eerlijk anaal

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Achraf
Berichten: 28
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 21:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Achraf » wo 26 juli 2006, 23:39

Ik vind het heerlijk om anaal genomen te worden.

Ik vind het heerlijk om anaal te nemen :lol:
Step in my room

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » do 27 juli 2006, 0:08

Nou Achraf misschien een goed idee om zelf eens anaal genomen te worden. Mannen schijnen er zelf meer plezier van te hebben dan vrouwen aangezien ze daar een g-spot hebben zitten.

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » do 27 juli 2006, 0:26

Ik vind het heerlijk om anaal genomen te worden.

Ik vind het heerlijk om anaal te nemen :lol:
Wellicht kunnen jullie beiden wat dieper op de materie ingaan? Ik hoor het graag. 8)

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » do 27 juli 2006, 0:29

Jura, weer open deuren aan het intrappen? :P



Venusss, is al weg, ze weet het, wreed off topic :wink:


PS: vindt beiden heerlijk, wellicht dat ze dan toch nog op haar plaats is hier :wink:
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

Mephisto
Berichten: 7
Lid geworden op: do 27 juli 2006, 3:22
Locatie: Gent, België, 2e hands kledij & kunstgalerie

EERLIJK anaal

Berichtdoor Mephisto » do 27 juli 2006, 3:53

foute binnenkomer wellicht (ben niet nieuw, wel nieuw)

Als man kan ik meepraten over het feit dat het niet pijnlijk is, als je je er maar voor open stelt. Let-ter-lijk. En dat bedoel ik met eerlijk anaal. IEDEREEN is er bang voor. We zijn immers geconditioneerd in stront. In het ID dat stront vies is. Logisch.

Echter, de anus is een spier. Een zeer krachtige spier. En daarmee een machtig wapen in de strijd om het eigen orgasme. In alle oprechtheid; k heb mijzelf zien kronkelen van genot bij penetratie en ook mijn vriendin zien kronkelen bij de vinger (of meer) vanbinnen.

Fout onderwerp misschien?
Het is laat en het stond van boven..

Groetjes & wellicht tot later,
Phi
I just L-O-V-E it when you die..

sweet
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 26 juli 2006, 22:36

Berichtdoor sweet » do 27 juli 2006, 10:58

Ik stond er altijd een beetje sceptisch tegenover, maar toen we het eenmaal probeerde vond ik het heerlijk. We doen het regelmatig nu.

arwen29
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 14 mei 2006, 17:10
Locatie: zeeuwsvlaanderen oost

Berichtdoor arwen29 » do 27 juli 2006, 12:57

Ik vind het ook heeeeeerlijk als ik anaal genomen word !!!
Ik moet wel in de stemming zijn want anders lukt het niet en er moet voldoende glijmiddel zijn!
groet, Arwen :o
je leeft maar 1 keer !!

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » do 27 juli 2006, 21:37

Wat ik me wel afvraag is hoe pakken jullie je vriend anaal dan? En vinden jullie het niet vies om bijv een vinger erin te stoppen?

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » do 27 juli 2006, 21:47

als je een propere vriend hebt ... zal dat niet vies zijn ......Ps ik spring bijna 3 keer per dag onder de douche .En wees gerust kont en ........worden steevast deftig onder de zeep gestoken.
Ps de anus van mijn vriendin is ook steevast superproper

Achraf
Berichten: 28
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 21:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Achraf » do 27 juli 2006, 23:39

Nou Achraf misschien een goed idee om zelf eens anaal genomen te worden. Mannen schijnen er zelf meer plezier van te hebben dan vrouwen aangezien ze daar een g-spot hebben zitten.
ik ben nooit anaal genomen, maar heb weleens een vinger in mijn kontje gehad tijdens het pijpen en ben ook weleens door een partner gerimd en het was uiteraard heerlijk hihihi :twisted:
Step in my room

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » vr 28 juli 2006, 0:23

Mijn vriendje vind het ook heerlijk, vaker nog dan ik, om anaal genomen te worden. Het begint met een vinger en eindigt meestal met 1 van mijn speeltjes. Een trillende dildo tegen zijn protaat tijdens het pijpen of aftrekken is voor hem het grootste genot.

Zelf vind ik een vinger niet zo veel aan maar zijn penis in mijn anus en mijn dildo in mijn poesje is hemels. Soms gewoon te lekker.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Elfquest
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 28 juli 2006, 15:11

Berichtdoor Elfquest » vr 28 juli 2006, 18:05

Ik vind het ook heerlijk, ik neem wel zelf het initiatief om mezelf wat 'voor te bereiden' mijn kerel heeft de neiging om dat over te slaan terwijl dat nu juist zo heerlijk is... dus het komt erop neer dat hij mag kijken terwijl ik met een dildo of wat analbeans mezelf verwen. Hij vindt het ook erg leuk om alleen te kijken.
Ik heb ook wel eens bij hem een vinger en een kleine dildo gebruikt. Hij was hier nooit zo'n fan van maar vind het toch wel lekker.

Shyraz
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 17:42

Berichtdoor Shyraz » wo 02 augustus 2006, 17:59

Mijn vriendin kan erg genieten van een vinger in haar anus. Vandaar dat we laatst ook analbeans hebben gekocht. Zij moest er nog wel aan wennen (vondt de vingers nog steeds lekkerder), maar we proberen het gewoon nog een keer.
Uiteraard stond zij erop dat ik het ook een keer zou proberen. Ik was er niet zo happig op, maar heb het toch gedaan. Je moet toch alles een keer geprobeerd hebben. Het was niks. Zeker niet toen een pijnscheut vanuit mijn darmen aangaf dat de breans de verkeerde kant op gingen. Kietelen rond de anus mag uiteraard wel.

Elfquest
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 28 juli 2006, 15:11

Berichtdoor Elfquest » wo 02 augustus 2006, 19:49

Het kan ook zijn dat analbeans niet goed zijn voor jou hè... misschien vind jij een vinger of een kleine dildo wel veel lekkerder. Gelukkig is iedereen weer anders, valt er nog veel te ontdekken :wink:

sapi
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 28 juni 2006, 15:31

Berichtdoor sapi » za 05 augustus 2006, 18:03

Mijn vriend ziet dat niet zitten hoor. En ik kan dat volledig begrijpen...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten