pijpen en aftrekken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sterretje85
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 20 oktober 2006, 17:33

pijpen en aftrekken

Berichtdoor Sterretje85 » vr 20 oktober 2006, 17:38

Hallo,
Ik heb nog niet zo denderend veel ervaring met sex en daarom een paar vraagjes over orale sex. Ik heb een hele lieve vriend en de sex is prima maar ik ben nogal onzeker over het orale gedeelte. Hem pijpen doe ik wel, maar hij komt er nooit van klaar, als ik eenmaal goed bezig ben wil hij altijd al in me komen. Dat vind ik jammer want ik zou hem graag een keer laten komen. Zijn er nog dingen die je speciaal kunt doen om hem meer e laten genieten?
Aftrekken durf ik niet, want ik heb het idee dat een man dat zelf veel beter kan. Hoe kun je het het beste doen? Durf het sowieso nooit hard te doen, bang om hem pijn te doen...
Hoop dat jullie meer weten!

Peyterv
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 21 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Peyterv » za 21 oktober 2006, 10:40

Nou ben ik niet vaak door een ander afgetrokken maar ik moet zeggen dat het altijd lekker(der) is als een ander het doet. Zolang het maar niet te hard gebeurd.

Rainbow
Berichten: 27
Lid geworden op: di 17 oktober 2006, 21:24

Berichtdoor Rainbow » za 21 oktober 2006, 11:41

En als ik dan in mijn enthousiasme een keer te hard aan het werk ga, zegt mijn partner 'rustig' en doe ik het minder hard... Geen man overboord...

Overigens kun je ook pijpen en je hand erbij gebruiken, gewoon in hetzelfde ritme...
En wat je kunt doen om hem meer te laten genieten? Hier is olie een welkome aanvulling... Of koude en warmte...dus eerst een ijsklontje en daarna een hete adem... En als je dat afwisselt :D...

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » za 21 oktober 2006, 15:08

Gewoon proberen, als het niet goed is geven ze het wel aan hoor. Is toch ook niet erg.
Door te blijven praten kom je erachter wat je allebei lekker vind.
En zo snel doe je iets niet fout hoor, hij is ook niet van suiker. :wink:

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » za 21 oktober 2006, 16:54

En wat betreft dat hij in je wil komen op het moment dat je net lekker bezig bent met hem: Dat hoeft helemaal niet te zeggen dat je het niet lekker doet hoor! Voor veel mannen is neuken nou eenmaal het ultieme, dus hoe opgewondener hij raakt, hoe liever hij wil neuken. Of hij vind het sneu dat hij ontzettend verwend wordt en jij niet, op zo'n moment.
Ik zou het wel een keer aangeven aan hem dat je hem eens tot het eind wilt bevredigen, dingen als halverwege een pijpsessie op neuken overgaan willen nog weleens snel een gewoonte worden in mijn ervaring, en da's zonde, want er is weinig leuker dan een man helemaal tot z'n eindpunt te verwennen, vind ik.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » za 21 oktober 2006, 19:45

:?
Laatst gewijzigd door Searcher op zo 15 juni 2008, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.

kaya2006
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:40

Berichtdoor kaya2006 » za 21 oktober 2006, 20:26

Gewoon je hand erbij gebruiken, begin zachtjes en ga daarna stapje voor stapje steeds meer je handen gebruiken. Twijfel niet aan je eigen kunnen. door ervaring word je wijzer.
Ik weet niet hoe het zit met mannen en misschien kunnen die er antwoord op geven. Maar is het niet zo dat als een ander het doet het altijd lekkerder is?

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 22 oktober 2006, 6:25

8)
Laatst gewijzigd door Searcher op zo 15 juni 2008, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.

umpalumpa
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 6:50
Locatie: 't hart van Nederland

Berichtdoor umpalumpa » zo 22 oktober 2006, 13:34

Mee eens, als een ander het doet is het zeker lekkerder.

