Liefdesverdriet

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Liefdesverdriet

Berichtdoor Just a Princess » zo 29 juni 2003, 17:29

Donderdag heb ik eindelijk de knoop doorgehakt.
Na 2 maanden twijfel en besluiteloosheid heb ik het uitgemaakt met mijn vriend.
Na al die tijd schipperen tussen "zeker weten dat ik bij hem wil blijven" en "zeker weten dat ik weg wil", heb ik dan dus toch voor dat laatste gekozen.

We zijn als vrienden uit elkaar gegaan. Hij was het met me eens over het feit dat het echt niet meer ging tussen ons. De rock'n'roll was er uit.
We zagen elkaar te veel. We hadden elkaar niks meer te zeggen.
Dezelfde nacht zijn we uitgeweest. We hebben ons heel erg geamuseerd en de nacht afgesloten met de beste sex die we ooit gehad hebben...

Hij bleef knuffelen en kussen, en mijn hand zocht telkens terug de zijne...

De nacht erna gingen we weer uit. Elk apart, maar naar hetzelfde feestje...
Hij kwam af en toe eens langs om me een kusje te geven of om een beetje te knuffelen...
Hij wou weer blijven slapen, maar ik heb hem gezegd van niet. Je begrijpt ook wel waarom.

Diezelfde nacht is hij bij een of andere blonde slet blijven slapen.
Hij belde me de volgende dag om me te horen, een beetje te babbelen en om me dat eventjes mee te delen. Hij klonk breekbaar, net als ik.
Ik had een verschrikkelijke kater en ben dus vrij kortaf geweest.
Ik neem het hem nochtans niet kwalijk... Van die blonde...
Ik verwerk mijn relaties ook meestal door zo snel mogelijk met iemand anders te vrijen...

Maar het doet zoveel pijn. Het besef dat we uit elkaar zijn.
Ik weet dat dit de beste oplossing is, maar ik ben nog zo verliefd op hem en ik weet dat hij van me houdt...
Hij is gewoon prematuur op vlak van relaties. Hij heeft nooit een relatie van langer dan een maand gehad en nooit een voorbeeld van een goede relatie bij hem in de buurt gehad.
Door zijn vertekend beeld over relaties is het dus echt onmogelijk om een normale, gezonde relatie met hem te hebben...
Hij heeft ook de gewoonte zichzelf pijn te doen, het moeilijk te maken voor zichzelf...

En toch... Al zijn we maar 6 maanden samen geweest...
Hij is het mooiste dat ik ooit gehad heb.
Ik heb nog nooit echt last van liefdesverdriet gehad, maar dit snijdt recht door me uit...
Ik doe niks anders als wenen...

Zoe
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 02 maart 2003, 2:01
Locatie: nederland

Berichtdoor Zoe » zo 29 juni 2003, 20:16

Snap ik het even niet meer?? Ik las een vorige topic van je dat je zo bang was dat je vriend het met jou uit wilde maken en dat je er dan kapot aan zou gaan, uiteindelijk schreef je dat alles goed is gekomen en dat er niks aan de hand was zo bleek...
En nu maak jij het uit???

Ikke het even niet meer snappen

Zoe

garry
Berichten: 176
Lid geworden op: za 04 januari 2003, 2:01
Locatie: westelijk utrecht

Berichtdoor garry » zo 29 juni 2003, 20:32

Hou je haaks Princess. Het heeft tijd nodig maar heb je het eenmaal verwerkt dan blijven vooral de mooie dingen je het meest bij. Sla ze op in het laatje met bitterzoete levenslessen.

garry

Lauran
Berichten: 291
Lid geworden op: do 13 juni 2002, 1:01
Locatie: Nederland

Berichtdoor Lauran » zo 29 juni 2003, 20:40

Lieve Princess,
heel veel sterkte meis!!
Liefs Lauran

zanna
Berichten: 737
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor zanna » zo 29 juni 2003, 21:35

Dear Princess,
Natuurlijk kan ik je niet troosten maar ik wens je heel veel sterkte. Liefdesverdriet doet zo veel pijn, ik hoop dat je vriendinnen je vertroetelen.
zanna.

definest

Berichtdoor definest » ma 30 juni 2003, 0:20

afscheid nemen doet altijd pijn :( weet dat het gevoel beter word. Take one day at the time!

*huggs&kisses* deFine

djennie

Berichtdoor djennie » ma 30 juni 2003, 10:02

check the date

Jasmine25
Berichten: 51
Lid geworden op: di 01 april 2003, 1:01
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor Jasmine25 » ma 30 juni 2003, 10:12

Jasmine biedt haar virituele schouder aan! Sterkte meid

djennie

Berichtdoor djennie » ma 30 juni 2003, 10:44

sorry sorry, ik was nog niet helemaal wakker toen ik reageerde, zag de datum van registratie aan voor de datum van de post (oude spotter he)

jij was waarschijnlijk het mooiste dat hij heeft gehad prinses ...

jb
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 19 februari 2003, 2:01
Locatie: Madrid

Berichtdoor jb » ma 30 juni 2003, 13:28

Het is nu erg vervelend en er is weinig dat we kunnen zeggen om je te troosten. Maar een Prinses zal echt haar ware Prins wel tegen komen!!!

Ik wens je veel sterkte, en ik hoop dat je binnenkort weer de oude bent.

JB

Bor de Wolf
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 07 mei 2003, 21:22

Berichtdoor Bor de Wolf » di 01 juli 2003, 0:53

Vorige keer rolde je van je stoel van het lachen [met drie smiles erbij] en nu lees ik dit... ik word er zelf een beetje verdrietig van! Wel heel moedig van je, dat je de knoop hebt doorgehakt, terwijl je weet dat er veel pijn en verdriet van zo'n keuze komt. Maar zo snel mogelijk met een ander naar bed, daar kan ik niet zo goed bij eerlijk gezegd, maar da's persoonlijk natuurlijk. Voel je je daar echt beter bij dan? Hopelijk kunnen jullie goede vrienden blijven al is dat niet altijd gemakkelijk in zo'n situatie. In ieder geval veel sterkte en laat die tranen maar komen. Heel normaal in jouw situatie. Het lucht in ieder wel wat op waarschijnlijk! Zo, hopelijk volgende keer weer een vrolijke topic? Nogmaals sterkte!

salival

Berichtdoor salival » di 01 juli 2003, 13:39

hey Princess,

ten eerste wens ik je ongelooflijk veel sterkte toe...

daarnaast wil ik je zeggen dat ik bewondering heb voor je moed. Je hebt geen makkelijke beslissing genomen, maar wel 1 die achteraf het beste blijkt te zijn. Ok nu moeilijk voor te stellen, maar dat komt echt wel...

Ik sta nu eigenlijk een beetje voor dezelfde keus die jij hebt moeten maken. Mijn vriend en ik hebben zondag lang gepraat en we zijn er wel over eens dat het niet meer werkt tussen ons, hoe gek we ook op elkaar zijn. Eigenlijk hadden we de knoop meteen door moeten hakken, maar ja ik kon het niet, hij kon het niet. We zijn nu nog steedfs bij elkaar, en ik weet gewoon dat t binnenkort gaat gebeuren, en waarschijnlijk van mijn kant..

Daarom nogmaals bewondering voor je keuze en ik hoop dat ik de kracht zal hebben hetzelfde te doen

hou je taai en huil lekker uit

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Een halve week later...

Berichtdoor Just a Princess » di 01 juli 2003, 13:47

Heel erg bedankt allemaal... Het gaat al een stuk beter.... Al blijft alles nogal verwarrend.

Eergisteren kwam ik hem opnieuw tegen... (hij gaat regelmatig op dezelfde plaatsen uit)
We zijn samen iets gaan drinken. Lang en veel gepraat. Ons goed geamuseerd. Veel onderhuidse pijn...
Uiteindelijk gaf hij toe dat hij helemaal niet met die blonde geslapen had. Dat hij dat alleen verzonnen had omdat ik niet jaloers reageerde toen hij zei dat hij haar gekust had.
Op dat moment heb ik hem onmenselijk hard in zijn gezicht geslagen (Ik had nog nooit iemand geslagen...) en zijn we in lachen uitgebarsten...

En weer... steeds dichter bij... zijn hand om de mijne... zijn lippen op mijn wang... een snelle kus op zijn voorhoofd
"Liefste, mijn laatste bus komt binnen 5 minuten..."
"Niet erg, jongetje... Je kan wel bij mij blijven..."

Ach... Ik weet niet of we er goed aan doen...
Misschien hebben we gewoon wat tijd nodig om "uit te bollen"...

@Zoe
Je moet het niet begrijpen, meid. We begrijpen er zelf ook niks van...

@Bor
Nee, daar voel je je niet beter van. Eerder smerig... :?
Maar het is een soort van gewoonte en als fase in een verwerkingsproces helpt het meestal wel.

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » di 01 juli 2003, 13:50

Heel veel sterkte Salival!!!!
Het is moeilijk... het doet pijn... maar uiteindelijk, na de beslissing, lost alles zichzelf wel op...
Mijn vriend en ik hebben ook zo vreselijk veel gesprekken gehad waarin we allebei de moed niet hadden om het uit te maken...

Misschien moet je dit topic eens aan je vriend laten lezen?

Bor de Wolf
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 07 mei 2003, 21:22

Berichtdoor Bor de Wolf » di 01 juli 2003, 19:58

@Bor
Nee, daar voel je je niet beter van. Eerder smerig... :?
Maar het is een soort van gewoonte en als fase in een verwerkingsproces helpt het meestal wel.
Goed, ik begrijp het. Als het voor jou werkt moet je het gewoon doen, ieder z'n ding. Je ziet ook wel dat jongens, die uit zijn op sex, vaak meisjes proberen te versieren die in zo'n zelfde situatie zitten als jij. Juist omdat zo'n meisje dan zo kwetsbaar is. Lekker makkelijk; de juiste troostende woorden, een luisterend oor, even omhelzen en huppekee! Met het gevolg dat ze de "trooster" in kwestie, na die nacht niet meer terugzagen. Ik begreep nooit waarom die meisjes zich dan zo voor een nachtje lieten gebruiken. Dan vroeg ik me af of ze nou zo naïef zijn en of ze eigenlijk wel zelfrespect hebben? Maar nu ik dit van jou lees, zie ik het ook van een andere kant. Die meiden laten zich niet gebruiken, ze kiezen er bewust voor. Tja, zo had ik het nog niet eerder bekeken...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten