Trio? Vreemdgaan? Vaag?.....Help????

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lezza
Berichten: 4
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 23:33

Trio? Vreemdgaan? Vaag?.....Help????

Berichtdoor Lezza » wo 02 augustus 2006, 0:37

Na een hele lange tijd alleen mee lezen op dit forum heb ik toch besloten me te registreren vandaar dat ik me toch even wil voorstellen.....Hoi hoi allemaal, ik ben Lezza.

Sinds 9 maanden heb ik een hele lieve vriend waar ik enorm gek op ben en qua seks heb ik helemaal niks te klagen.
Afgelopen weekend hadden we echter een gesprek waarvan ik een beetje in de war ben.
Ik ben erg gewend dat mannen graag een trio willen met 2 vrouwen, maar zodra je over een trio met 2 mannen begint geven ze niet thuis (de mannen die ik ken dan tenminste..).
Op een bepaalde manier kwam een trio ter sprake en hij gaf aan het wel eens met 2 vrouwen te willen doen. Ik vertelde op mijn beurt dat ik het ook wel eens met 2 mannen zou willen doen, maar dat dat een fantasie zal blijven aangezien ik nu met hem in een relatie zit en het ook niet erg is als een fantasie niet uit komt.
Mijn vriend vertelde me toen dat het juist egoistisch van hem zou zijn als hij me zoiets moois zou ontzeggen, dat hij van me houdt en me dan juist dat zou willen geven en dat het toch heel mooi zou zijn als ooit die fantasie uit zou komen.
Het was ontzettend fijn en intiem om het met hem hier over te hebben, maar ergens voelde het voor mij (miss Monogamie) wel een beetje vreemd. Ik associeer het ergens gevoelsmatig met vreemdgaan, zo van; dat kan je doen als je vrijgezel ben, maar niet als je een vriend heb waar je helenmaal wezeloos van ben en je in een monogame relatie zit. Of zijn deze dingen te scheiden van elkaar en kunnen lust en liefde gecombineert worden? Ik heb altijd gedacht dat deze fantasie een fantasie zou blijven op het moment dat ik er relatie zou krijgen.....nu lijkt er wel een hele nieuwe wereld voor me open te gaan.

Er is vast wel iemand die me hier iets zinnigs over kan vertellen?

Liefs Lezza
Hopelessly, I Love You Endlessly

Jimmy71
Berichten: 47
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 21:28
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jimmy71 » wo 02 augustus 2006, 1:09

1 ding heb je juist in een monogame relatie kun je niet vreemd gaan :-)

Jullie hebben in ieder geval goede communicatie. Bedenk je dat nu jullie het erover hebben gehad het ook niet accuut moet gebeuren. Misschien kun je er nog jaren over dromen en samen geile fantasien spelen.

Als jullie toch besluiten om een trio te doen mvm of vmv, wie gaat dan met wie vreemd? Jij met de andere vrouw, hij met de andere man, jij met de andere man of hij met de andere vrouw??? Beetje complex zo. Naar mijn idee is het geen vreemdgaan zo. Wel zou ik eerst goed na gaan wat voor gevoelens het bij je oproept op het moment dat zoiets zou gebeuren. Jaloezie, verdriet, onderdanigheid, geilheid, dominantie etc. Over deze gevoelens zou ik het ook eerst hebben voor je een stap verder gaat.
Hebben jullie bi gevoelens? etc. Iedereen zit anders in elkaar, dit kunnen alleen jullie beslissen. Andere optie is natuurlijk mvmv
Goede sex heb je in je hoofd. Het wordt pas fantastisch als je de gedachten met iemand deelt.

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Berichtdoor karink » wo 02 augustus 2006, 1:36

Hoi Lezza,

misschien dat je ook geschrokken bent dat hij ineens zegt, van is goed meid, in ontzeg je dat niet hoor. Daarmee komt jou fantasie ineens dichterbij. Soms is een fantasie leuker dan de werkelijkheid en heb jij ook misschien wel schrik dat het nu ineens werkelijkheid zou kunnen worden, dat had je niet verwacht.
Verder sluit ik me bij Jimmy aan, maar één ding wil ik nog toevoegen.
Mocht je een trio gaan doen, maak hele goede afspraken hierover samen. Wat wil jij doen, maar ook vooral, waar ligt de grens voor jou en je vriend wat je niet wilt doen, of hij niet wil zien? Wil je het met een bekende gaan doen, of een vreemde, wel of niet zoenen?

Ik bv, heel krom, wil niet met een andere man zoenen, dat is mij te intiem, ik wil dat mijn man ook niet zien doen bij een andere vrouw.
Net zoals het moment van klaarkomen, dat wil ik liever bij mijn man doen en dat wil hij eigenlijk anders zien, maar dat is mijn grens en daar ga ik niet overheen.

Lust en liefde kunnen zeker heel erg goed samen gaan, maar wel met duidelijke afspraken!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Folietje

Berichtdoor thisWaltz » wo 02 augustus 2006, 10:05

Vreemdgaan?? 13 jaar geleden mijn eerste triootje gedaan. Erna zijn er nog een hele resem gevolgd. Meestal blijft het bij een eenmalig folietje van een uur of drie... Soms zie je een paar een tweede keer, hoogstens een derde... maar dan is het uit... niets meer. Dus eigenlijk ga je niet vreemd.. Je beleeft een folietje van een paar uur met medeweten van je vriend.

sapi
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 28 juni 2006, 15:31

Berichtdoor sapi » za 05 augustus 2006, 18:06

Je zou je geen zorgen moeten maken hoor... Dit is volgens mij niet vreemdgaan.

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » ma 07 augustus 2006, 10:08

Hey Lezza

Een trio is zeker niet vreemgaan,jullie beide beslissen over een trio date.

Gooi alle remmen los en pieker niet over zoenen,strelen,vingeren,beffen,pijpen,neuken enz.

Wij doen dat al jaren,uiteraard zijn er ook enkele beperkingen bij ons zoals:anaal en spuiten in de mond en voor de rest laat je gaan en geniet ervan.

Heel belangrijk,zou er iemand van jullie jaloers worden,stop ermee.

Veel plezier het is een heel ervaring.

Groetjes

S & R

Lezza
Berichten: 4
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 23:33

Berichtdoor Lezza » do 10 augustus 2006, 13:53

Thanks voor jullie reacties.
Ik heb er zelf nog veel over nagedacht en ik denk dat ik gewoon enorm verbaasd was nu in een relatie te zitten met een man die ook dat wil.
Daarbij was er misschien van mijn kant wel het idee dat de trio dan ook meteen maar moest gaan plaatsvinden. Uiteraard is dat natuurlijk helemaal niet het geval.
Ik laat het allemaal lekker op me af komen en we zien wel wat het allemaal gaat worden.

Liefs Lezza
Hopelessly, I Love You Endlessly

Mrs Magic
Berichten: 4
Lid geworden op: za 24 juni 2006, 10:13
Locatie: Vlak bij Rotterdam

Berichtdoor Mrs Magic » di 15 augustus 2006, 14:38

Nee vreemd gaan is het niet en je kan het heel goed scheiden.
Kussssssssssssss Mrs Magic


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten