Verleiden/initiatief nemen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Verleiden/initiatief nemen

Berichtdoor Hilde » ma 17 juli 2006, 13:44

Ik wil graag een gesprek openen over het verleiden van je partner tot seks. Uitwisseling over dit item lijkt me leuk en leerzaam.
Laten merken dat ik zin heb, gaat voor mij vrij moeizaam. Goede tips zijn welkom!
Geilheid/zin hebben is iets natuurlijks, maar ik schaam me er min of meer voor. De laatste tijd gaat het al wel stukken beter. Het speelt ook mee dat ik een hoger libido heb dan mijn vriend, en dus een vrij grote kans heb om te worden 'afgewezen'.
Kan goed praten met mijn vriend, alles is in feite bespreekbaar. Hij vind het leuk als ik hem verleid of initiatief neem.
Hoe doen jullie dit meiden/vrouwen?
Brengt me bij de vraag hoe ik het dan eigenlijk tot nu toe aanpak...
Oke, komt ie:
- blik in mijn ogen
- tegen hem aan kruipen
- stoeien
- extra lief zijn voor hem

Ander item: initiatief nemen tijdens een vrijpartij.
-zijn hand leiden

Ik zou wel meer willen varieren in houding, maar weet niet hoe ik dit zal gaan brengen. Het gewoon maar zeggen, tijdens seks of erbuiten?
Of heeft iemand een ander idee?

Doegie!

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Re: Verleiden/initiatief nemen

Berichtdoor jura » ma 17 juli 2006, 14:26

Ik zou wel meer willen varieren in houding, maar weet niet hoe ik dit zal gaan brengen. Het gewoon maar zeggen, tijdens seks of erbuiten?
Of heeft iemand een ander idee?
Onverwacht hem leiden naar een andere plek dan waar je normaal gesproken vaak sex hebt. Staand tegen de vensterbank, in een hangmat of hangstoel, een pashokje, op de trap. Moet je opletten hoe geil hij wordt en jij idem dito :)

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » ma 17 juli 2006, 16:20

Voor de vrijpartij:
soms fluister ik iets in zijn oor als 'ik heb zin', dat doet het vaak erg goed.
of
ik ga vroeg op de avond douchen, trek iets aan met niets eronder en laat duidelijk blijken dàt er niets onder zit.
of
ik trek hem naar ons favoriete plekje (de trap vanwege het lengteverschil), begin een heerlijke tongzoen en sluit dan af met 'en straks meer...'
of
"zal ik je eens lekker masseren" loopt meestal uit op een vrijpartij.

Tijdens de vrijpartij:
ik neem zijn hand en leid hem naar een andere plek om daar verder te vrijen
of
ik vertel mijn fantasie, bijvoorbeeld een standje of handeling of plek
of
ik duw hem in een bepaalde richting om een ander standje voor elkaar te krijgen
of
ik zeg: 'ik wil dat je me nu zo neukt'

Je schrijft dat je het moeilijk vind om te laten merken dat je zin hebt en om je wensen aan te geven bijvoorbeeld met standjes.
Wat dat laatste betreft kun je misschien eens een boek van de bieb halen, het in bed gaan zitten bekijken, al dan niet met hem. En hem dan laten zien wat je leuk lijkt.
Het speelt ook mee dat ik een hoger libido heb dan mijn vriend, en dus een vrij grote kans heb om te worden 'afgewezen'.
Dit ken ik van een paar jaar geleden en ik vond dat ook moeilijk. Door veel te praten vond ik het minder een afwijzing naar mij toe, maar alleen een afwijziging van mijn voorstel tot vrijen. Dat scheelde voor mij een hoop.
eL

Maybi
Berichten: 9
Lid geworden op: za 17 december 2005, 18:21

Berichtdoor Maybi » wo 19 juli 2006, 9:59

Hardop zeggen waar iik zin in heb blijft soms lastig voor me. Maar ik wel ontdekt dt ik er veel mee losmaak. Dus het wordt steeds minder moeilijk...