Ik denk ook dat de combinatie pijpen/aftrekkken zeker wonderen zal doen. Als een penis nat is van het speeksel, en je gaat dan aftrkken, is het contactgevoel veel intenser. Overigens heb je dat ook als je aftrekt in combinatie met wat glijmiddel. Dus maak 'm goed nat me je mond, en ga dan rustig aftrekken. Alles is lekker: als je alleen zachtjes de eikel masseert of gewoon 'lange halen'. Ook een topper: ga met het puntje van je tong over het topje van de penis (rondom het spleetje) en trek hem ondertussen rustig af. Knappe jongen die dan niet klaarkomt... 8)

Hij zal echt wel aangeven of het te wild gaat. Ik neem aan dat het met aftrekken net zo is als met vingeren/beffen. Afhankelijk van de stemming en je lichamelijke gesteldheid werkt het soms beter met hard en ruig, soms beter met zacht en teder.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » ma 23 oktober 2006, 11:42

Hi Sterretje85,
Je hoopt dat wij meer weten en dat is zo; de mannen hebben de ervaring aan den lijven ondervonden, wij vrouwen doen het vaker. Allemaal handige tips, die je zeker kunt toepassen. Maar er is er eentje die helemaal weet hoe hij het lekker vindt en graag heeft hoe je het doet.
Probeer het allemaal eens uit en vertel het hem dat je graag hoort hoe hij het lekker vindt... maak er een spelletje van.
Mijn ervaring is dat dit soort momenten 'het open aan elkaar vertellen en elkaar ontdekken' een nieuwe relatie leuk maakt.
eL, ook ooit eens onervaren en op zoek... :wink:

heelgewoon
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 29 september 2006, 21:27

Berichtdoor heelgewoon » di 24 oktober 2006, 22:45

hoi sterretje, ik denk dat eenieder iets zinvols heeft vermeld dus dat herhaal ik maar niet. Wat ik wel denk dat je kan proberen is te laten zien -hoeveel- je ervan geniet. Ook al wordt er niet veel over gepraat (lijkt het maar zo?) ook mannen hebben gevoel en onzekerheden. Nu zeg ik niets over jou vriend maar praat in het algemeen.

Als je een man pijpt kan hij twijvels hebben of je er van geniet, wil je bijvoorbeeld dat hij in je mond klaarkomt? In je kutje is veilig want "dat zal ze wel okay vinden". Als je wilt dat ie komt terwijl je pijpt, zeg eens wat geils, zo van (nu praat ik wat stoms mijn excuses) mmmm kom maar eens grote ....

Ik bedoel, laat het zien en laat het horen. Jouw enthusiasme kan soms meer wonderen verrichten dan je denkt ;-)

succes!

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » vr 27 oktober 2006, 17:38

Mijn ervaring is dat aftrekken niet snel pijn doet. Ik was eerst ook heel voorzichtig maar dat is niet echt nodig. Als je op je gemak bent bij elkaar kun je gewoon vragen of hij het fijn vindt zoals je het doet.

Misschien wil je vriend wel graag door orale seks tot een hoogtepunt gebracht worden, maar weet hij niet of jij dit prettig vindt om te doen. Maak hem subtiel duidelijk dat je graag doorgaat.

En: vergeet niet zelf te genieten als je je vriend laat genieten. Dit maakt het intenser. Niet te veel bezig zijn met de gedachte: doe ik het wel goed? Blijven genieten van elkaar!

heelgewoon
Berichten: 25
Lid geworden op: vr 29 september 2006, 21:27

Berichtdoor heelgewoon » vr 27 oktober 2006, 17:55

Ja, wat Hilde schrijft is heel belangrijk en ze zegt het beter dan ik deed. Vergeet jezelf niet, want IK zou me niet voor kunnen stellen opgewonden te worden van een dame/vrouw/meisje die het zelf niet is.

Sorry voor de kromme zin maar dat heb ja als je al jaren in het buitenland woont... hoop dat het toch overkomt :-)

Cheers!

paolo
Berichten: 21
Lid geworden op: za 23 april 2005, 0:27

Re: pijpen en aftrekken

Berichtdoor paolo » za 28 oktober 2006, 23:00

[quote="Sterretje85"]Hallo,
Ik heb nog niet zo denderend veel ervaring met sex en daarom een paar vraagjes over orale sex. Ik heb een hele lieve vriend en de sex is prima maar ik ben nogal onzeker over het orale gedeelte. Hem pijpen doe ik wel, maar hij komt er nooit van klaar, als ik eenmaal goed bezig ben wil hij altijd al in me komen. Dat vind ik jammer want ik zou hem graag een keer laten komen. Zijn er nog dingen die je speciaal kunt doen om hem meer e laten genieten?
Aftrekken durf ik niet, want ik heb het idee dat een man dat zelf veel beter kan. Hoe kun je het het beste doen? Durf het sowieso nooit hard te doen, bang om hem pijn te doen...
Hoop dat jullie meer weten![/quote]

Dag , hier mijn adviezen , heb ik aleens eerder gepost.

Allereerst: zachtjes en subtiel beginnen. Altijd in golven van intensiteit het opbouwen en dan weer laten terugzakken. En bij mij is alles wat je zachtjes maar intens doet veeeeel lekkerder dan woest en wild pijpwerk.

Beginnen "ver van de eikel" en daar heel langzaam en intens naar toe werken, kussend en strelend met je lippen en af en toe een streeltje met je tong. Niet te nat maken - dat voelt te koud.

Dan bouwt de spanning in mijn eikel (en eigenlijk mijn hele onderlijf) zich maximaal op.

als je zo de de ballen en schacht verkend hebt, ga dan voorzichtig met je mond pas langs de rand van de eikel, even het toompje ee zuigje, en naar boven klimmen naar het gaatje - alles in golven...en dan uiteindelijk je tong in het gaatje laten spelen en er zachtjes in duwen. Ondertussen kun je met je nagels (en/of vingertoppen) zachtjes hulpstreeltjes geven langs de schacht naar beneden (langzaam....) en weer terug. Je vriend wordt gek als je het zo doet. Je kunt ook de voorhuid eerst nog over de eikel houden en in het gaatje voelen en dan pas later langzaam afstropen.

Voor mij hoef je mijn pik niet helemaal in je mond te nemen, de eikel is al genoeg om gek te worden.

Ontzettend belangrijk: geef je vriend duidlelijk door oogcontact het gevoel dat je het met plezier doet. Niets is dodelijker als je het gevoel hebt dat het een beetje standaard gaat, en niet uit je hart komt. Ik denk ook dat mannen het fijner vinden dat je het zoals boven doet en dat met plezier doet dan kokhalzend een hele pik met tegenzin in je mond op en neer laat bewegen.

Zorg dat je gemakkelijk ligt en het lang kunt volhouden. Ik word er erg onrustig van als ik voel dat je haast krijgt omdat je een lamme arm krijgt.

Tot slot: Kijk naar wat je doet, als je je vriend niet aan kijkt. Een andere kant opkijken lijkt erop dat je met andere dingen bezig bent.

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Re: pijpen en aftrekken

Berichtdoor lizzy » zo 29 oktober 2006, 0:03

Tot slot: Kijk naar wat je doet, als je je vriend niet aan kijkt. Een andere kant opkijken lijkt erop dat je met andere dingen bezig bent.
Ehh ik heb eigenlijk altijd mijn ogen dicht en kijk hem dan af en toe even aan. Zo kan ik me het best concentreren op waar ik mee bezig ben en geniet ik ook meer van het gevoel. Komt dat ook over alsof je met iets anders bezig bent of valt dat wel mee?
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten