Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » ma 17 juli 2006, 15:17

Sorry mannen, even geen rekening gehouden met jullie tere zieltjes :wink: (haha en daar krijg ik weer commentaar op :wink: )
Zoals ik al zei tegen ant .. niet meer zo aantrekkelijk !
Als ik in mijn vriendenkring kijk (dan zal het vast wel weer aan mijn vrienden liggen, ik weet het) zijn het over algemeen toch de mannen die hun vrouwen aansporen eens naar de sportschool te gaan. Terwijl ze voor zichzelf ook niet altijd even goed zorgen. Ja ja ik weet het niet alles over één kam scheren.
Ik probeer ook om er goed uit te zien en ik vind dat je in een relatie tegen elkaar mag zeggen dat het tijd wordt voor "stappen" En dan ben ik misschien dus een bitch, maar een bierbuik is nou eenmaal niet aantrekkelijk. Verder ben ik dus wel tevreden.

Ragna...(hihi wilde bijna typen met jou kan ik tenminste normaal praten, maar hou me in .. oeps nu staat het er toch :shock: )
Ik ben niet op zoek gegaan... maar het kwam als het ware op mijn pad. Via een chatsite kreeg ik kontakt met iemand (en nee daar zat ik dus niet omdat ik op zoek was maar gewoon tegen de verveling op dat moment). Na verloop van tijd heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en afgesproken met hem.
Ik merk dat het mijn relatie geen schade toebrengt. Het is juist gezelliger, ik ben weer vrolijker en dat merk je dus in alles. En op die manier kan ik het dus ook "goedpraten" naar mezelf toe...

Je leeft maar één keer.. zou ik zeggen.

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » ma 17 juli 2006, 15:21

Ok tinkerbell

"Ik gelukkig, minnaar gelukkig, partner gelukkig.. wat willen we nog meer ?! "

Kan je me ook ff uitleggen hoe je partner dan gelukkig wordt als jij stromende seks hebt met een fysiek aantrekkelijk man? Dat ontgaat me
even met mijn mierenbrein :D .
Heb ik denk ik net dus gedaan mier :) Ik ben weer zalig het oude vertrouwde zonnetje in huis :wink:

Glu
Berichten: 142
Lid geworden op: do 08 mei 2003, 22:32
Locatie: Almere

Berichtdoor Glu » ma 17 juli 2006, 15:28

jullie tere zieltjes

Er ligt een verschil tussen een mening en een teer zieltje, maar blijkbaar kun je niet met commentaar om, vandaar dat je maar in algemeenheden vervalt....?
met jou kan ik tenminste normaal praten
Dus jij kunt alleen met iemand praten die het met jou eens is...? Wat saai....

Goh, had ik eigenlijk niet willen reageren, heb ik het toch gedaan... Mar ja dat heb je met die macho mannen(nog zo'n vooroordeel) met blond haar en weinig inhoud... :)

8)
Glu

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » ma 17 juli 2006, 15:28

En mocht je man nu nog een minaares hebben, dan hadden jullie 2 zonnetjes in huis :lol: :wink:

Allez, dus de best uitziende partner in een relatie heeft dus een geldig excuus om vreemd te gaan :D

AZ, leert veel bij (gelukkig zit mijn bierbuik dat alvast niet in de weg :wink: )
bow down before the one you serve.

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » ma 17 juli 2006, 15:48

Ent geweldig !!! Ik zit hier helemaal te :D-en.. 2 zonnetjes in huis... zou dat niet zalig zijn :wink:
Maaruh ik zeg niet dat ik de best uitziende partner in deze relatie ben, ik probeer er zo goed mogelijk uit te blijven zien en misschien is dat nog wel foeilelijk :lol: Maar het pogen is schoon.

Glu.. niet zo bokkig :wink: Het leven is net zo serieus als je het zelf neemt ...
Als mijn partner over een aantal jaar, wanneer de aftakeling echt begint, niet tegen mijn overdadige rimpels etc kan... mag hij er best wat van zeggen hoor, doen we het licht toch voortaan uit :wink:

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » ma 17 juli 2006, 15:49

:oops: typfoutje, ben heus niet blond dat ik ent ipv ant typte hoor :lol:

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » ma 17 juli 2006, 15:53

Voor een Ent heb ik echter weinig bladgroei :P

Afbeelding
bow down before the one you serve.

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Berichtdoor Tinkerbell1975 » ma 17 juli 2006, 16:02

Voor een Ent heb ik echter weinig bladgroei :P

Afbeelding
Maak me gek ! :lol:

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » ma 17 juli 2006, 16:48

tsja... het is een gevecht tussen morele waarden en persoonlijke behoeftes, dunkt me.

als libertijn vind ik eigenlijk dat zoiets - buiterelationele seks - in alle openheid zou moeten kunnen. maar wat, als je partner daar volkomen afwijzend tegenover staat? en jij dus als het ware gegijzeld bent omdat je enerzijds niet dat krijgt van je partner waar je behoefte aan hebt en anderszijds niet de mogelijkheid hebt dat elders te zoeken?

ik ben er niet uit, laat ik dat zeggen...

ik heb het over seks - niets anders: een liefdesrelatie buiten medeweten van de vaste partner is wat mij betreft een onbetreedbaar terrein.

één van mijn recente ex-vriendjes was een man-met-relatie. ook hij had geprobeerd om thuis in alle openheid een balletje op te werpen over een mogelijke escapade, maar vrouwlief zei resoluut:'wat jij buiten de deur doet, moet je zelf weten, maar ik wil er niets van merken!' en zo geschiede...

is vreemdgaan slecht en verkeerd, of kan het juist bijdragen aan een betere relatie, vraag ik me af?

graag meer ervaringen, bedankt!

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » ma 17 juli 2006, 17:00

Dat hangt er al vanaf hoe je er mee omgaat, nietwaar? Op zich zit er wel iets in wat Tinkerbell zegt, namelijk, als je je goed in je vel voelt (al is dat dan door buitenechtelijke seks) dan straal je dat ook uit, ben je beter gehumeurd en dus ook beter te genieten voor je gezin. De medaille heeft ook een keerzijde, als je je zo gaat fixeren op de "bijzaak" dat het een "hoofdzaak" gewordt, dan heeft je partner er verder weinig baat bij, me dunkt :wink:

Ooit "de andere vrouw" geweest, ooit in een huwelijk waar alles buiten absolute monogamie niet bespreekbaar was ook zelf vreemd gegaan, en in beide gevallen velerlei fases doorlopen, de ene al wat aangenamer dan de andere...

Morele waarden en persoonlijke behoeftes zijn niet altijd verenigbaar, maar het blijft een streven. Openheid lijkt me verkiesbaar, als je de keuze hebt, zo niet, afwegen en je hoofd erbij houden :)



Venusss, vrije natuur 8)
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » ma 17 juli 2006, 17:04

ja... dat is duidelijk in al zijn vaagheid, venuss... ik ga er over nadenken! :D

Venuss
Berichten: 691
Lid geworden op: vr 12 mei 2006, 16:53
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Venuss » ma 17 juli 2006, 17:20

Ragna, ik wil vreemd gaan zeker niet promoten. Mij lijkt het interessanter om je energie in je eigen relatie te investeren :wink:


Minder vaag nu? :twisted:
Het geluk ligt voor het oprapen... even bukken volstaat ;-)

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » di 18 juli 2006, 15:16

Ach Mateo, zeg nooit nooit...........

Mijn man en ik kennen elkaar al 27 jaar en we zouden voor elkaar en onszelf de handen in het vuur steken.
Ik zag het altijd als een knopje wat je om kon draaien, niks verliefd op een ander, je hebt trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik nooit vlinders in mijn buik kreeg, maar daar was altijd dat knopje.

Tot verleden jaar de bliksem insloeg bij een collega en mij.
Hij en zijn vrouw waren al 29 jaar getrouwd en nooit iets gebeurt.
Er was geen houden aan, we wisten dat we voor elkaar moesten kiezen wat we ook gedaan hebben, we konden echt niet anders, geloof me.

Ik zou willen dat ik kon zeggen en ze leefden nog lang en gelukkig, maar helaas is dat niet zo.
Maar dat is weer een heel ander (droevig) verhaal.

Ik hoop dat je je mening kan laten varen, ik heb er van geleerd en zeg nooit meer nooit.

Groetjes,
Kitty

Menina
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 februari 2006, 0:27
Locatie: studerend

Berichtdoor Menina » di 18 juli 2006, 15:32

Ook ik zeg nooit meer nooit, nadat ik op reis (3 jaar geleden) een keer ben vreemdgegaan. Maar toch...
Zelf vind ik, dat een van de meest unieke dingen in een relatie het hebben van sex is, een soort van geheimpje dat je samen deelt...
Natuurlijk, praten is belangrijk, lachen is belangrijk. Maar dat kan ik ook met mijn vrienden. Sex hebben is hetgene wat een relatie volgens mij uniek maakt.
Wel is het, denk ik anders als je partner ervan afweet en ermee instemt (ik ga al doodl van jaloezie bij de gedachte persoonlijk), misschien dat dit dan iets toevoegt aan het geheim...
Ik zou in ieder geval mijn vriendje niet willen kwetsen door er een minnaar of minnares bij te nemen, ik word er zelf namelijk ook erg ongelukkig van om de mensen van wie ik houd ongelukkig te zien.
Menina

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 18 juli 2006, 17:42

Ach Mateo, zeg nooit nooit...........

Mijn man en ik kennen elkaar al 27 jaar en we zouden voor elkaar en onszelf de handen in het vuur steken.
Ik zag het altijd als een knopje wat je om kon draaien, niks verliefd op een ander, je hebt trouw beloofd.
Dat wil niet zeggen dat ik nooit vlinders in mijn buik kreeg, maar daar was altijd dat knopje.

Tot verleden jaar de bliksem insloeg bij een collega en mij.
Hij en zijn vrouw waren al 29 jaar getrouwd en nooit iets gebeurt.
Er was geen houden aan, we wisten dat we voor elkaar moesten kiezen wat we ook gedaan hebben, we konden echt niet anders, geloof me.

Ik zou willen dat ik kon zeggen en ze leefden nog lang en gelukkig, maar helaas is dat niet zo.
Maar dat is weer een heel ander (droevig) verhaal.

Ik hoop dat je je mening kan laten varen, ik heb er van geleerd en zeg nooit meer nooit.

Groetjes,
Kitty
Kitty ... ik weet heel goed dat je gelijk hebt ...... Zeker weten ! Enkel goh ben ik een enorm principieel man .Weet ge toen ......Wel heel simpel als man die enorm kan genieten van Seks ...heb ik zo eens in mijn voorgaande huwelijk gedurende 18 maand ......op draag zaad gezeten .18 maand geen Seks ,enkel zelfbevrediging .....Kansen genoeg gehad om vreemd te gaan .Maar nooit op in gegaan ...gewoon uit principe...en ik kan je verzekeren het was moelijk
Weet ge ik heb dan liever dan we als partner samen overeenkomen om ergens stappen te zetten ivm parenclubs of wat dan ook (indien we er behoefte aan hebben ..)waarbij alles kenbaar gemaakt word, en waar men niet moet liegen of dingen verzwijgen


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 32 gasten