Ik SWING! (samen met mijn man)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

ellenellen
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 19:25
Locatie: amersfoort

Berichtdoor ellenellen » wo 31 mei 2006, 19:49

Ik droom er regelmatig over, we hebben er samen over gesproken maar het is er nog nooit van gekomen. Wel één keer bijna. We hadden afgesproken met een stel in de sauna. Daarna zouden we het eventueel thuis voortzetten. Ik vond haar wel leuk, hem niet. En ja.. zij stelden ons inderdaad de vraag 'of we zin hadden het thuis voort te zetten, want zij vonden het erg leuk". Het gekke was.. daar had ik niets van gemerkt. De gesprekken gingen wel aardig maar ik had al wel wat chemie en beetje geaai verwacht in de sauna. Het idee was vooral gericht op het vv-contact. De mannen zouden het bij hun eigen vrouw houden. Het zou onze eerste keer worden dus dat vond ik wel spannend genoeg. Bovendien... ik geloof niet dat ik iets met een andere man wil. Ik fantaseer er wel over. Ik vind het in mijn fantasie ook mega geil, sterker nog.. ik kom er op klaar, om aan mijn man te denken die sex heeft met een andere vrouw. Alleen...volgens mij ga ik dat in de praktijk helemaal niet trekken :twisted: . Ik ben, denk ik, veel te jaloers. Ik heb mezelf al vaak de vraag gesteld; betekent je fantasie wel dat je het ook moet doen? Zou het niet zo zijn dat je met fantasie, in een veilige omgeving, tijdens een ontladende bezigheid, je over durft te geven en jezelf te laten kijken naar je grootste angst? Ja sterker nog... te genieten van je grootste angst. Als een soort training zeg maar, en moet je dat soort fantasieën niet sexueel maar psychologisch benaderen? Sex is in deze relatie hélémaal super!!. We zijn ruim twee jaar samen, en vervelen ons nog lang niet.. juist het delen van elkaars fantasie en elkaar ermee ophitsen tijdens vrijen vind ik erg lekker. En ik ben bang dit kapot te maken als er een ander bij komt. Ik vind het moeilijk.. ik zou het heel graag eens willen, maar ben ook bang dat het een gevaar is. We zeggen vaak tegen elkaar ; dat kan niet... niemand kan tippen aan ONS en hoe wij samen zijn, ook op erotisch gebied. maar toch.... om die reden durf ik er niet aan toe te geven. Onder de mom van; 'sex maakt meer kapot dan je lief is'. Mijn vriend is op de hoogte van mijn bi- en groeps-fantasieën. Hij laat me vrij daarin te experimenteren. Zelf heeft hij moeite met het idee van een sexende vent bij hem in de buurt, laat staan dat die aan mij zit of dat hij er iets mee moet. We willen wel eens naar een club (ik ben daar als vrouw alleen wel eens geweest). Rustig aftasten (wat een rare woorspeling hi hi) hoe we het vinden. Gewoon zien en gezien worden.. Spannend genoeg toch?
Ik zou het leuk vinden te lezen over andere vrouwen met twijfels. Vooral over het fantasie gedeelte. Is het nu ECHT een verlangen of is het iets anders?
Groetjes and have fun.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » wo 31 mei 2006, 21:07

Ik swing een jaar of 20.....
Ben inderdaad begonnen thuis.....maar ben daar snel van af gestapt....
Afgesproken sex werkt gewoon niet bij mij........
En vrienden met sex werkt ook niet geweldig vind ik.....(gevoelens.....geen spontaniteit..noem maar op....zelfs zware verliefdheden...ruzie's ...) :roll:

Swing dus nu sinds 13 jaar hoofdzakelijk in een parenclub wat me uitstekend bevalt...
Je weet niet wie je tegenkomt.....en klikt het met een leuk stel, man of een andere vrouw....dan is het lekker genieten....zonder verder eventueel een "claim-gevoel" te krijgen...(ik had dat gevoel heel erg in onze vrienden-kennissenkring waar we mee swingden...)
Je ziet elkaar misschien nog eens of misschien nooit meer.....
En als je elkaar weer ziet, vind ik ook dat het niet verplicht moet zijn om weer samen sex te hebben......

Ach...zo beleven we "het swingen" ieder op zijn/haar manier :D

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 01 juni 2006, 1:43

Hmmm hoe moet ik dat zeggen...

vroeger had ik het ook gekund, misschien in de toekomst weer.. ik denk dat ik zelf in een fase zit waarin ik me meer op andere dingen binnen open relaties concentreer.. noem het een open poort, waarbij andere (veiligere?) deuren ineens dicht zitten/klappen (iaw; sex om de sex heb ik op een bepaalde manier ervaren, nu een andere fase waarin ik dat niet meer herken in mezelf... ben meer bezig met gevoel en liefde voor anderen en dat een plek te geven... denk ergens dat als ik dat op een rijtje heb, het oude weer terugkomt in een nieuwe vorm) -offeh... heet dit nou zweverig?? :lol:

Dat is wat ik me nou afvraag eigenlijk.. ik weet het van mensen die ik in het echt ken, maar hoe zit het met swingers hier (vooral kaatje). Is de open relatie gekaderd in het swingen.. of staan jullie elkaar toe apart ervaringen op te doen (of nu puur sexueel of met gevoelens erbij). In hoeverre heb je toch een gevoel nodig.. of is aantrekking an sich al genoeg? In hoeverre beschouwen jullie gevoel of liefde (verliefdheid) als schadelijk?

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » do 01 juni 2006, 3:01

Waarom gebeurt man-man meestal niet?

swinging kaatje
Berichten: 12
Lid geworden op: di 30 mei 2006, 17:09

Berichtdoor swinging kaatje » do 01 juni 2006, 7:57

Hoi Jessebel,

Ik vind je niet zweverig hoor, je bent gewoon op een andere manier met liefde en sex bezig op dit moment.
Het leven en liefde kent verschillend fases... stappen waar je door heen gaat en die je naar een ander niveau kunnen brengen.
Ik geloof er heilig in dat er voor alles de juiste tijd is.... als de tijd rijp is merk je het vanzelf...

Wb je vragen.
Een open relatie hebben wij zeer zeker niet , alhoewel anderen dit anders zullen ervaren. Wij hebben alleen samen sex, spreken niks apart af en gaan ook niet in aparte kamers liggen vrijen. Doe je dit wel...dan onstaat er een ander soort sfeer....
Dan kunnen er gemakkelijker gevoelens bijkomen of zelfs verliefdheid!
Ook dit hebben we meegemaakt.
In het begin (we wisten niet beter) hebben we het gedaan met een stel waarbij ik met de man mij afzonderde in de slaapkamer en mijn man met de vrouw beneden....
Zonder zijn vrouw erbij voelde de man van dit stel zich niet geremd en een heel scala van gevoelens kwamen bij hem los en werden als zodanig ook geuit.
De man besefte het misschien niet....maar hij was een beetje verliefd geworden. (hij hield niet meer alleen van zijn vrouw maar ook van mij, zoals hij zei).
Op dat moment zijn we gestopt met dit stel. Het wordt dan te bedreigend voor je eigen relatie en voor de relatie van het andere stel. Zover laten wij het nooit meer komen... Zulke gevoelens, hoe mooi ook, zien wij als schadelijk voor onze eigen relatie.

In dit spel, zo noem ik het bewust, komen soms wel gevoelens voor...
Diepe genegenheid, misschien zelfs liefde voor 2 andere mensen, geluksgevoelens omdat er met zijn 4tjes iets heftigs en iets moois wordt gedeeld.
Soms zijn er helemaal geen gevoelens slechts sexuele aantrekkingskracht.
Dit resulteert in een heftige eenmalige ontmoeting waarna ieder zijn eigen weg vervolgt. Onze voorkeur er naar uit om toch iets op te bouwen met een ander stel, niet alleen sex maar ook vriendschap.

Latina06: man-man gebeurd meestal niet om de simpele reden dat veel mannen (waaronder mijn eigen kanjer) een soort fobie voor het eigen geslacht hebben..
Maar weet je wat nu zo ontzettend mooi is.... (althans dat vind ik) dat de grenzen op dit gebied vervagen als je vaker met hetzelfde stel vrijt.
Het gebeurd dat de man van dit stel dan bijv. de rug van mijn man streelt..
Mijn man vond het prima... het was een natuurlijke actie in het liefdesspel van 4 mensen.
Ik kan me zo voorstellen dat dit zelfs op een gegeven moment verder zal gaan.

Anneniem
Berichten: 246
Lid geworden op: do 16 juni 2005, 14:38
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Anneniem » do 01 juni 2006, 11:37

Mooi topic kaatje :)
Swingen, wat een ervaring. Voor mijn man en mij was het een ervarring die een paar keer heeft plaats gevonden met heel goede vrienden van ons. Het was lief, opwindend, en enorm genieten. Met zijn vieren je overgeven aan heerlijke opwindende seks, oog hebbend voor elkaar, opgaand in elkaar. Zoenen met mijn vriendin, het was helemaal geweldig.

We kozen ervoor om het toch stop te zetten, hoewel de chemie tussen ons 4 geweldig was en is. We waren te bang dat het onze vriendschap zou schaden. Er was eerst de vriendschap, toen kwam het swingen. Het maakte de vriendschaps relatie te kwetsbaar, we hebben er een weloverwogen punt achter gezet. Al blijft de sfeer soms erg erotisch als we elkaar bezoeken, een heerlijk gevoel. :)

Het voelde goed om het met hen te delen, vertrouwd omdat we als vrienden veel van elkaar weten en enorm veel om elkaar geven. Het voelde veilig en vertrouwd, in combinatie met een enorme opwinding.

Nu is het verleden tijd, ik weet niet of ik uberhaupt nog wel eens zou willen kiezen hiervoor. Wil er nu ook niet over na denken, ben nu zwanger en de hormonen maken een vrolijke rondedans door mijn lijf, dus voor nu is het wel goed. In de toekomst kunnen we geen van allen kijken.

lieve groet
anne
Ik ben meer dan dat wat mij overkomt.

LadyCatharina
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 19:17

Berichtdoor LadyCatharina » do 01 juni 2006, 15:55

Hoi allemaal,

Ik weet niet of je het swingen kunt noemen maar mijn man en ik hebben een relatie met een ander stel. De eerste keer dat we het, met ditzelfde stel, probeerden liep het bijna uit op echtscheidingen maar we hebben na een aantal jaar besloten het toch nog een keer te proberen. Deze keer bouwen we het rustiger op en praten we eerlijker en opener, hoewel we de allereerste lust naar elkaar al wel een keer heftig bevredigd hebben. En al was het onwennig en in veel opzichten nieuw, het was ook vertrouwd.

We stoken voorlopig het vuurtje op maar wachten nog op een goede gelegenheid om rustig samen te zijn.

Vriendelijke groet, LadyCatharina

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » do 01 juni 2006, 20:24

Waarom gebeurt man-man meestal niet?
Als je 100% hetero bent dan doe je dat niet hé :wink:
bow down before the one you serve.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 01 juni 2006, 20:55

Denk eerder dat het taboe is. Mannen vinden andere mannen snel gatver. Terwijl vrouwen er over vrouwen jaren geleden ook zo over dachten.

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » do 01 juni 2006, 21:47

Ant zden zei: Als je 100% hetero bent dan doe je dat niet hé

Daar ben ik het mee eens. Ik ben ook 100% hetero en ik zal ook nooit met een vrouw gaan. Heeft niet veel met taboe te maken. Als je hetero bent moet je er niet aan denken het met je iegen geslacht te moeten doen. Maar ook dit zegt weer dat vrouwen doen wat mannen willen. Ook alle mannen willen 2 vrouwen met elkaar bezig zien dus wat doen de vrouwen die doen het. Maar omgekeerd doen ze het NIET voor ons. Net als met anaal en zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen dat wij vrouwen altijd de klos zijn en de meeste vrouwen nemen het ook nog. Op wat door baldlover gezegd werd tegen me bij eerlijk anaal; dat niet alle manne hetzelfde zijn kan ik alleen maar zeggen: "oh neë?"

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 01 juni 2006, 21:49

Latina, wil je nu alsjeblieft een keer ophouden om alle mannen over één kam te scheren en door te zaniken om je gelijk te halen?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 01 juni 2006, 21:56

Alle mannen alle mannen???

Hahaha, heb jij ff pech dat jij nog geen man bent tegengekomen als de mijne en die vele shespotter hebben. En om eerlijk te zijn denk ik dat jij ook niet zo snel zo'n man zal vinden met jou instelling.

Soort zoekt soort he.

Maar ik wens je wel heel veel suc6 in je toekomst!

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » do 01 juni 2006, 21:58

Shazia,

Je haalt me de woorden uit de mond. :lol:

Muts
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » do 01 juni 2006, 22:00

Nou baby_19 wil jij me zeggen dat jou vriend niet met 2 meiden het bed in wil duiken? En wil je me zeggen dat jou vriend het wel met een andere man wil doen?

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 01 juni 2006, 22:02

Ja dat wil ik zeggen latina :D Maar mijn vriend wilt het niet met een andere man doen, dit zeg ik niet.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten