Angst voor trio

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

donna
Berichten: 81
Lid geworden op: za 23 november 2002, 2:01

Berichtdoor donna » wo 19 maart 2003, 13:54

ja, lekker met iemand die je niet kent. Hoef je ook niet bang te zijn voor intimiteit. Stel je voor dat mensen elkaar aardig gaan vinden.. he bah...eng hoor Afbeelding

[This message has been edited by donna (edited 19-03-2003).]

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » wo 19 maart 2003, 14:01

Zeg Donna, licht jij Just a Princess even voor.

Je weet zo goed hoe het wel moet!

GiS

[This message has been edited by Gizem (edited 19-03-2003).]

donna
Berichten: 81
Lid geworden op: za 23 november 2002, 2:01

Berichtdoor donna » wo 19 maart 2003, 14:09

ja leuk he? Afbeelding

mopje
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 maart 2003, 2:01
Locatie: gent

Berichtdoor mopje » wo 19 maart 2003, 23:11

ik zou het niet kunnen verdragen dat iemand anders aan mijn vriend zou zitten, dat hij over iemand anders fantaseert dat is zijn ding maar iemand er in het echt bij, nee dank u.
Als je mijn mening vraagt: doe het zeker niet zolang je twijfels hebt, als je echt zeker bent van een goede relatie, ga ervoor. Alleen hoop ik dat mijn partner me zoiets nooit voorstelt. Dat wil nog niet zeggen dat ik anderen die het wel doen veroordeel

Veel succes ermee en ik zou zeggen laat weten hoe het is afgelopen als je de stap hebt gezet

Mopje

il sergio

Berichtdoor il sergio » do 20 maart 2003, 12:09

ik persoonlijk zou nooit een trio doen met een goeie vriendin want het kan altijd tegenslagen en dan is die mooie vriendschap misschien stuk

Intiem Contact

Berichtdoor Intiem Contact » za 22 maart 2003, 1:26

Ik heb de ervaring dat een trio of kwartet de relatie met je vriend of man juist heel erg kan verdiepen. We hebben een keer een trio met een vrouw gehad bij ons thuis en tijdens de hele avond en nacht, nadat zij allang weer weg was, waren we ongelooflijk samen. We hadden heel veel lol en intimiteit met elkaar. Ook wel met haar maar niemand komt tussen ons. Als je dat gevoel hebt, kun je het gemakkelijk aan. Al lijkt het mij met een vriendin ook wel lastiger, maar niet onmogelijk. Ik denk zelfs dat met een vriendin veel mooier kan zijn. Juist omdat er meer intimiteit is en je met z'n drietjes een mooie en intieme tijd kan hebben. Als je het goed aanpakt natuurlijk. Wel oogcontact en praten, zeker als het niet goed is voor 1 van de 3. En vooral contact met je vriend.
Ik hoop dat ik je met dit bericht een beetje geholpen heb. Maar, uiteindelijk moet je toch altijd zelf de keuze maken. Succes ermee!

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » zo 23 maart 2003, 21:14

Ik heb eens een kleine balans opgemaakt en de conclusie daaruit was dat mijn ervaringen met "sex om de sex" over de hele lijn teleurstellend waren.
Ik heb hem dus gezegd van niet.

Ik sluit wel niet uit dat het ooit uit een spontaan komt, tijdens 1 van mijn lentefolietjes, maar zeker niet gepland en zeker niet met een vriendin.

Ach ja, we'll see... Tzonnetje schijnt de laatste dagen, we zijn superverliefd en we hebben nog alle tijd van de wereld...

Dankjewel voor jullie advies!

jb
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 19 februari 2003, 2:01
Locatie: Madrid

Berichtdoor jb » do 27 maart 2003, 18:00

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.

Even een vraagje: hoe kan je er zo zeker van zijn dat een derde persoon (in dit geval je vriendin) dat wel wil?

Melisse

Berichtdoor Melisse » wo 02 april 2003, 7:46

Enkele jaren terug wilde mijn vriend graag een triotje uitproberen. Ik had nog nooit met een vrouw gevreen, sterker nog, het was niet eens een fantasie van me. Ik vond het nogal eng, maar het is er toch van gekomen. Met een vriendin. Die vriendin bleek later mijn vriend te leuk te vinden, dus veel verder dan een one off is het niet gekomen met haar. Ondanks dat het best lastig was omdat zij dus verliefd geworden was op mijn vriend, heb ik er nooit spijt van gehad. Sterker nog, het heeft bij mij gevoelens losgemaakt die ik nog niet kende. Sindsdien het pad van vrijen met anderen dan mijn vriend verder verkend en daar erg van genoten. Ook meermalen erg verliefd op een vrouw geworden. In deze zin is het echt een aanrader. Het verruimd je eigen leventje, je relatie en het kan veel plezier geven. Tegelijkertijd: de kans dat het gedonder in je relatie geeft is groot. Zeker de eerste keer is best heel ingrijpend en je ontmoet emoties (jaloezie bijvoorbeeld. of onzekerheid) die nu misschien alleen verkapt aanwezig zijn. Ook kan er best iets mis gaan (je zou bijvoorbeeld verliefd kunnen worden). Daar moet je wel over kunnen praten met je vriend en als je hier onzeker over bent zou ik er voorlopig niet aan beginnen.
Succes.

Veronique
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 december 2009, 15:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Veronique » do 24 december 2009, 0:31

Een trio is altijd leuk is mijn ervaring, maar veel hangt af van een goede voorbereiding. Een impulsieve trio is nergens goed voor, achteraf heb je daar meestal een kater van. Ook is het risico op verstoorde intimiteit en jaloezie gevoelens dan het grootst volgens mij.
Een goed voorbereide trio (of quatro, of quinto…) geeft de grootste voldoening. Dan heb je voldoende tijd om je partners te kiezen en om goede afspraken te maken over wat kan en wat niet kan.

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » do 24 december 2009, 0:56

Zag gisteren bij BoekenVoordeel (die discount-keten) een boek met de titel 'De kunst van het triootje' :o ....

Iets voor some of you?

Veronique
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 december 2009, 15:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Veronique » do 24 december 2009, 1:10

Dat boek is natuurlijk al een tijdje in mijn bezit, zoals je wel had kunnen vermoeden neem ik aan :-)

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » do 24 december 2009, 1:26

Goed bekeken dan :)

Veronique
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 04 december 2009, 15:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Veronique » do 24 december 2009, 15:06

Het is een mooi afgewerkt boekje, maar toch niet mijn ding. Er staan mooie ervaringen en ook mooie prentjes in, maar de teksten spreken me niet aan. Het gaat vooral over toevallige ontmoetingen met derden en die houden nu net het gevaar in van schade aan een vriendschap of een relatie. Zelf ben ik veel duidelijker en directer en ga eerst voor goede afspraken en dat vind ik er niet echt in terug. In de rand wordt er natuurlijk wel gesproken over goede afspraken en eerlijk zijn naar elkaar toe, maar dat komt precies op de tweede plaats. Terwijl dat eigenlijk op de eerste plaats zou moeten komen. Zo zie ik het toch tenminste.
Toch wel een aanrader hoor, alleen al omdat er zo weinig literatuur over dit onderwerp bestaat.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten