11

Berichtdoor Denna » vr 29 december 2006, 12:54

Interessante vraag, want ik dacht ook altijd dat ik de enige was die geen stijve tepels krijgt als ik opgewonden ben.

Een hele enkele keer gebeurt het wel, maar dat hangt bij mij dus ook af van de persoon en wat die doet.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 29 december 2006, 12:58

Het is bij mij cyclus gebonden. Ik kan hele stijve tepels krijgen van opwinding en ik vind het dan ook heerlijk als er mee gespeeld wordt. Ze doen dan bijna zeer van opwinding/stijfheid. Ze mogen dan ook best stevig behandeld worden. ;) (knijpen, hard zuigen enzo)
Maar het kan ook zo maar zijn dat ik bijna niks kan velen qua aanraking. Dan zijn ze té gevoelig en al reageren ze dan wel in de vorm van stijf worden, genieten kan ik er dan niet van.

Heel wisselend dus, maar hard worden van opwinding, Ja dus! (en ook van kou overigens hihihi)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

Berichtdoor Anton102 » za 30 december 2006, 1:01

Als man krijg je soms ook stijve tepels van opwinding, ik heb 't nog niet zo lang, heeft volgens mij met het ontdekken van je lijf te maken...
En als man je vrouwelijke kant onderzoeken misschien?

Dus als vrouw kun je dat ook?

2 eurocent inmiddels 8)

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » za 30 december 2006, 2:30

Tja ik heb van die eigenwijze tepels. Ze reageren direct!! Ik kan nooit iets verborgen houden!!
geluk zit in jezelf!

eric46
Berichten: 2546
Lid geworden op: ma 09 oktober 2006, 4:01

Berichtdoor eric46 » za 30 december 2006, 3:03

Wij mannen ook niet, Ikke :wink:
Non è possibile dividere la storia di noi due.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » za 30 december 2006, 3:14

Ik herinner me wel een keer dat ik een hele middag liep te blauwbekken van de kou (ja, daar reageren mijn tepels dan wel op) en dat mijn maatje achteraf zei: 'Zo, ik zag vanmiddag dat je al lekker aan het opwarmen was'... :?

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 30 december 2006, 14:45

Hihi dacht dat alleen mannen dachten dat vrouwen geil zijn als ze stijve tepels hebben :lol:

Ik weet niet of mijn tepels nu hard zijn tijdens vrijpartijen uit pure opwinding, of dat ze dan al gestimuleerd zijn/worden, of ehm.. omdat ik dan mijn kleren uit heb en het dan meestal koud heb (al voel ik dat weer niet als ik hitsig ben) :wink:

Veertje88
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 30 oktober 2006, 23:43
Locatie: Midden Nederland

Berichtdoor Veertje88 » za 30 december 2006, 15:38

Hebben jullie dan ook allemaal in de zomer minder snel harde tepels?

geniet!
Berichten: 254
Lid geworden op: do 23 november 2006, 0:50
Locatie: België

Berichtdoor geniet! » ma 01 januari 2007, 17:47

Ook ik kan 'tepelgewijs' weinig verstoppen... :wink:
Mijn tepels worden én stijf door kou, én als ik m'n maandstonden moet hebben, staan ze ook altijd supergevoelig... Als ik stress heb of nerveus ben, dan valt het ook op.
Als 'my special someone' mij opwindt, voel ik ze stijf worden. Als hij me gek weet te krijgen, dan priemen ze door m'n kledij. En op het moment dat ik helemaal in de wolken ben, die heerlijke siddering door m'n lijf trekt... tja, dan staan ze wel hééél fier overeind. Vindt hij helemaal het einde!

Zomer of winter... maakt dus niets uit. Gevoelig zijn ze zeker!
:P

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » ma 01 januari 2007, 18:46

Ik merk bij mijn vrouw ook dat ze heel gevoelig zijn zo rond de maandelijke periode. Ik hoef er maar even aan te zitten en ze zijn keihard. Soms zijn ze te gevoelig om het prettig te vinden. Ik ben er in iedere geval dol op. Jammer dat er zo veel bloed aan te pas moet komen deze tijd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten