Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » di 18 juli 2006, 21:54

Mateo,

Het kwam niet in mijn berichtje voor, maar wij hebben na de ontdekking wat we voor elkaar voelden anderhalve week met die vreemde gevoelens gelopen en nog niet eens vreemd gegaan, want die collega was ook heel principieel.
Toen hebben we het onze partners verteld, omdat we ook niet wilden liegen en bedriegen.
Het was ook niet meteen een sexuele aantrekkingskracht, maar de geestelijke klik was zo groot.
We konden onze diepste gedachten aan elkaar kwijt, die we verder nooit aan iemand (zelfs onze partners niet) hadden verteld.
Het heeft bij alle partijen veel leed veroorzaakt, wat niet goed te maken is.
Ja, allemaal heel erg snel en ik besef nu dat het eigenlijk niet echt in het topic overspel thuis hoort.
Het heeft nog een tijdje geduurd voordat we het echt samen deden.

Dit is niet om alles goed te praten, alleen een nadere uitleg.

Groetjes,
Kitty

Maybi
Berichten: 9
Lid geworden op: za 17 december 2005, 18:21

Berichtdoor Maybi » wo 19 juli 2006, 9:54

Hmmm, een minnares lijkt me wel wat....

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » wo 19 juli 2006, 9:56

Hahaha die heb ik ook, maar dan wel met medeweten van mijn partner :lol: :wink:

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 19 juli 2006, 9:58

hmmm is heerlijk een minnares,

ze is zelfs meer dan een minnares ansich Maybi..

sfinxs

love16
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 19 juli 2006, 12:33

Berichtdoor love16 » wo 19 juli 2006, 17:05

Ik heb sinds een half jaar een minnaar.
We hebben elkaar nog maar 1 keer gezien, omdat de omstandigheden het niet toelaten, maar mailen (de meest spannende dingen)elke dag!

goede_vriend
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 22 november 2002, 2:01
Locatie: nederland, z.h.

duogaam

Berichtdoor goede_vriend » vr 21 juli 2006, 22:49

Ik heb een minnares en allebei zijn we getrouwd en willen we dat zo houden, ook al klikt het fantastisch tussen ons. Wij zijn duogaam, dus gaan in principe niet vreemd behalve met onze vaste partners. Hoe doet de rest van de niet-monogamen dat? duogaam of helemaal los?
TLB

henkje
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 19:45

Berichtdoor henkje » ma 24 juli 2006, 0:30

ja wat is vreemt gaan
doe ik ook en met de buurvrouw en is nog lekker ook
dus doe maar
je leeft maar 1 keer
groetjes

arwen29
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 14 mei 2006, 17:10
Locatie: zeeuwsvlaanderen oost

Berichtdoor arwen29 » ma 24 juli 2006, 14:03

Ja ik heb ook een minnaar. dit duurt nu al bijna 1 jaar en we zijn stapelverliefd op elkaar geworden. We zijn allebei getrouwd en dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op! Ja, ik hoor al mensen zeggen ; dan ga je toch scheiden ? Was alles maar zo gemakkelijk. Ik heb een hele lieve man die ik geen verdriet kan doen. Het zou zijn hart breken als hij erachterkwam. Wie weet .. in de toekomst....

Jimmy71
Berichten: 47
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 21:28
Locatie: Limburg

Berichtdoor Jimmy71 » ma 24 juli 2006, 23:51

Ik heb diverse chat/mail contacten met vrouwen. Nog nooit iemand ontmoet. Wordt dat ook al opgevat als vreemdgaan? Mijn mening is dat dit gewoon moet kunnen en dat de spanning eraf is op het moment dat je partner over je schouder staat mee te kijken. ZOu er zelf ook geen probleem mee hebben als mijn partner zou chatten.
Goede sex heb je in je hoofd. Het wordt pas fantastisch als je de gedachten met iemand deelt.

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 25 juli 2006, 10:12

Ja ik heb ook een minnaar. dit duurt nu al bijna 1 jaar en we zijn stapelverliefd op elkaar geworden. We zijn allebei getrouwd en dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op! Ja, ik hoor al mensen zeggen ; dan ga je toch scheiden ? Was alles maar zo gemakkelijk. Ik heb een hele lieve man die ik geen verdriet kan doen. Het zou zijn hart breken als hij erachterkwam. Wie weet .. in de toekomst....
mag ik dan vragen wat uw kracht is om dan toch vreemd te gaan ? kwaliteit in seks?

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » di 25 juli 2006, 11:18

Arwen, ik denk dat je wel moet oppassen dat je je minnaar niet gaat "veridealiseren". Ik neem aan dat je deze persoon niet 24 uur per dag meemaakt en besef wel het gras is altijd groener aan de overkant.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 25 juli 2006, 11:28

Ik heb diverse chat/mail contacten met vrouwen. Nog nooit iemand ontmoet. Wordt dat ook al opgevat als vreemdgaan?
Of dat vreemdgaan is, bepaal jij samen met je partner. Niet de mensen hier op het forum :-)

Als jij zeker weet dat je partner niet zou willen dat je erotisch chat met anderen en je doet dat toch, zonder daar eerst met je partner over te praten, dan is dat voor mij vreemdgaan ja.

o.
minnaarloos
minnaresloos
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Juan
Berichten: 133
Lid geworden op: vr 07 juli 2006, 22:55
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Juan » di 25 juli 2006, 22:40

Sinds meer dan zeven jaar heb ik een echt hechte band met een bijzondere vrouw. Eigenlijk zijn we dol op elkaar. Mijn vrouw weet het. En heeft geen bezwaar. We hebben een heel goed huwelijk en relatie.
Ongeveer elke week zien we elkaar. Beroepshalve. Lichamelijk is er niets gebeurd. De ogen spreken, dat wel. Niemand wilt iemand kwetsen. De spanning is meestal zalig, soms te snijden. Er hangt electriciteit in de lucht. Ik noem het voor me zelf liefde-vriendschap. De 'copine' wordt ze thuis genoemd. Zij maakt deel uit van mijn leven. Hoewel ik zeer aangetrokken word tot haar is er geen verwachting naar sex. Toch denk ik dat we minnaars zijn. Herkent iemand zich in deze sitautie ? Graag uw reactie. Dank en groeten.
Juan...One of the Princes of the Universe

Achraf
Berichten: 28
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 21:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Achraf » di 25 juli 2006, 22:56

Sinds meer dan zeven jaar heb ik een echt hechte band met een bijzondere vrouw. Eigenlijk zijn we dol op elkaar. Mijn vrouw weet het. En heeft geen bezwaar. We hebben een heel goed huwelijk en relatie.
Ongeveer elke week zien we elkaar. Beroepshalve. Lichamelijk is er niets gebeurd. De ogen spreken, dat wel. Niemand wilt iemand kwetsen. De spanning is meestal zalig, soms te snijden. Er hangt electriciteit in de lucht. Ik noem het voor me zelf liefde-vriendschap. De 'copine' wordt ze thuis genoemd. Zij maakt deel uit van mijn leven. Hoewel ik zeer aangetrokken word tot haar is er geen verwachting naar sex. Toch denk ik dat we minnaars zijn. Herkent iemand zich in deze sitautie ? Graag uw reactie. Dank en groeten.

Juan, ik heb precies zo een relatie met Jena Jameson. Veel spanninge, ze maakt deel uit van mijn leven en er hangt veel electriciteit in de lucht en er is geen verwachting naar sex heheheh
Step in my room

jura
Berichten: 866
Lid geworden op: wo 08 februari 2006, 23:29
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor jura » di 25 juli 2006, 23:15

Mooi verwoord, Achraf. :roll:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten