ik durf het niet.. vrouw bovenop

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » za 29 april 2006, 0:18

Ik weet dat de meeste mannen "het meest vermoeiende" het lekkerst vinden.....

De "KIKKERSTAND"

De vrouw boven op de man, maar dan niet op de knieën maar op de voeten, dus op je hurken op en neer...

Beter is een soort "afspraak" maken...

Je maakt hem in het begin goed geil door zelf te beginnen.....
Dan krijg je rust....(je zakt op je knieën...pff wat een genot...en hij doet het werk even)....

Als je dan merkt dat zijn orgasme niet lang meer duurt......ga je weer fanatiek aan de gang.... :lol: :o

(Is ook nog goed voor je bovenbeenspieren hoor!!!)

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » za 29 april 2006, 8:46

Begin dit jaar is er ook zo'n soort onderwerp geweest hier op Shespot.
http://www.shespot.com/praten/viewtopic.php?t=6880

Mmmm, linkt werkt niet. :roll:
Zoek in "Hoe doe ik..." op onderwerp schaamte.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » za 29 april 2006, 16:30

Mocht je een bed hebben met spijlen dan kan je je boven z'n hoofd aan de spijlen optrekken , niet vermoeiend en het geeft je veel controle 8)
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » za 29 april 2006, 19:34

ik vind de kikkerstand helemaal niet vermoeiend..

maja doe hem ook super vaak dus ben gewoon afgetrained :wink: :wink: 8) 8) en heb sterke been spieren (komt vast door paardrijden en stijldansen :twisted: )

maar idd bij dit standje... nou dan gaan de mannen uit hun dak (naja mijn vriend iig wel :P )........ geweldig gewoon :lol:
Proud to be faut

Lux

Berichtdoor Lux » za 29 april 2006, 19:46

***
Laatst gewijzigd door Lux op ma 22 maart 2010, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » za 29 april 2006, 22:12

ik vind de kikkerstand helemaal niet vermoeiend..

maja doe hem ook super vaak dus ben gewoon afgetrained :wink: :wink: 8) 8) en heb sterke been spieren (komt vast door paardrijden en stijldansen :twisted: )

maar idd bij dit standje... nou dan gaan de mannen uit hun dak (naja mijn vriend iig wel :P )........ geweldig gewoon :lol:
Lol.....

Ik ben wel het dubbele van jullie leeftijd Fiona en Lux :D

Ik vind het wel wat vermoeiend ja......

kuss

empeejeetje (die overigens korte getrainde benen heeft) :D
ff niks....kzou niet weten wat!!

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » zo 30 april 2006, 1:40

@ empeejeetjee


wat is het leven toch zwaar :wink: zo op oudere leeftijd!! maar het houdt je wel fit he.. beweging is goed tegen de dementie :) vandaar dat mijn oude ouders nog lekker fit zijn.. regel matig sex he 8) (althans heb een vermoeden.. haha ben door de weeks op mijn kamer )

btw ik ben maar een klein friemeltje van 1.65 m dus heb ook maar korte beentjes

ach en anders laten we de mannen toch een beetje mee helpen :twisted:
Proud to be faut

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » zo 30 april 2006, 16:25

:D :D
ff niks....kzou niet weten wat!!

Wijfie
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 16:38

Bovenop

Berichtdoor Wijfie » ma 01 mei 2006, 15:40

Ik heb nou precies hetzelfde! Als ik boven op ga, heb ik binnen 10 minuten kramp in mijn benen of tenen!! Echt super irritant! Het komt ook regelmatig voor dat de kramp er net inschiet als hij klaar komt.. wat voor een effect je dan krijgt wil je niet weten: ben je klaar?? mooi kan ik ff mn been strekken.. zonde van de seks dus!!

Over dat kikkerstandje, ik wil hem wel proberen, maar val je niet snel om? Ik ben niet zo afgetraind als jullie (mmh ik rijd ook paard, doe ik iets fout?) maar ik heb het idee dat je dan snel naar achteren valt. Laten jullie je vasthouden door je vriend?

Ik zal het vanaaf is ff proberen!
Nog tips voor kramp? Ik wel eens gelezen dat het ligt aan de hoeveelheid vocht die je binnen krijgt.. dat wordt dus water drinken!

Lux

Berichtdoor Lux » ma 01 mei 2006, 15:59

***
Laatst gewijzigd door Lux op ma 22 maart 2010, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » ma 01 mei 2006, 21:24

Ik ga echt wijdbeens (wel hurkend) over hem heen zitten en steun met mijn handen naast zijn lichaam. Hierbij duw ik mijn ellebogen tegen mijn benen aan zodat mijn armen mijn bovenbenen wat ondersteunen.......

Het ziet er misschien niet echt "mooi" uit.......maar zijn genot maakt veel goed :lol:

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » vr 05 mei 2006, 0:03

hebben jullie met die kikkerstand niet heel gauw last van lucht? (oftewel kutscheten?! ff grof vertaald...) ik heb dat namelijk wel gauw als ik bovenop zit

paulusdebkb
Berichten: 77
Lid geworden op: do 06 april 2006, 18:13
Locatie: omgeving A'dam

Berichtdoor paulusdebkb » vr 05 mei 2006, 0:28

Nee, daar heb ik nou nooit last van.... O wacht ff... ik ben een vent. Vandaar...

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 05 mei 2006, 0:34

nee, Marianne, dat heb ik niet zo vaak. Maar mocht je je er zorgen over maken er is een (leuk) topic over 'kutscheten'. ik weet zo niet precies meer hoe het heet.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 05 mei 2006, 23:25

Pffffff dus zo heet dat dus "t kikkerstandje" Nouw dus veel ste vermoeiend voor mij haha geen zin in.

Dit weekend lag ik ook bovenop mijn vriend maar een beetje scheef (denk aan een open schaar) Dus mijn bovenlichaam lag echt nast hem en mijn benen half tussen hem en ook naast hem. Dit standje was echt super makkelijk (soms beetje vermoeiend). Ik steunde op mijn benen buik en ellebogen dus. Met dit standje kon je ook nog eens heel makkelijk een hoog tempo aanhouden. Gewoon een kwestie van het vet op je kont te laten bewegen haha. Maar vond t erg fijn..

Ken iemand dit standje?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten