zo gefrustreerd!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Neusie
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 16 april 2003, 1:01
Locatie: Nederland, studente

zo gefrustreerd!

Berichtdoor Neusie » vr 26 mei 2006, 21:58

Hallo iedereen. Lange tijd heb ik niks gepost, maar ik hou alles in de gaten :wink:

Ik heb een probleem, en ik maak mezelf zo langzamerhand gek. Hopelijk kunnen jullie me wat nuttige tips geven.

Mijn vriend zit bij defensie, en is 2,5 maand naar het buitenland. En nu zit ik hier, alleen thuis. En ik heb echt een sekstekort! Stomweg gefrustreerd. :cry: En aan mezelf heb ik lang niet genoeg, if you know what i mean.
Ik heb een week geleden (heel dom) gezoend met een andere man. Het was heel lekker, maar ik wist wel 'stop' te zeggen. Nu ben ik gewoon echt bang dat ik zo gefrustreerd raak dat ik geen stop meer kan en wil zeggen.

Ik heb de neiging om de deuren op slot te doen en geen vrienden te ontvangen. Bang dat er wat gebeurd. Heeft iemand tips voor me, hoe ik deze frustratie te lijf ga..zonder vreemd te gaan? :twisted:

Veel liefs, een gefrustreerd neusie

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » vr 26 mei 2006, 23:48

Wisselbaden? Borduren?

masterblue
Berichten: 42
Lid geworden op: di 10 september 2002, 1:01

Berichtdoor masterblue » za 27 mei 2006, 1:18

tsja,

misschien is het toch de enige oplossing om het toch bij jezelf te houden. Zie het als een uitdaging!! als hij terug is dan...

en als hij terug is...leg dit onderwerp bij hem neer. Want strax als hij miss weer op een uitzending gaat, en je weet dat defensie zeker nu in deze tijd onvoorspelbaar is, is hij miss langer weg.

suc6 en sterkte!!!

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » za 27 mei 2006, 1:24

Wat wij doen met kinderen, pubers, die hun hormoonhuishouding niet de baas kunnen, is flink lichamelijk laten werken.

Dus... ga jezelf helemaal stuk sporten! Flink lichamelijk actief worden en blijven (SPORTIEF DUS!! duh....)

Succes!

Liefs,
pipje

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » za 27 mei 2006, 9:25

Misschien een mooie gelegenheid om eens lekker lang en hard te studeren.
Ik weet niet wat je studeert, maar bij mij was studeren altijd een heerlijke afknapper (If you know what I mean).

Dan heb je daarna lekker de tijd voor andere dingen!

Muts
:wink:
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

Neusie
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 16 april 2003, 1:01
Locatie: Nederland, studente

Berichtdoor Neusie » za 27 mei 2006, 12:02

haha, bedankt voor jullie tips. Ik kan er de humor ook wel in zien hoor. Ik lijk inderdaad een beetje op een puber die op ontploffen staat. Maar dit is niet alleen maar hormonale lust.

Ik heb allang van a tot z bedacht hoe het zal zijn als hij terug is :mrgreen: Ik loop 2 uur per dag met mijn hond.(ja, ik noem dat sport) Ik ben heel veel bezig met afstuderen..en ook heel wat meer met mezelf!

Ben toch echt bang dat ik mezelf maar moet handhaven...

Defensie sucks :wink:

xxx!

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » zo 28 mei 2006, 9:10

Er is altijd nog de kuisheidsgordel.. :P
Je kan nooit genoeg oefenen.

swinging kaatje
Berichten: 12
Lid geworden op: di 30 mei 2006, 17:09

pfff moeilijk

Berichtdoor swinging kaatje » vr 02 juni 2006, 9:04

Sterke!

Heel herkenbaar...mijn mannetje heeft jaren terug eens een half jaar in maleisie gezeten (werk).

Volhouden en al het lekkers voor hem bewaren!
Ik beloof je..... de sex die je zult hebben als hij terug is....wauw!
Onbeschrijvelijk lekker! Het is het echt het wachten waard!

kaatje


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 1 gast