help me aub...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

lina
Berichten: 7
Lid geworden op: di 07 maart 2006, 21:09
Locatie: 1500 halle

help me aub...

Berichtdoor lina » di 07 maart 2006, 21:43

hey iedereen ik heb een klein probleempje, is niet echt een probleem maar toch leuk is anders... :(

Kijk...
Ik heb nu een relatie gedurende 6maand.
Op sexueel vlak is alles perfect, we passen elkaar heel goed aan en ook voor de praten met men vriend gaat alles goed....
Maar toch is sexueel vlak toch niet zo perfect, zou graag hebben dat mijn vriend eens ook zijn lippen gebruikt dan altijd zijn vringers.

Probleem, ik ben nu niet preuts maar over zoiets beginnen in niet zo makkelijk als vrouw, dat je moet zeggen wat je graag hebt maar zoiets kan ik niet zeggen of durf ik niet te zeggen...

Hebben jullie soms tips voor mij???
Dank je..

xxx Lina :love:

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » di 07 maart 2006, 22:12

begin eens te spreken over orale sex. vindt hij dat prettig, lijkt jou het prettig. Even moed verzamelen en als je gezellig op de bank zit of zo aankaarten.
succes

Lauw
Berichten: 15
Lid geworden op: za 17 december 2005, 12:44

Berichtdoor Lauw » di 07 maart 2006, 22:14

Neem aan dat je bedoelt dat je graag een keer gebeft wordt ipv gevingerd. Als je het niet rechtstreeks wil vragen dan zou je gewoon voorzichtig kunnen gaan pijpen. Liefst na het (samen) douchen. Heb zelf het idee dat orale seks heel vaak met orale seks beloond wordt. Scheren (en dan radicaal) kan ook een impuls geven.
En anders toch gewoon maar vragen. 8)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 08 maart 2006, 1:48

Gebruik jij dan je lippen om je wensen uit te spreken :wink:

Ik kan wel tips geven maar het leren praten over sex is een les die je altijd kan gebruiken/goed van pas kan komen..

Maakt niet uit hoe verlegen, met rood hoofd :oops: , al giechelend je het ter sprake brengt.. dat heeft juist ook wel zn charme :)

@nn@tin
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21 september 2004, 13:53
Locatie: gouda

Berichtdoor @nn@tin » wo 08 maart 2006, 10:13

Duw zachtjes zijn hoofd naar beneden.

Of pijp hem en draai je over hem heen zodat je standje 69 doet.

Als dan de boodschap niet duidelijk is weet ik het ook niet meer. :wink:
Maak van elke dag een feest!

lina
Berichten: 7
Lid geworden op: di 07 maart 2006, 21:09
Locatie: 1500 halle

dank je

Berichtdoor lina » wo 08 maart 2006, 16:41

dank je voor de tips !!!!

:love: Lina[/quote]


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten