schuldgevoelens over verlangen naar andere vrouwen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 04 augustus 2006, 17:39

Ik zou sterven van verdriet indien mijn vrouw me zou verlaten.

:shock:

Vind je die vrouw ook mooier dan je eigen vrouw? En warom ben je dan getrouwd met haar? En ook waarom vertel je het haar niet eerlijk?prbeer het in ieder geval. heeft het ermee te maken dat je alleen je vrouw kent en als maagd het huwelijk in ging? En waarom heb je er zo`n sterke behoefte aan? Kan je mij dat vertellen misschien snap ik het dan beter en kunne we beter helpen.

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » vr 04 augustus 2006, 17:49

Hey, Guilty, je bent niet de enige of de eerste hoor, met jouw soort vragen en problemen.

Ik heb een oudje voor je omhooggeschopt. Deze:

* verlangen naar andere sexuele ervaringen

Veel leesplezier en wijsheid toegewens!


mirthe

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » vr 04 augustus 2006, 18:09

Wat verwacht je dan als je met haar zou sexen? Wat zou er anders zijn, zou het beter zijn, heter zijn, geiler zijn? Zou ze dingen doen die je mist bij jouw vrouw?
Kun je dat verwoorden/uitleggen?
Het zou denk ik geiler zijn, heter, en misschien zou ze me haar anaal laten nemen? Ik denk dat ik zou gek wordne van geilheid indien ze zich zou uitkleden

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » vr 04 augustus 2006, 18:14

Ik zou sterven van verdriet indien mijn vrouw me zou verlaten.

:shock:

Vind je die vrouw ook mooier dan je eigen vrouw? En warom ben je dan getrouwd met haar? En ook waarom vertel je het haar niet eerlijk?prbeer het in ieder geval. heeft het ermee te maken dat je alleen je vrouw kent en als maagd het huwelijk in ging? En waarom heb je er zo`n sterke behoefte aan? Kan je mij dat vertellen misschien snap ik het dan beter en kunne we beter helpen.
Ik kende die vriendin niet toen ik miin vrouw leerde kennen.
Ik vind die vriendin uiterlijk mooier en geiler maar ik zou ze niet willen ruilen voor mijn vrouw want die verdient beter dan mij

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » vr 04 augustus 2006, 18:15

Hey, Guilty, je bent niet de enige of de eerste hoor, met jouw soort vragen en problemen.

Ik heb een oudje voor je omhooggeschopt. Deze:

* verlangen naar andere sexuele ervaringen

Veel leesplezier en wijsheid toegewens!


mirthe
bedankt, ik zal het nu lezen

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » vr 04 augustus 2006, 18:26

Ik heb de antwoorden grotendeels gelezen. Ik moet wel zeggen dat er vaak wordt gezegd dat er over moet gepraat worden. Maar dat hebben we al gedaan en als ik te ver ga in het "er over praten" dan zou ze best wel es zwaar ontgoocheld zijn in mij. en daar heft ze absoluut het recht toe
maar ik bljf toch weer op mijn honger zitten. Ik chat heel veel op msn om het vuur te blussen maar dat haalt niks meer uit.

Is het misschien een goed idee om een massage aan huis te laten doen?

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » vr 04 augustus 2006, 21:11

Ik heb de antwoorden grotendeels gelezen. Ik moet wel zeggen dat er vaak wordt gezegd dat er over moet gepraat worden. Maar dat hebben we al gedaan en als ik te ver ga in het "er over praten" dan zou ze best wel es zwaar ontgoocheld zijn in mij. en daar heft ze absoluut het recht toe
maar ik bljf toch weer op mijn honger zitten. Ik chat heel veel op msn om het vuur te blussen maar dat haalt niks meer uit.
Ha ha, dat is net zo iets als zout water drinken om je dorst te lessen. ;-)
Is het misschien een goed idee om een massage aan huis te laten doen?
Absoluut niet! Wat jij wilt, kan gewoon niet als je bij je vrouw wilt blijven. Je moet kiezen of delen, anders ga je op een gegeven moment ontzettend hard op je bek.

