Verward ...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

goede_vriend
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 22 november 2002, 2:01
Locatie: nederland, z.h.

Verward ...

Berichtdoor goede_vriend » wo 21 juni 2006, 20:38

Ik ben helemaal in de war ...

Eerst even de geschiedenis:
Ik ben getrouwd en heb sinds een jaar een (ook getrouwde) vriendin, ontmoet op internet. Het klikt enorm goed, zowel in als buiten het bed. We voelen elkaar goed aan, zeggen vaak tegelijkertijd dezelfde dingen, houden van elkaar, respecteren elkaars eerste relatie (in de zin dat we weten dat wat we nu hebben tegelijkertijd de grens is), we spreken elkaar paar keer per week via msn, sms'en dagelijks, mailen, etc. Ik weet dat ze ongelofelijk veel van me houdt en ik hou ontzettend veel van haar. We ontmoeten elkaar ongeveer maandelijks en het afscheid is altijd zwaar. Na een paar weken sluit ik mezelf een beetje af (omdat het anders teveel pijn doet) om pas als we een 'date' (in dit geval letterlijk: een datum en plaats) hebben me weer helemaal te geven aan de liefde.
We hebben geen vast ritme in onze ontmoetingen, het ligt aan de omstandigheden, de mogelijkheden, etc. maar toch (ondanks dat de rest allemaal hetzelfde is gebleven) is het ondertussen drie, ja echt: drie maanden geleden dat we elkaar voor het laatst gezien hebben op een plek met voldoende privacy voor een goed gesprek en een lekkere vrijpartij. Wel hebben we elkaar twee keer gezien in een openbare omgeving.
Ik verlang verschrikkelijk naar haar, heb het aangegeven maar ga echt niet lopen zeuren. Het probleem is natuurlijk:

W A A R O M ???

In basis zijn het natuurlijk de omstandigheden, de mogelijkheden, de niet synchrone roosters, de te verzinnen smoezen, etc. maar ... drie maanden is echt superlang en ik mis haar verschrikkelijk ...

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Verward ...

Berichtdoor Thomas_K » wo 21 juni 2006, 20:54

Ik ben helemaal in de war ...

(...)

W A A R O M ???
Mag ik je vraag zo samenvatten?

Kijk, ik weet dat natuurlijk niet. Wel heb ik wat suggesties:

* omdat je je vrouw al een jaar bedriegt?
* omdat zij haar man al een jaar bedriegt?
* omdat je tot over je oren verliefd bent?
* omdat je eigenlijk meer wil dan de afspraak is?
* omdat je het gevoel hebt gevangen te zitten in de situatie?
* omdat je het gevoel hebt dat zij twijfels begint te krijgen?
* omdat ze afstand begint te nemen?
* omdat je in je hart weet dat het niet voor niets alweer drie maanden geleden is?
* omdat je je problemen uit de weg gaat?
* omdat de droom (bijna) uit is en de werkelijkheid staat te rammelen aan de voordeur?


Zoiets?

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » wo 21 juni 2006, 23:36

Heb ik ook nog vragen.......

Hou je nog van je vrouw?
Ben je momenteel meer met je vriendin bezig (in je gedachten....) dan met je vrouw?
Antwoord je op deze vragen allebei: "ja!".....

een laatste vraag......

Hoe lang denk je dit nog vol te houden zonder dat je vrouw het weet? (Als ze het niet al weet!!)....
Want partners "voelen" zoiets gewoon aan......

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

goede_vriend
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 22 november 2002, 2:01
Locatie: nederland, z.h.

Berichtdoor goede_vriend » do 22 juni 2006, 0:07

* omdat je je vrouw al een jaar bedriegt?
nee, daarom niet
* omdat zij haar man al een jaar bedriegt?
nee, daarom niet
* omdat je tot over je oren verliefd bent?
kan, maar zo voelt het niet
* omdat je eigenlijk meer wil dan de afspraak is?
misschien, maar daar zal ik toch nooit voor kiezen
* omdat je het gevoel hebt gevangen te zitten in de situatie?
nee
* omdat je het gevoel hebt dat zij twijfels begint te krijgen?
soms, maar waarover dan?
* omdat ze afstand begint te nemen?
dat is de vraag met de vraag beantwoorden
* omdat je in je hart weet dat het niet voor niets alweer drie maanden geleden is?
als ik het wist hoefde ik het niet hier te vragen
* omdat je je problemen uit de weg gaat?
eerlijk gezegd geloof ik eerder dat ik ze opzoek ;-)
* omdat de droom (bijna) uit is en de werkelijkheid staat te rammelen aan de voordeur?
is dat zo? en als dat zo is, waarom?

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » do 22 juni 2006, 9:57

Ik zou het maar vragen, dan weet je het antwoord ! :roll:

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » do 22 juni 2006, 10:20

ik ga helemaal met Daphne mee, met zo'n vraag kun je alleen maar bij de persoon in kwestie terecht..of...zit de persoon in kwestie misschien ook op Shespot en hoop je zo haar aandacht te trekken?? :mrgreen:

Gr. Mas.

Romario
Berichten: 291
Lid geworden op: do 27 mei 2004, 12:53

Berichtdoor Romario » do 22 juni 2006, 12:59

Het haar vragen is inderdaad het beste. Niet makkelijk, maar het moet wel gebeuren.
Ik weet wel wat je doormaakt. Je bedenkt allerlei scenario's van wat er kan zijn. EN je hoopt op een positief scenario (logisch). Maar het denken aan een negatief scenario maakt je bang en je wil eigenlijk niet weten wat ze te zeggen heeft omdat het misschien slecht is.
Maar hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt en hoe meer misverstanden er kunnen ontstaan. En als ze iets 'beslist' heeft, dan gaat dat niet veranderen door niet te praten.

Het is moeilijk, maar het is het beste. Al zal je op sommige momenten, als het slecht is, denken dat je het liever niet had geweten. Maar uiteindelijk moet je toch weten wat er is voor je verder kan.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 04 juli 2006, 14:08

@ goede vriend

Goede vriend. Bedenk eerst eens wat je nu al hebt. EN dan bedoel ik niet: je vriendin, maar je echtgenote. Het is spannend om er een relatie naast te hebben, maar eh... is het je waard (beoordeel naar hetgeen je zult kunnen verliezen) dat het allemaal in duigen valt en je uiteindelijk met niets over zult blijven? Is het je dat waard??? Jij alleen kunt dat antwoord geven. Niemand anders.
En waarom voel je je zo vreemd nu? Omdat je nu in een vacuum bezig bent. Niet bij de ene, maar ook niet helemaal bij de ander. Je doet je vrouw pijn. Denk daar ook eens aan.

Bekijk onderstaande latijnse spreuk!
Laedere facile, mederi difficile

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » di 04 juli 2006, 14:31

Vulpes pilum mutat, non mores :wink:

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » di 04 juli 2006, 17:32

....Ik zou me sowieso vroeg of laat verward voelen als ik iets langdurig buiten mijn relatie om deed....

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » di 04 juli 2006, 17:34

Ik zou mijn handen al dichtknijpen bij 1 relatie.

goede_vriend
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 22 november 2002, 2:01
Locatie: nederland, z.h.

Berichtdoor goede_vriend » wo 05 juli 2006, 0:28

Zolang ik het een plaats kan geven, gaat alles goed. Het is pas op de momenten dat ik er geen controle over heb (heeft iemand ooit controle?) dat ik in de war raak.

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » vr 07 juli 2006, 14:07

Wat bedoel je met: geen controle hebben, goede vriend. Die situaties waarbij je je penis achterna loopt?
Ik denk dat je moet kiezen. Zolang dat je dat niet doet, blijf je heen en weer swingen tussen het een en het ander. Bij een keuze, ok: het is een zware, moet je de andere keuze niet meer in ogenschouw nemen. Jezelf commiteren aan je ingeslagen weg.

M
Laedere facile, mederi difficile

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » zo 09 juli 2006, 12:16

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 20:08, 4 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

hellen
Berichten: 104
Lid geworden op: di 15 maart 2005, 14:58

Berichtdoor hellen » do 13 juli 2006, 17:30

Experientia docet en Expertus dico
ik heb jaren lang een relatie gehad naast mijn huwelijk en zolang het duurde was het fantastisch maar je kunt wel van twee mensen houden maar geen twee relaties hebben zonder dat er iemand onder gaat lijden
en dan moet je een keus maken
geloof me dat wil je niet hoor ,ik ben nu 6 jaar verder en het doet nog zeer
8) en ben je daarna nooit meer copleet
dus

Faber quisque fortunae suae
dreams are wishes from the heart


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast