Het stuitereffect…? wat doe je als je weer single wordt?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » di 30 mei 2006, 20:38

Ladies,
(heren ook welkom)

Ik vind dit een gaaf topic en de moeite waard om over door te gaan.
Wat een verschillende meningen!

En elk even waardevol.
Volgens mij kunnen wij heel erg veel van elkaar leren.....

Muts
(beschouwend)
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » di 30 mei 2006, 20:39

ZIJN ER OOK HEREN DIE STUITEREN?

Muts
(nieuwsgierig)
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 30 mei 2006, 21:31

Ik heb nou niet echt iets vast wat ik steeds weer doe als ik vrijgezel ben..
Je wilt natuurlijk niet dat je vrijgezel ben als je in een goeie relatie zit dus daar ga ik al helemaal niet van uit.

Maar er is wel 1 ding wat ik absoluut niet doe met liefdesverdriet en dat is enorm flirten, en met iedereen het bed induiken. Ik huil liever een tijdje flink uit grijp lekker naar de chocola en de dramafilms. Ik heb dan geen behoefte aan extra aandacht van jongens omdat ik denk dat ik er bv niet meer aantrekkelijk uitzie ofzo.

Het ligt aan heel de relatie hoe het uitging en of je veel van hem hield bla bla..

Dus ik kan niet vantevoren zeggen wat ik doe 10 min huilen, of weken depressief voelen. Ik doe in ieder geval geen dingen doen die ik normaal gesproken ook niet zou doen als ik gewoon vrijgezel ben (zonder verdriet).

Menina
Berichten: 79
Lid geworden op: za 04 februari 2006, 0:27
Locatie: studerend

Berichtdoor Menina » wo 31 mei 2006, 10:59

M'n eerste lange relatie eindigde doordat ik vreselijk verliefd werd op mijn ex, dus die telde niet mee qua verwerking...

Heb sinds mijn ex wel een '2 night stand' gehad en iemand gekust. maar dat was beide gebaseerd op lust ipv liefde. Als ik iemand zie of spreek die mij wel bevalt, dan wordt ik zo zenuwachtig (stel nou dat hij me leuk vindt...) dat ik dichtklap...

Heb dus besloten om eerst maar eens liefde voor mijzelf te voelen, voor ik een normale relatie aan kan gaan. Hoe? Door dingen te doen die ik belangrijk vind, waardoor ik me goed voel over mezelf. Hard werken aan mijn studie bijvoorbeeld, kleine dingen die me doen balen van mezelf (als een puinhoop maken van mijn woning) zo snel mogelijk oplossen.

Ben er alleen nog niet uit of 1 night stands ed daarin passen. Ben nl niet onzeker over mijzelf wat dit betreft, maar betrapte mezelf op de gedachte na m'n '2 night stand' dat ik 'hier dus wel goed voor was' (ik vond deze jongen eigenlijk wel leuk, maar wist na de eerste keer al dat hij geen relatie wilde, hij was daar ook duidelijk in). Misschien beter om dit voorlopig ook maar te laten...

Verder geniet ik er op dit moment voornamelijk van dat ik aan niemand verantwoording af hoef te te leggen. En ook merk ik, dat ik de mensen om mij heen weer veel meer liefde kan geven (vind van mezelf toch wel dat ik me teveel laat opslokken door vriendjes achteraf gezien).

Liefse Menina

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » wo 31 mei 2006, 21:08

Damsel zei: Met losjes bedoel ik niet dat ik losjes met de gevoelens van andere mensen omspring. In tegendeel zelfs. Ik bedoel ermee dat vanaf het begin van de 'losse' relatie duidelijk is voor alle partijen dat een vaste relatie er niet in zit.

Heb je dan wel eens meegemaakt dat een man meer wou? Dat je ook inderdaad moet zeggen vanaf het begin dat er geen relatie in zit?

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 01 juni 2006, 3:33

@ latina06

Ja, dat is wel eens expliciet gezegd. Door mij, door de ander. Verliefdheden zijn ook voorgekomen, over en weer. Dat was niet altijd even makkelijk, maar ook daar wisten we onze weg in te vinden. Een kwestie van goed blijven communiceren en met respect omgaan met de gevoelens van de ander (klinkt misschien wat al te correct, maar het werkt wel).


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 14 gasten