* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » za 27 mei 2006, 9:28

Laat de warme chocolademelk maar aan mij over, Mutsen. Je moet er ook geen vellen op laten ontstaan. Daarom was Organic ontstemd. De croissants van MikMak geuren weer. Wie wil er een met aardbeienjam?
Je bent weggedoezeld Nymph. Neem nu een kop espresso van mij en een heerlijk croissantje met jonge kaas, dan kun je weer gesterkt terug. Afbeelding

Laat me de foto's van vannacht eens zien Mirthe. Zo dat is niet gering, een heksensabbat hebben jullie gezien en vastgelegd. Afbeelding Herken ik daar niet enige bekenden op. Het zal wel verbeelding zijn. Hoewel die dame die vroeg vertrok op haar bezemsteel en alsmaar "croissants" prevelde mij errug bekend voorkomt. Ook leuk die foto's van eekhoorntjes, maar de wilde dames op hun steel fascineren me wel.

Eet rustig en kom tot rust dan kunnen jullie straks lekker naar huis Afbeelding onder de douche en naar bed.

Ik neem nog een espresso, ganaast Mutsen zitten en we gaan aan het werk. Gedeelde smart is halve smart. Wat jammer nu dat we vanavond niet uit kunnen gaan.

Annne, met koffiesmaak in zijn zoenen

Gebruikersavatar
Serendipity
Berichten: 507
Lid geworden op: do 14 juli 2005, 15:31

Berichtdoor Serendipity » za 27 mei 2006, 22:56

edit
Laatst gewijzigd door Serendipity op vr 27 maart 2009, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Shit happens.

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » zo 28 mei 2006, 0:59

Organic,

Graag een droge witte.
Ik heb net twee zoons uitgezwaaid (ze gaan naar een andere kroeg), die mij de hele avond op mijn 'verantwoordelijkheden' hebben gewezen.

Moeders blijken gelachtsloos te moeten zijn.
En laat ik daar nou geen zin in hebben.

Muts
(met een probleem?)
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

Nitewriter
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 februari 2004, 17:59
Locatie: NH, wanna dance with the devil?

Berichtdoor Nitewriter » zo 28 mei 2006, 1:03

Organic,

Graag een droge witte.
Ik heb net twee zoons uitgezwaaid (ze gaan naar een andere kroeg), die mij de hele avond op mijn 'verantwoordelijkheden' hebben gewezen.

Moeders blijken geslachtsloos te moeten zijn.
En laat ik daar nou geen zin in hebben.

Muts
(met een probleem?)
Het enige probleem is volgens mij die ontbrekende letter :-)
Dat is mijn uitspraak, en daarmee moet je het doen.

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » zo 28 mei 2006, 1:41

Wat heerlijk om op deze wijze op je 'gebreken' gewezen te worden.

Dank je Ridder op het paard, of nachtschrijver, of betweter.....

Muts
(helemaal in de halleluja door goed nieuws)
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

Ger31
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 augustus 2004, 19:40

Berichtdoor Ger31 » zo 28 mei 2006, 4:09

hmmmmmmmmmm ik ben nniet de enige nachtbraker dus

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » zo 28 mei 2006, 23:30

Voor de zondagavond is het hier weer gezellig druk. Aan de bar is ternauwernood nog een plekje voor me. Schuif een eindje op Mirthe, en neem je Beerenburg mee. Kijk daar zit MikMak ook nog met haar bacootje. Ik weet wel dat je weer snel er vandoorgaat omdat je vroeg op moet. Maar dat moeten zo velen hier. Na een druilerige zondag hebben we allemaal behoefte aan wat warmte.

Ook Damsel, is met Mutsen meegekomen voor morele ondersteuning. IK begrijp dat Mutsen een geSlachtsprobleem heeft? Zonder twijfel weet iemand hier raad op. Welkom hier in deze bruine kroeg van Maitre Organic.
En Serendipity zit er weer en Hadewijch en Werdandi is ook al voorbij gekomen.

Organic je hebt weer een goed beklante tent

Annne, tevreden nippend

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » zo 28 mei 2006, 23:44

Ik neem er eentje op Mutsen. Muts: Proost. Niet omdat je geSlachtsloos zou zijn, want sinds je je zinnen op mijn kleerkast heb gezet, geloof ik daar niet meer in. Maar wel vanwege je goede nieuws :D Gefeliciteerd meid!

Serendipity, had je me dit niet een weekje of wat eerder kunnen vertellen. Ik heb net een Bosch Gustino aangeschaft en nu vertel je me dat het nóg lekkerder kan!

Ger?! Heeee Ger, ben je er nog! Neem een biertje van me! Gewoon, omdat ik blij ben je hier te zien :wink: En doe Annne er ook maar eentje. Ik had hem willen laten delen in mijn ouzo, maar daar houdt hij niet van...

Mirthe

Berichtdoor Mirthe » ma 29 mei 2006, 0:14

:o
Laatst gewijzigd door Mirthe op zo 29 maart 2009, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » ma 29 mei 2006, 6:05

Soms, heel soms, is werken minder leuk.
Zoals vandaag.
De hele dag in de trein zitten voor maximaal een uurtje werk.

Waar is trouwens al het volk gebleven Organic?
Zeker allemaal hun mandje in?
Geef mij maar een dubbele espresso (nee geen suiker) en een croissantje.
Heb ik wel nodig om goed wakker te worden.

Kroeggangers, allen alvast een plezierige week.
Als deze net zo gezellig (en zo) wordt als afgelopen weekeinde, dan heb ik niets te klagen.

Muts
(NIET jaloers op Shaz, die vrijdag pas weer hoeft te werken)
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » ma 29 mei 2006, 11:02

Ik vind dat het de laatste tijd zo saai is geworden op dit forum. Wanneer werd er nog eens een goede discussie gevoerd.

Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen. :roll:
Nah, het ligt niet aan jou :wink: Enfin ja, ofwel ligt het aan ons beiden...

Ik denk er ook al een hele tijd zo over hoor... Het nodigt niet echt meer uit om hier vaker over de vloer te komen :?
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 29 mei 2006, 11:42

Heeft het nut om te "klagen" over het feit dat er hier weinig interessante topics meer zijn? Dat er geen waardevolle discussies meer leven? Of kan je beter zelf een keer een mooi topic openen en hopen dat dáár een mooie discussie uit voort vloeit?

Shazzz-snel weer weg uit deze kroeg :wink:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Serendipity
Berichten: 507
Lid geworden op: do 14 juli 2005, 15:31

Berichtdoor Serendipity » ma 29 mei 2006, 11:53

edit
Laatst gewijzigd door Serendipity op vr 27 maart 2009, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Shit happens.

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » ma 29 mei 2006, 12:55

Heeft het nut om te "klagen" over het feit dat er hier weinig interessante topics meer zijn? Dat er geen waardevolle discussies meer leven? Of kan je beter zelf een keer een mooi topic openen en hopen dat dáár een mooie discussie uit voort vloeit?

Shazzz-snel weer weg uit deze kroeg :wink:
Ik klaag niet, ik maak gewoon een vaststelling. Ik heb in de vier jaar dat ik hier ben andere en betere tijden gekend, maar jah, dat is een "kwaaltje" van elk forum natuurlijk... Ups and downs zijn er overal te vinden.

En sjah, het is hier natuurlijk een kroeg, ik weet het wel, maar, om Serendipity te citeren, vind ik het flauwekulgehalte soms erg hoog ja... Enfin ja, misschien ontbreekt het mij gewoon aan humor ofzo, could be :roll:

En als ik de behoefte heb om een nieuw topic te openen, dan doe ik dat wel hoor, wees maar gerust :!:
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 29 mei 2006, 12:56

@DF: Ik heb een topic geopend om hierover verder te discussieren. Dan kunnen we Organics kroeg met rust laten :wink:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten