mannen die zich voordoen als vrouw op de chat

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 06 april 2006, 18:59

Thanks for the tip! :lol:

Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord.. maar komt het ook wel eens andersom voor, dat een vrouw zich voordoet als man*?? Iemand dat meegemaakt toevallig??







*afgezien van MyKittens dan he :P :wink:

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » do 06 april 2006, 19:23

ja muurtje ! heeft hij jaren volgehouden
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

guessme
Berichten: 86
Lid geworden op: do 25 september 2003, 23:44

Berichtdoor guessme » do 06 april 2006, 23:25

@nixje : ik oordeel niet hard hoor, wie zou me het recht geven, ieder maakt voor zichzelf uit wat hij wil doen of laten. Ik wil alleen mijn mening geven.
Ik vind het raar dat die ander denkt dat ze met een vrouw sexpraat vertelt, terwijl het eigenlijk een man is. Haar fantasie en werkelijkheid komen totaal niet overeen, toch wel een afknapper als het uitkomt vind ik persoonlijk. En zelfs al komt het niet uit, ik zou het persoonlijk niet doen, wat eigenlijk is het pure misleiding toch?

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » vr 07 april 2006, 9:17

ja muurtje ! heeft hij jaren volgehouden

uhm.. volgens mij is muurtje een man die zich als vrouw voordeed.

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

vlijtig liesje
Berichten: 83
Lid geworden op: di 11 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor vlijtig liesje » ma 08 mei 2006, 0:11

Nooit op gelet. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit of bericht van man/vrouw/nepman/nepvrouw komt. Als er iemand wat aan heeft is het mooi. Zolang she-spot maar vrouw vriendelijk is. Er zijn vast mannen die er plezier aan beleven, of hun vriendin beter begrijpen als ze een forum lezen, of zelf schrijven. Soms ook leuke reacties van mannen gezien. Ik kijk ook wel eens bij mannenzaken, al boeit me dat niet echt vaak.

Lies


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten