mannen die zich voordoen als vrouw op de chat

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

worteltje
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 05 maart 2006, 21:37
Locatie: Overijssel

mannen die zich voordoen als vrouw op de chat

Berichtdoor worteltje » wo 05 april 2006, 13:36

Ik heb gemerkt dat er op de chat hier mannen zijn die zich voordoen als vrouw. Wat is daar de achterliggende gedachte van? Wat wil zo iemand bereiken? Ik ben er zelf "slachtoffer"van geworden en ik kan je zeggen dat dat erg vervelend is.
Graag zou ik meningen van anderen hier over willen horen.

Belle

[/quote]

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » wo 05 april 2006, 13:51

Fakers kom je zowel op shespot tegen als in het echte leven..
En wat iemand ermee wilt bereiken ach.. geen eens zin in om me daar in te verdiepen..

Mijn mening is gewoon lekker laten gaan, ik kan me er niet druk om maken, en je doet er ook weinig aan.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 05 april 2006, 14:15

Mijn mening is gewoon lekker laten gaan, ik kan me er niet druk om maken, en je doet er ook weinig aan.
In het geval van Shespot heb je geen gelijk baby.

Je kan zulk altijd melden aan één van de operators (Vivian, DeFine of ikzelf), dan wordt het nagekeken, wordt de betrokken persoon erop aangesproken en indien nodig, worden er verdere maatregelen getroffen.

Verder blijf ik net als de topicstarter nieuwsgierig naar eventuele bekentenissen en beweegredenen van "fakers".

groetjes

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Nixje
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 11:15
Locatie: Eindhoven

Waarom?

Berichtdoor Nixje » wo 05 april 2006, 16:51

In een ver verleden heb ik me op chats regelmatig voorgedaan als vrouw. Met name in bi-boxen deed ik me voor als een ander met als reden sex-talk. Ik vond het bijzonder opwindend om een lesbisch toneelstukje te voeren met iemand aan de anderere kant.

Drie opmerkingen hier verder over:
1) Op veel websites weet je (tenzij je heel naief bent) dat er veel fake is. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat 90 procent van de sex-chats in die bi-boxen mannen zijn. Mede getuigen chatnicks als geilsletje18 etc. Wie noemt zich zo??? Het is een toneelspel wat spannend is.. niks meer.. niks minder...
2) Ik vind het iets anders als je je voordoet als iemand die uit is op een date ofzo... dat lijkt me vooral dom maar weet van veel anderen dat dit ook vaak gebeurd.. Oplossing: bellen! Als iemand een superspannende foto stuurt, misschien eerst eens een normale? Denk maar eens na hoeveel mensen echte sexfoto's hebben? Niet zo veel toch? En dan hebben ze ook zeker een normale..
3) Indertijd had ik liever gechat als man / vrouw maar er zijn gewoon heel weinig echte vrouwen te vinden die in zijn voor sexchats... althans.. dat is mijn ervaring..

Hoop dat mijn openhartigheid je helpt...

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » wo 05 april 2006, 17:08

Je kan zulk altijd melden aan één van de operators (Vivian, DeFine of ikzelf), dan wordt het nagekeken, wordt de betrokken persoon erop aangesproken en indien nodig, worden er verdere maatregelen getroffen.
Daarom zette ik ook neer dat het mijn mening is. En dat shespot er wat aan kan doen is heel fijn, maar ik trek me er weinig van aan ik laat het aan andere mensen over.

En buiten dat denk ik toch dat ja je zal ze wel eraf kunnen gooien, maar nieuwe accounts zijn zo weer aangemaakt.

Dat je er maar weinig aan kan doen zeg ik dus vooral dat dit eigenlijk altijd wel zo zal blijven in zowel chatboxen, echte leven, forums..

worteltje
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 05 maart 2006, 21:37
Locatie: Overijssel

Berichtdoor worteltje » do 06 april 2006, 10:50

@ Nixje,

Bedankt voor je openhartigheid. Ik heb echter nog wel een opmerking. Waarom ga je naar een site voor bi-meiden en niet gewoon naar een site waar hetero meiden komen voor een sex chat? En er zullen altijd wel een paar meiden zijn die hier voor in zijn.
Ik vind het jammer dat het gebeurt en ja, ik heb gemerkt dat ik naïef ben geweest hierin. De mannen die dit doen zorgen er wel voor dat vrouwen veel minder gaan chatten met andere vrouwen uit wantrouwen. Zo belemmer je ze er alleen maar mee.
Verder ben ik erg benieuwd waarom je dan toch een keer hebt besloten om je niet meer als vrouw voor te doen.

Belle

Nixje
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 11:15
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor Nixje » do 06 april 2006, 10:59

Allereerst je vraag over bi-boxen.. de reden is heel simpel... in een bi-box tref je over het algemeen 90 procent mensen aan die in zijn voor een sex-chat (man of vrouw), het is dus makkelijk. Als je naar andere boxen gaat die meer gericht zijn op hetero (darkroom / gewaagd / ...) is het toch 90 procent man / 10 procent vrouw en de kans dat je dan daadwerkelijk tot een spannende chat komt in mijn ervaring is zo goed als nul. Maar goed, misschien dat andere mensen andere ervaring hebben..

Waarom ik gestopt ben? Ik ben via het dating circuit twee vaste vrouwelijke chat-partners tegengekomen waar ik zowel heel gezellig als heel spannend chat contact mee onderhoud. Een soort online vriendschap / sex-relatie die me prima bevalt. Dit is zoveel beter dan het lege contact op de voornoemde chats dat ik daar geen behoetfe meer aan heb en ook (waarschijnlijk) niet meer zal krijgen..

Het verbaasd me overigens dat er zo weinig reacties op je topic komen aangezien ik uit ervaring weet dat heel veel vrouwen zich hier kapot aan ergeren en ook enorm veel mannen zich hier schuldig aan maken...

Dat was het weer :-)

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » do 06 april 2006, 11:52

mwoeha, nu zit ik met het beeld van 2 mannen die met elkaar chatten en die zich beide voordoen als een vouw en die een lesbische cyberseks-sessie hebben :lol:
bow down before the one you serve.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » do 06 april 2006, 11:56

@ Ant-Zen
Afbeelding
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 06 april 2006, 13:09

@ Ant-Zen

Da's de ideale constructie natuurlijk! Ze zullen het waarschijnlijk nooit van elkaar ontdekken en ze hebben er allebei evenveel lol in.

Ik kan me zo voorstellen dat een vrouw op een gegeven moment wel door zou hebben dat ze met een man van doen heeft. Sommige reacties/uitspraken zijn in mijn idee nogal gender-gebonden...

Het zou toch mooi zijn als de bi-chatboxen dit soort mannen aan elkaar zou kunnen koppelen :D Everybody happy!

worteltje
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 05 maart 2006, 21:37
Locatie: Overijssel

Berichtdoor worteltje » do 06 april 2006, 13:13

[/quote] nu zit ik met het beeld van 2 mannen die met elkaar chatten en die zich beide voordoen als een vouw en die een lesbische cyberseks-sessie hebben

Heb jij dit meegemaakt Nixje?

Belle

guessme
Berichten: 86
Lid geworden op: do 25 september 2003, 23:44

Berichtdoor guessme » do 06 april 2006, 13:55

@ Nixje : fake je dan om zonder teveel moeite toch maar aan je gerief te komen, en dit vrij van enig respect voor de persoon aan de andere kant?
Of zie ik het verkeerd....

Nixje
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 01 maart 2006, 11:15
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor Nixje » do 06 april 2006, 16:22

worteltje: Of ik dat meegemaakt heb? ongewijfeld en onbewust weet je dat ook wel... of in ieder geval dat de kans groot is... maar dat neem je voor lief.. het is een fantasie die je beleefd dus je denkt daar niet aan...

guessme: het antwoord is eerlijkheidshalve: Ja. Er is echter een maar... Ik heb het wel eens meegemaakt dat ik merkte dat een meisje jonger was dan ze zich voordeet... dan haak ik af. Maar voordat je nu heel hard oordeelt... we hebben het hier niet over serieuze gesprekken waarbij iemand wil praten over haar sexuele geaardheid en de problemen die ze hier eventueel mee ondervind.. we hebben het over louter op sex gerichte gesprekken waarbij dit ook in drie zinnen duidelijk is. Dus vrij van respect voor de andere kant? Ik zou niet iemand echt willen kwetsen natuurlijk, het is een spannende fantasie van twee kanten, niet meer dan dat...

vivian
Berichten: 273
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: gelderland

Berichtdoor vivian » do 06 april 2006, 17:59

@baby_19
En buiten dat denk ik toch dat ja je zal ze wel eraf kunnen gooien, maar nieuwe accounts zijn zo weer aangemaakt
zo werkt het (gelukkig niet), mensen worden op ip gebanned.

viv

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » do 06 april 2006, 18:24

Ik kwam een tijdje geleden ook regelmatig op de chat. Om de een of andere reden denken de kerels vaak dat ik een vrouwtje ben, waarschijnlijk door mijn nick, teerwijl ik echt niks doe om me als vrouw te tonen. Sommige kerels duiken dan meteen in een privekamertje met me. Het is altijd erg lachen: als ik ze zeg dat ik man ben zen ze zó weg.

MK, op en top-kerel


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 15 gasten