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » za 05 augustus 2006, 17:15

Zou het voor jou misschien anders zijn geweest als je niet als maagd het huwelijk in was gegaan en je dus wist hoe het was met een andere vrouw. laten we zeggen dat je er 4 anderen voor haar had gehad was het dan anders geweest?

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » za 05 augustus 2006, 17:16

Ik zou sterven van verdriet indien mijn vrouw me zou verlaten.

:shock:

Vind je die vrouw ook mooier dan je eigen vrouw? En warom ben je dan getrouwd met haar? En ook waarom vertel je het haar niet eerlijk?prbeer het in ieder geval. heeft het ermee te maken dat je alleen je vrouw kent en als maagd het huwelijk in ging? En waarom heb je er zo`n sterke behoefte aan? Kan je mij dat vertellen misschien snap ik het dan beter en kunne we beter helpen.
Ik kende die vriendin niet toen ik miin vrouw leerde kennen.
Ik vind die vriendin uiterlijk mooier en geiler maar ik zou ze niet willen ruilen voor mijn vrouw want die verdient beter dan mij

En weet je vrouw dit ook? dat je haar moier en geiler vind? Ik vind dat je je eigen vrouw het beste moet vinden anders kun je inderdaad beter iemand anders zoeken of liever gezegd even een tijd single zijn en veel sexuele contacten op doen misschien dat je daarna wel monogaam kunt zijn.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9561
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » zo 06 augustus 2006, 0:52

@ Latina

Toen jij een relatie had met je ex, vond jij dat toen de mooiste man die er op aarde rondliep?????
En wat dan als je nu verkering krijgt? Is dat dan de mooiste?
Maar hoe kan dat dan? Want dat betekend dat dan je ex niet de mooiste was......
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » zo 06 augustus 2006, 9:42

toen ze me ooit es vroeg (toen we beiden in een geile bui waren) of ik haar vriendin mooi en geil vond zei ik ja. Maar iedere keer als die vriendin nu ter sprake komt dan merk ik dat ze het onderwerp snel veranderd.

Ik denk wel dat het misschien anders voor me zou geweeest zijn indien ik geen maagd zou geweest zijn. Ik denk wel dat de band tuussen mij en miijn vrouw zo sterk is geworden omdat we nooit met iemand anders de liefde heben bedreven.
Nu heb ik echter zoveel fantasieeen en verlangens da ik er gek van word. We zijn gisteren eens op stap geweest en er was, zoals men in een andenre topic zegt, " zoveel moois te zien" dat ik er niet geod van werd. De ene vrouw al mooier en sexier dan de andere en ik heb de indruk dat de vrouwen het er nog om doen. Korte rokjes en jurjes, topjes waar je zowat alles kan zien, transparate kledij waar men de string doorheen ziet,...

Mijn vrouw vertelde me eens dat haar vriendin haar had verteld dat ze kan klaarkomen tijdens het neuken. En dat ze dat ook wou. Ik kon moeilijk verbergen dat ik het enorm geil vond dat ze me dat vertelde maar ik deed het toch; Ik probeer zo nonchalant mogelijk te doen om zoveel mogelijk details over die vriendin te krijgen; Ik zou zowat mijn arm geven om eens met een zeer sexy vrouw naar bed te gaan. Een andere borst in mijn hand te nemen en mijn mond, een andere vagina te proeven en te voelen, ...
Ik voel me er schuldig over maar ik ben realistisch: ik kan deze verlangens niet onderdrukken (ik kan er wel voor zorgen dat ik ze niet uitvoer ).
IK zit werkelijk in de knoop.

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » zo 06 augustus 2006, 9:44

Ik heb de antwoorden grotendeels gelezen. Ik moet wel zeggen dat er vaak wordt gezegd dat er over moet gepraat worden. Maar dat hebben we al gedaan en als ik te ver ga in het "er over praten" dan zou ze best wel es zwaar ontgoocheld zijn in mij. en daar heft ze absoluut het recht toe
maar ik bljf toch weer op mijn honger zitten. Ik chat heel veel op msn om het vuur te blussen maar dat haalt niks meer uit.
Ha ha, dat is net zo iets als zout water drinken om je dorst te lessen. ;-)
Is het misschien een goed idee om een massage aan huis te laten doen?
Absoluut niet! Wat jij wilt, kan gewoon niet als je bij je vrouw wilt blijven. Je moet kiezen of delen, anders ga je op een gegeven moment ontzettend hard op je bek.
Ik bedoelde, een massage voor mijn vrouw, waarbij ed massage steeds erotischer word en ze zich mss zal laten gaan. En dan zal ze mss veel opener staan voor een open relatie.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 06 augustus 2006, 10:31

Wishfull thinking als je het mij vraag quilty.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » zo 06 augustus 2006, 10:54

Ik zou sterven van verdriet indien mijn vrouw me zou verlaten.

:shock:

Vind je die vrouw ook mooier dan je eigen vrouw? En warom ben je dan getrouwd met haar? En ook waarom vertel je het haar niet eerlijk?prbeer het in ieder geval. heeft het ermee te maken dat je alleen je vrouw kent en als maagd het huwelijk in ging? En waarom heb je er zo`n sterke behoefte aan? Kan je mij dat vertellen misschien snap ik het dan beter en kunne we beter helpen.
Ik kende die vriendin niet toen ik miin vrouw leerde kennen.
Ik vind die vriendin uiterlijk mooier en geiler maar ik zou ze niet willen ruilen voor mijn vrouw want die verdient beter dan mij

En weet je vrouw dit ook? dat je haar moier en geiler vind? Ik vind dat je je eigen vrouw het beste moet vinden anders kun je inderdaad beter iemand anders zoeken of liever gezegd even een tijd single zijn en veel sexuele contacten op doen misschien dat je daarna wel monogaam kunt zijn.
mag ik je melden dat mensen ook voor het innerlijke vallen ? .. blijkelijk weet jij echt niet wat het innerlijke is ..En een man die zegt dat zijn vrouw de knapste van allemaal is .......wel is een hypocriet .. mischien val jij op hypocrieten maar ik ben rechtuit en zeg vlakaf aan mijn vriendin .. dat is een supergeil vrouw.. en zij beantwoord mij dan .. vind ik ook ..of om eerlijk te zijn niet echt ....
Zo zie je dat Latina niet echt weet wat het woord "innerlijk betekent ".is dus ook het feit waarom latina zegt dat een man enkel z'n p*k volgt .. veel woorden weinig inhoud ...

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » zo 06 augustus 2006, 12:40

Nou heb ik al meerdere topics gelezen waarin Latina participeerde en ik begin me echt groen en geel te ergeren.
Latina, het is jammer dat jij zo over mannen denkt. Maar dat jij toevallig iedere keer een rotte appel hebt gehad, wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn. Bovendien is het niet netjes om je mening zo op te dringen aan andere mensen.
Echt meisje... je mist zoveel moois met deze houding...

On-topic:
Ik ben van mening dat lust en liefde los staan van elkaar. De liefde die je voelt voor een persoon veranderd niet als jij met een ander naar bed zou gaan uit pure lust. Het is mooi als je elkaar zo vol vertrouwen kan vrijlaten. ik denk dat het een kwestie is van bezitsdrang. "Hij/zij is van mij en daar mag niemand aankomen". Bovendien is er altijd ingestampt dat het fout en verkeerd is om met iemand anders dan je geliefde het bed te delen, dus misschien speelt ook 'taboe' of 'schaamte' zelfs nog wel mee.
Maar niet iedereen kan de liefde zo bekijken. Religie kan een rem zijn, opvoeding, omgeving en de normen en waarden waar je mee groot bent gebracht. Maar blikken zijn er om te verruimen en meningen kunnen veranderen. Daarom sporen de mede shespotters Guilty waaschijnlijk aan om met zijn vrouw te praten. je kan iemand een bepaalde levenswijze niet opdringen. Je kan die persoon hooguit wijzen op de andere mogelijkheden, daarover praten, praten, praten en misschien kan de nieuwsgierigheid gewekt worden. Zoals elders in dit topic gezegd, met veel geduld en tijd.
Dus guilty mijn tip aan jou is dezelfde als van de meeste anderen; Praat met je vrouw. Niet iedere dag en dring haar niets op, dat zal denk ik averechts werken. Maar breng het onderwerp af en toe eens ter sprake.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten