Grenzen seks te hoog! Kom er zelf nauwelijks overheen...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

guus78
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 april 2006, 16:03
Locatie: Zuid-Holland

Grenzen seks te hoog! Kom er zelf nauwelijks overheen...

Berichtdoor guus78 » ma 17 april 2006, 16:47

Nou daar gaan we dan. Ik lees al jaren het shespot, nooit lid geworden. Dat ik nu lid ben heeft misschien te maken met mijn nieuwe situatie. Enkele jaren had ik een relatie, die is nu voorbij. De relatie lag als een zware verstikkende deken over mijn behoeften, nu heb ik de kans om daar anders mee om te gaan. Ben alleen niet zeker hoe waar en met wie.

Eén van die behoefte is seks. Sinds ik me kan herinneren heb ik een bijzonder grote interesse voor seks, vandaar het lezen van shespot :-). Ik ben ruimdenkend en wil graag van alles meemaken. Tot nu toe is dat nog niet met anderen gebeurt. Soloseks heb ik nu wel door... Wat dat betreft ken ik mezelf extreem goed en heb er vaak veel plezier van :twisted:

Seks met vrouwen zie ik als iets heiligs. Misschien wel te heilig. Ik durf eigenlijk geen initiatief te nemen, behandel vrouwen met de grootste zorg en de relaties die ik heb gehad stonden volledig in het teken van de dame. Dit maakt het moeilijk om voor jezelf te zorgen. Zo moeilijk dat je gauw denkt, whatever, dan maar weer zelf.

Het lijkt me fantastisch om wat te rotzooien en mezelf te leren kennen in relaties met vrouwen. Ik vind het moeilijk om vrouwen te leren kennen waarbij dat mogelijk is. Meestal hebben mijn relaties in een week het 'ik ga nooit meer bij je weg' / 'ik hou van je en mijn moeder vind je fantastisch' stadium. Zo zelfverkerd als ik ben met mezelf zo´n sukkel ben ik bij vrouwen.

Dus... Heeft iemand tips om aan dit soort contacten te komen. Heb nagedacht over seksdating, internet dating, als een bink in een bar gaan staan. En als ik dan iemand ontmoet hoe voorkom je dan dat het meteen weer te serieus word. Ben heel benieuwd hoe de shespotters hier over denken.

Guus

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 17 april 2006, 17:12

nou je klinkt al een stuk zelfverzekerder dan ik dacht :D

Maar hoe je ervoor zorgt dat het niet serieus wordt. Door het te zeggen :D
Gewoon eerlijk zijn en zeggen ik ben niet toe aan een relatie we hebben gewoon lol (ff plat)

suc6

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » ma 17 april 2006, 17:18

Hoi Ideale Schoonzoon,

Het moet toch mogelijk zijn zelf ook aan je trekken te komen binnen een relatie.

Als ik het goed begrijp heb jij alleen dames getroffen die zich door jou lieten verwennen en jou vervolgens aan je lot over lieten ?

Dan heb je wel pech gehad.
Ik zou nog even doorzetten en binnen een relatie wat beter opkomen voor je eigen genot.

Succes.

guus78
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 april 2006, 16:03
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor guus78 » ma 17 april 2006, 17:31

Bedankt voor het reageren. :)

Ja, ik denk ook dat het mogelijk is. Ben alleen onzeker. Toen ik het stukje schreef vielen er al wat stukjes op z´n plaats. Misschien zijn er al mannen die dit hebben overwonnen of vrouwen die ervaring hebben met hetzelfde.

Guus

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » di 18 april 2006, 22:05

Uit je verhaal begrijp ik dat je een wens hebt, en wel de wens om jezelf te veranderen in hoe jij emotioneel in elkaar steekt. De vraag is: past het echt bij jou, hetgeen je wilt, waarover je fantaseert? Kan- en wil je wel van een zorgzaam persoon die vrouwen en seks ziet als iets van waarde, veranderen in een persoon die het meer onpersoonlijke sekspad opgaat?

Ik wil dat ook! Beter gezegd: ik wilde dat ik dat ook kon! Maar ik kan het dus niet. Zo zit ik niet in elkaar. Misschien zie ook ik seks als iets te 'heiligs' zoals jij het noemt. Ik weet wel dat de ervaringen die ik heb met mannen waar ik geen diepere gevoelens voor koesterde geen ervaringen zijn waar ik van droom(de). Dat je dat voor jezelf ook wilt uitproberen snap ik wel.

Maar ik wil je wel waarschuwen: romantiseer het niet. Daar bedoel ik in dit geval mee: als je hoopt dat dat je het gevoel geeft van vrijheid, dan kom je bedrogen uit. Dat jij je opgesloten hebt gevoeld in relaties, daar liggen andere problemen en emoties aan ten grondslag dan snelle seks kunnen 'oplossen'.

Je voelt jezelf een 'sukkel' met vrouwen. Kan je ook aangeven waarom? Waarom ben JIJ de sukkel als vrouwen je na een week al in een glazen kastje willen plaatsen? En nog belangrijker: heb je enig idee waarom dat jou overkomt?

Groetjes,
Rianne.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Glazen kast.

Berichtdoor thisWaltz » di 18 april 2006, 22:42

Vrouwen zijn menselijk. De vrouw in d'r normale dagdagelijkse doen en de sexueel actieve vrouw zijn twee verschillende wezens, dat weet ik uit ervaring. Je hoeft maar naar de gelaatsuitdrukkingen te kijken tijdens de sex.
Ze op een verhoog zetten doe ik al lang niet meer. Dat deed ik toen ik een twintiger was. Wijzer geworden en een hele reeks dames zijn de (sex)revu gepasseerd. Nu zijn die wilde haren aan het wegebben en wordt ik een wat heet rijpe(?) man.
Dus zeker geen vrouwen op een verhoog zetten. De glazen kast die dan aan diggelen wordt geslagen, zou wel eens de omgekeerde reactie kunnen teweegbrengen: Sex met eentje meer of minder deed er bij mij na het breken van die glazen kast (de "heilige" liefde) niet meer toe...

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » di 18 april 2006, 23:04

nou zeg, laat guus toch sex met een vrouw heilig vinden! Ieder zijn ervaringen! Zoals Patrick zo mooi zegt: ieder resoneert en trekt dan gelijkgestemde situaties/mensen aan.

ga ervoor. Het is juist mooi om de lat hoog te leggen. Die hoeft dan ook niet bij iedereen bonk op de grond te vallen zoals bij thisWaltz. Ik ga wel akkood met 'vrouwen niet op een verhoog zetten', maar sex mag wel wat extras omkaderd hebben, vind ik.

guus78
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 17 april 2006, 16:03
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor guus78 » di 18 april 2006, 23:44

:shock: Wauw!

Rianne: Ik twijfel of ik nu wel ben wie ik ben. Niet zozeer of ik veranderen moet. Vooral of ik wel zo degelijk ben als ik nu doe. Zo zou ik me kunnen voorstellen dat je als vrouw ook een keer zin hebt in een man die eens 'doorduwt'. Tot nu toe ben ik daar niet zo toe in staat. Onpersoonlijke seks geloof ik ook niet zo in.
Toch is een korte relatie met seks in de hoofdrol een fantasie, een soort hete mini liefde waarbij elkaar leren kennen misschien niet zo belangrijk is als van elkaar genieten.

Respect voor vrouwen zal ik altijd hebben... Het is meer de aard van de relatie, ik zou meer initiatief moeten nemen. Tegengas geven of beter nog: me zo kunnen opstellen dat de vrouw tegengas moet geven.

Dat bedoel ik ook met sukkel, dat ik er altijd een beetje achteraan rende...

thisWaltz: Twintiger... Hahaa ja Check! Ik ken dat soort belevenissen van anderen en ik denk inderdaad dat het zal helpen om er minder spastisch mee om te gaan. Ik vrees dat dit soort verhalen voor een reden 'stoere verhalen' zijn. Natuurlijk twijfel ik er niet aan of het echt gebeurt is maar hoe kom ik zelf aan zulke stoere ervaringen... meestal zit ik teveel in mijn hoofd. Misschien wat meer losbandig stappen :lol:
Laatst gewijzigd door guus78 op di 18 april 2006, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » di 18 april 2006, 23:45

Helemaal mee eens. Wat heb je uiteindelijk aan seks zonder liefde, behalve eventueel een paar fijne herinneringen (als ze al fijn waren).

Waarom moet seks toch voor iedereen een makkelijk te hebben gebeuren zijn? Zo komt het soms over (media speelt daarop in natuurlijk). Het lijkt wel mode... Het wordt gerelateerd aan vrijheid en openminded zijn ofzo...

Je moet er altijd lekker uitzien... alsof je ten alle tijden bereid bent bereden te worden??!! Dat zie je in de media dus... Experimenteren enz. Het zou allemaal moeten om gelukkiger te worden in je (seks)leven. Anders zou het maar saai zijn enzo...

Dus krijgen steeds meer mensen het gevoel dat ze vanalles missen.
Maar is dat werkelijk zo?

Groetjes,
Rianne.

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » di 18 april 2006, 23:46

ik reageerde op Bell by the way

Sylvia
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 19 juni 2006, 21:25
Locatie: Houten

Berichtdoor Sylvia » ma 19 juni 2006, 22:11

er zyn genoeg vrouwen die wel eens een avondje plezier willen
Hallo, ik wil graag kletsen met leuke mensen.

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 20 juni 2006, 19:34

respekteer gewoon de vrouw in het algemeen. Zelfs tijdens de seks aktiviteit . Het heeft hier niets te maken met one night stand of niet , Iemand psy pijn doen door er een one van te maken .Je hebt het vlug door als de vrouw in kwestie effectief enkel en alleen voor de S komt .Veelal durven ze het ook vlakaf vragen (ondertss genoeg meegemaakt in die periode van een kleine 18 maand dat ik single was )Wees open vetel hoe het zit bij u , praat erover en wind er geen doekjes om


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten