Vrijen om zwanger te worden.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Cynthia
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Cynthia » wo 14 juni 2006, 10:59

"Wij" zijn 4 ½ jaar bezig geweest. En inderdaad, dan gaat de "lust" weg en komt er stress. Hebben op een gegeven moment alles even gelaten voor wat het was en alleen sex gehad omdat we er zin in hadden en niet om zwanger te worden. Moet zeggen, dat is wel erg leuk en lekker. Gewoon elkaar bellen op het werk en dan elkaar gek maken. Thuis komen en dan eerst een potje sexen in de keuken. Sex zonder doel, puur om de sex en omdat het zo lekker was. Hebben toen wel een meer ontspannen sfeer erom heen gecreëerd. Ben in die periode van baan veranderd, geen stress van het werk meer en vóila, zwanger. Denk dat het een combinatie van alles was. Bij de tweede duurde het minder lang. Heb nu de twee mooiste en liefste meiden van de hele wereld.

Cynthia XXX

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » wo 14 juni 2006, 12:53

Het lijkt me zinvol om in dit topic even onderscheid te maken tussen gefixeerd zijn en bewust bezig zijn met je kinderwens. We weten allemaal dat het niet bevorderlijk is voor de vruchtbaarheid als je geobsedeerd bezig bent met je kinderwens. Maar als je weet wanneer je ovuleert en je wilt graag zwanger worden dan is het een kleine moeite om daar rekening mee te houden. Het lijkt me niet meer dan normaal dat je wat bewuster met seks omgaat op het moment dat je besloten hebt dat kinderen welkom zijn in je leven. Daar hoef je echt geen door hormonen verblinde amazone voor te zijn.

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik voel vooral voor de speelse aanpak. :wink:

Aaargh, zondag een nieuwe cyclus, nu al een zwaar gevoel in haar buik (PMS, baby!).

Nyck
Berichten: 309
Lid geworden op: ma 27 september 2004, 17:32
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Nyck » do 15 juni 2006, 14:12

Daar hoef je echt geen door hormonen verblinde amazone voor te zijn.
Afbeelding

Nyck.. :D
Afbeelding

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » do 15 juni 2006, 23:58

ach zover ik weet zijn mijn ouders echt enkele jaren bezig geweest om mij te produceren! naja je ziet na 8jaar ofzo wat voor super kwaliteit het opleverd :P :P :twisted: :twisted: Ben wel een KI kindje hoor 8) en dat hoor je toch niet zo vaak

neej ik werd geboren toen mijn ma 33 was en paps 34. En ja het was de planning (het idee )dat ik alleen zo blijven want ja paps zwemmertjes waren niet zo goed door zijn ziekte.

En je raad het al toen mijn ma 40 was zwanger (op de natuurlijke manier) van de 2de haha zo zie je de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)


gewoon blijven oefenen en dan krijg je hele mooie kindere hoor :roll:
Proud to be faut


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Morna, Semrush [Bot] en 1 gast