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » do 20 juli 2006, 14:18

mijn libido ligt ook hoger dan mijn vriend.

volgens mij tref ik alleen maar vriendjes die minder vaak zin hebben dan mij..?? waar zijn de echte dekhengsten gebleven haha :P :twisted:

naja ik zie mijn vriend alleen in het weekend.. door het afstandsverschil en eigenlijk omdat je elkaar weinig ziet gebeurd is der automatisch in het weekend een vrijpartytje :P

en daar ben ik eigenlijk vrij direct in:P.. schat ik heb zin in je oid, of idd wel eL zegt, trek iets moois aan, iets verleidelijks maar ook niet te!

X F
Proud to be faut

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » za 22 juli 2006, 14:20

Hallo El04,

Bedankt voor je reactie! Ik kan er zeker iets mee! Het helpt me om vrijer te worden. Ik hoop dat mijn vriend de signalen goed oppikt, maar wanneer ik 'ik heb zin in je' zeg, lukt dat natuurlijk zeker!

Helaas voor mij houdt mijn vriend niet van een nek-schouder-rugmassage, erg jammer. Bij vorige vriendjes was het heerlijk om elkaar te masseren, en natuurlijk is het ook fijn als er meer uit volgt...

Ik heb zelf 2 boeken met 'standjes' erin en internet is natuurlijk ook een inspiratiebron, verder natuurlijk de eigen ontdekkingsreis.
Begrijp eigenlijk niet goed waarom we zo weinig varieeren. En heel erg vind ik het ook niet. Misschien heeft voormalig geklungel (de houding lukte niet echt (lepeltje lepeltje)) mijn viend onzeker gemaakt en durft hij niet opnieuw een 'moeilijker' standje aan. Maar ik ga hem gewoon hierin leiden!

Aha, dus je (mag ik 'je' zeggen?) weet hoe het is om degene te zijn met het vaakst zin om te vrijen. Wij hebben er het afgelopen jaar ook erg veel over gepraat. Niet gemakkelijk maar het helpt zeker idd. Ik kan er ook al veel beter mee omgaan dan eerder. Het ligt niet aan mij, maar puur aan zijn libido en daar moet ik gewoon aan wennen. Maar ook al vrijen we niet altijd zo vaak als ik zou willen, het is wel quality-time. Veel beter dan vaak en niet zo fijn, denk ik altijd maar.

______________________________________________

Aan Fiona:

Ja, lastiger wordt het zodra je gaat samenwonen en er vaker gelegenheid is, maar de zin er alleen bij jou is. Ik spreek uit ervaring...
Tot slot wens ik je een fijn weekend! :wink:

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » zo 23 juli 2006, 19:18

Verras hem eens met sexy lingerie, een zwoel muziekje op als hij uit zijn werk komt...zet hem neer op de bank en ga strippen voor hem, hij mag dan alleen toekijken..
kijk samen eens een DVDtje, wedden dat het smaakt naar meer??
Succes!!

shakira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 21:49
Locatie: noorden

Berichtdoor shakira » zo 23 juli 2006, 20:56

hoi hoi.

wat ik ff wil zeggen is dat je jezelf moet blijven en dingen doet die je zelf prettig vindt, wat de 1 lekker vindt vindt de ander mss niet lekker op dat zelfde moment
tis altijd lastig ... ik laat me leiden door me gevoel en doe spontaan iets... en dan merk je aan de reactie wel of dr happig of afwijzend op wordt gereageerd.

en ach deze temperaturen werken er flink aan mee hihi dat scheelt al, toch ?

kus shakira
wie leeft van verwachtingen , komt om van de honger

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » di 25 juli 2006, 17:11

ik heb een poos geleden ontzettend geile lingerie aangeschaft, maar was teleurgesteld over zijn ietwat lauwe reactie. ben het er toen eens over gaan hebben en heb hem gewoon gevraagd wat hij leuk vond qua kleding.

tot mijn verrassing bleek hij mij liever in een mooie, lange jurk te zien, met niets eronder: juist de combinatie van lady on the outside - tramp on the inside werkt heel sterk voor hem... de liefste, zachtaardigste man ter wereld verandert dan accuut in een beest.

om te verleiden moet je dus eerst uitvinden wát zijn werkelijke fantasieën zijn.
lust for life

shakira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 21:49
Locatie: noorden

Berichtdoor shakira » wo 26 juli 2006, 0:07

mss idee om samen lingerie uit te zoeken of andere gewaagde kleding ;)

succes
wie leeft van verwachtingen , komt om van de honger


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten