wifesharing

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » ma 26 mei 2003, 10:36

@Eva

Voer voor een apart topic?
Beetje knippen en plakken, en verder praten in de kroeg. Dat geeft Shareman de ruimte om antwoord op zijn vraag te krijgen.

Iago.

garp

Berichtdoor garp » ma 26 mei 2003, 11:32

@ selene

ShareWIFE???? nou ja zeg!

Gast

Berichtdoor Gast » ma 26 mei 2003, 12:06

hahahahahahahaha

vind het wel een leuke typo van mezelf eigenlijk :wink:

zal niet meer gebeuren shareman...mea culpa.

groet!
Selene

xp
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: belgië

Berichtdoor xp » ma 26 mei 2003, 13:35

is het recht op vrije menings uiting het waard om soms emotionele schade te berokkenen? iid wel een topic voor de pub (sory als ik weer tussen kom)

garp

Berichtdoor garp » di 03 juni 2003, 10:48

"zomaar" even geplukt uit een ander topic ("sexpartner, in "praten over erottiek") voor alle vrouwelijke scpetici:


slet
Hoi,
Ik heb een relatie waarin wij beiden wel eens met iemand anders naar bed gaan. Zelf heb gereged eens met een van onze single-vrienden sex. Ik heb toch bij niemand het gevoel dat ze mij als slet beschouwen. Er zijn natuurlijk wel enkele 'vrienden' die niet op de hoogte zijn ...
xxx

de post is van ene Chantal

zen
Berichten: 401
Lid geworden op: za 17 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor zen » di 03 juni 2003, 12:08

Garp, voorzover ik kan nagaan betreft het vrouwelijk sceptisisme in dit topic niet de kwestie of vrouwen sex met een ander leuk vinden.

Dus ik begrijp je bijdrage hier niet zo goed.

Eva

garp

Berichtdoor garp » di 03 juni 2003, 12:31

prima zen, maar ik begrijp het zelf heel goed

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » di 03 juni 2003, 14:20

Okee dan... back on topic maar weer?

Oceann

RenALT-130
Berichten: 177
Lid geworden op: do 19 september 2002, 1:01
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor RenALT-130 » wo 04 juni 2003, 13:12

Okee dan... back on topic maar weer?

Oceann
Hoezo, "Back" on topic? Ik heb de hele thread gelezen en niet veel on-topic berichten gezien. Maar ik vind het wel een goed plan. Laat ik me eens niet mengen in de discussie over hoe iets geschreven wordt en me richten op wat, bij het openen van het onderwerp, geschreven is.
Wie doet dit wel eens? Gewoon je vrouw ook met anderen naar bed laten gaan. Als ik van de sportclub thuis kom neem ik soms één of twee
bekenden/vrienden mee. Mijn vrouw is erbij als we gezellig nog wat drinken en meestal komt het er van, dat de hele club blijft slapen en ook met mijn
vrouw seks heeft. Zij vindt het leuk en ik deel graag met vrienden.
Ook in andere situaties (cafébezoek, vakantie-terrasje) doen we
contacten op(altijd met mannen), die snel bij mijn vrouw in bed belanden.
Ze ontvangt ze met enthousiasme, maar doet het ook voor mij, zegt ze.
Ik ben benieuwd wie hier ook aan doen.
Mijn vrouw en ik doen hier niet aan. Maar ik ken (niet eens zo heel weinig) mensen die het in meer of mindere mate, in allerlei varianten, met meer of minder regelmaat, met veel plezier voor beiden, beleven.
In de SM-wereld is het helemaal niet abnormaal dat mannen hun vrouw met anderen naar bed laten gaan. Als daarover bij alle betrokken partijen concensus bestaat, is er ook geen enkel probleem. En aangezien jouw vrouw de mannen "met enthousiasme" ontvangt, vermoed ik dat zij het helemaal geen probleem vindt. Integendeel.

Nu begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met "Gewoon je vrouw ook met anderen naar bed laten gaan". Bedoel je dat jij de regie hebt, dus dat jij het haar min of meer opdraagt (de Sm-variant, zeg maar), of bedoel je dat je het goedkeurt dat het gebeurt (itt de normale gang van zaken; vrouw mag van man niet vreemdgaan)?

Groet,
René.

close reader

Berichtdoor close reader » wo 04 juni 2003, 15:07

toch even mijn nek uitsteken hoor: is oceann = zen/eva?

wil
Berichten: 1049
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 1:01
Locatie: Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan...

Berichtdoor wil » wo 04 juni 2003, 15:08

maakt dat wat uit? :shock:

wil

shareman

Berichtdoor shareman » wo 04 juni 2003, 19:50

Lieve mensen,wat een misverstanden. Met "naar bed laten gaan "bedoel ik, dat we het laten gebeuren. Zonder moeten, zonder dwang. We houden het niet tegen. En we zullen het onbewust vermoedelijk stimuleren.
Vrijdagavond bleef een vriend van ons slapen. Mijn vrouw wilde eigenlijk graag nog met hem vrijen. ik zelf had niet zo veel puf meer.Ik heb haar toen gezegd, dat ze 's nachts wel bij hem op de logeerkamer mocht slapen en dat deed ze. 's Ochtends heb ik ze ontbijt op bed gebracht.
Ze lagen alweer te knuffelen. ze vroegen of ik zin had om mee te doen,
maar ik had andere plannen voor de zaterdagochtend. Tot de koffie bleven ze heerlijk samen in bed( en in bad) en om elf uur hebben we samen
gezellig koffie gedronken. Met vlaai. De dag verliep daarna zoals een gewone zaterdag er uitziet. 'S Avonds heeft ze me verteld wat ze de nacht ervoor gedaan had. Ze had het fijn gehad.
En nu toch nog een keer de vraag: Wie doen er ook zulke dingen?
We gaan bijna denken, dat we volledig abnormaal zijn, maar zo voelen we ons niet.
Groetjes van ons beide.

zen
Berichten: 401
Lid geworden op: za 17 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor zen » wo 04 juni 2003, 22:10

Mooi beschreven, shareman.
Ik vind het niet abnormaal, ik kan me voorstellen dat zich met mij en mijn vriend ook wel zulke situaties zouden kunnen voordoen en dat ieder zich daar goed bij zou kunnen voelen, al is het nu zeker niet aan de orde.

Komt het ook voor dat jij af en toe met een vriendin naar bed gaat, of is het alleen jouw vrouw die af en toe met iemand anders vrijt?

Eva

shareman

Berichtdoor shareman » wo 04 juni 2003, 22:28

Hoi Eva
Bedankt voor je lieve reactie. Antwoord op je vraag is, dat ik nooit met een andere vrouw vrij. Ook niet een klein beetje. Ik heb er geen enkele
behoefte aan en het komt ook niet ter sprake. Ik voel me heerlijk bij seks met alleen mijn eigen vrouw en ik gun haar van harte alle vormen van aandacht die ze krijgt en het geeft mij naast opwinding ook een fijn gevoel.
En hoe dat psychologisch in elkaar zit? Ik weet het niet.
Wat ook heel erg leuk is, is dat mijn vrouw zich na seks met anderen, of ik er bij was of niet maakt niet uit, een beetje schuldig voelt. Ze wil dan van mij bevestiging, dat ik niet boos ben en dat ik het echt niet erg vind.
Soms plaag ik haar er en beetje mee, dat ze vreemd gaat en dat ze een
sletje (lief bedoeld) is, maar dat is spel. Bijna altijd zeg ik haar, dat ik heel veel van haar hou. En dat het na elke keer, dat ze met een ander vrijt meer wordt.
Groetjes.

Gast

Berichtdoor Gast » do 05 juni 2003, 10:44

Lieve mensen,wat een misverstanden. Met "naar bed laten gaan "bedoel ik, dat we het laten gebeuren. Zonder moeten, zonder dwang. We houden het niet tegen. En we zullen het onbewust vermoedelijk stimuleren. [...]
Klinkt leuk. Ik denk dat veel mensen dit doen, al vermoed ik dat er bij de meesten toch wel iets van voorbedachten rade speelt: men gaat actief op zoek naar vrijen met anderen. Als ik het nu goed begrijp, doen jullie dat niet maar laten jullie gewoon gebeuren wat op je pad komt. Op een heel natuurlijke manier, zeg maar. Lijkt me een aangename manier van met de dingen om te gaan.

Groet,
René.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten