* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » di 31 januari 2006, 19:42

Howla!
Ik ben een paar dagen afwezig wegens studies en hier heeft de tijd blijkbaar niet stil gestaan... :)
Op datingvlak ook niet.
Inderdaad... alles gaat razendsnel met dat internet tegenwoordig. Iedereen ontmoet iedereen en uiteindelijk zit je met zoveel potentiele minnaars dat je echt, echt niet meer kan kiezen... :?
En al die potentiele minnaars hebben dan weer hetzelfde keuzeprobleem... Wat het er zeker niet simpeler op maakt...
Grrrr... F*ck internet. :(

Waar is het ouderwets verliefd worden op 1 iemand?
Ik mis dat wel een beetje...
We leven allen om schoonheid te ervaren, al de rest is een vorm van wachten...

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » wo 01 februari 2006, 0:52

Ha, Organic, je bent weer tbs van Ons?
Man, dat komt goed uit!
Graag een rode wijn en ik ga ervan uit dat de Hoegaarden op voorraad en temperatuur is voor het geval die stamgast binnen komt rollen?


Jazeker, JaP, het is erg ouderwets om op een (1) persoon verliefd te zijn. Wees bij voorkeur vol overgave verliefd op die ene en niet wijfelachtig verdeeld over een stuk of wat mogelijke kandidaten. Virtueel kan toch alles al, dus wees zuiver in de leer, voor je eigen gemak en overzicht en kies als jeugdige beginneling een geactualiseerde, echte,werkelijke, lijfelijke man, met kans op antwoord van Hem, uiteraard. Doe later, na wat oefening, een virtuele - ik kan het je aanbevelen :)

Aangezien verliefdheid, in mijn ogen, een gift van de goden blijft, ben ik deze graag ouderwets, want ontstemde goden zijn, ongeacht hun thuis-pantheon, een ramp voor ons simpele stervelingen. Ik houd ze liever te vriend, de goden, en speel niet achteloos met hun presentjes aan ons.
Daarbij kan verliefdheid een eclatante ouverture zijn tot liefde. De Liefde. Vermits je haar op enig moment onderzoeken durft op haar harmonische kwaliteiten. Zullen we hopen dat de goden ons, behalve verliefdheid als opening tot liefhebben, een flinke dosis lef toezenden?

Zo, deze termen passen weeral aardig bij het dralen van Organic. Cheers!


Dimpf (in the mood)
Laatst gewijzigd door Dimpf op wo 01 februari 2006, 1:28, 1 keer totaal gewijzigd.

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » wo 01 februari 2006, 1:03

Technisch ben je zo gewiektst op Internet, Organic, maar tactisch leef je nog in de vorige eeuw. Had toch raad gevraagd aan de voltallige vrouwelijke bemanning van de kroeg. Afbeelding en ze hadden je unaniem en voltallig bezworen dat je snel moet zijn op internet en op internetdates. Vrouwen op internet gaan sneller dan Afbeelding witte wieven uit de bossen van Drente.Leer toch van deze les: snel reageren en raad vragen aan onze door de wol geverfde vrouwen. Afbeelding

Kijk daar is Jeanne ook weer. Ze nipt instilte van haar rooibos. Het is altijd weer een genot alleen al om haar te zien.
En JaP wat zijn potentiele minnaars of is dat ook een spellingsfout Afbeelding ?

Kortom iedereen is weer bezig. Ik ook ik heb de jeugd weer onderhouden vandaag. Komisch hoor, de oudere man die 20 volwassen vrouwen uitlegt wat menstruatie is.

Laten we daar het glas op heffen. Proost vrienden, geniet van het leven, maar wees snel.

Annne, als een bliksemschicht

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » wo 01 februari 2006, 1:19

1x een blind date gehad.. relatie mee gehad van 9 maanden..

maar blind dates nooooooooooooooooooooooit meer!!!!!!!

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » wo 01 februari 2006, 1:25

ow, wat mis ik mijn oude bar....ouwehoeren, zinnige en onzinnige zaken die hand in hand gaan en weer in elkaar overlopen.....'t is nu te laat om de virtuele kroeg te bezoeken, maar beter laat dan nooit, mijn glas hier is bijna leeg, hef ik mijn glas.....

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » wo 01 februari 2006, 1:43

schol hadewijg!
bow down before the one you serve.

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » wo 01 februari 2006, 3:24

Lieve Annne,
potentiele minnaars zijn mogelijke minnaars, eventueel toekomstige minnaars...


En zoooveel goede raad, Dimpf!!! Ik ga er van blozen.. :oops:
Lief hoor! :)
Ach, la vie est belle en dat is mijn liefdesleven ook meestal... :roll:
Natuurlijk! Passie! Overgave! Maar het klinkt wel simpeler dan het eigenlijk is...
Toch is mijn volgende liaison d'amour héroïque niet zo heel ver weg meer...
Hoop ik. :wink:
We leven allen om schoonheid te ervaren, al de rest is een vorm van wachten...

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » vr 03 februari 2006, 11:25

Tijd voor kalmeringsthee. Nog een twintig minuten, een kwartier, voor zoonlief zijn laatste 'presentatie' , wat vroegah ordi een spreekbeurt werd genoemd, geeft. Daarna mag hij zich zo'n titel toekennen en een diploma tegemoet zien waarvan je hoopt dat die dingen niet al te inflatoir zijn. Ik heb over zijn schouder meegekeken. Het ziet er professioneel uit, zelfs voor een it-student, maar is het voor straks, voor zijn toekomst goed genoeg?

Kom, ik schenk nog eens in.
Het kwartier is inmiddels vijf minuten geworden. Waar blijft de tijd?

Dimpf

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » vr 03 februari 2006, 11:45

zo te lezen heb jij inmiddels ook wel een erg goed werkstuk ingeleverd en verdien je zo onderhand het doctoraat moederschap !! :wink:

duim
duim
duim
duim
duim
duim
duim
met je mee

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » di 07 februari 2006, 0:50

Kom ik daar onverhoeds de kroeg binnengelopen om mij te laven aan een heerlijk glas gerstenat, word ik daar geconfronteerd met een cartoon van mezelf: Afbeelding . Gelukkig ben ik niet de enige die het mikpunt is van deze schuinsmarcheerderij. Ik zie een hele reeks: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Het kost me geen moeite om daarin Organic, Melixande, Dimpf, Just a Princess,Jeanne, baby_19, Droomvlinder,MikMak, Nymph en de aanvallige Hadewich te herkennen.
Zouden we nu ook trammelant moeten gaan maken?

En JaP nog enig geluk in de liefde gehad? Is er weer stormachtige liefdesroes aan je voorbij getrokken? ORganic in elk geval heeft zich de dates gestort. Hij is er stil van. Wat een slechte eigenschap voorr een kroegbaas is.

Geef mij maar een Leffe, barmadam. Gewoon voor de verandering.

Annne, die ook eens wat anders wil

MikMak
Berichten: 304
Lid geworden op: za 14 september 2002, 1:01
Locatie: hartje Betuwe
Contacteer:

Berichtdoor MikMak » di 07 februari 2006, 0:57

Anne toch.... je kunt onze barmeneer Organic niet laten zitten met de hoegaarden hoor!

Overigens kom ik even binnen om een kleine update te geven voor de geïnteresseerden.
Het gaat lekker met me. Ik voel me steeds wat sterker worden. Nog altijd is het 2 stappen vooruit en 1 achteruit, maar dat impliceert dus ook dat het per saldo wel vooruit gaat en dat is dus ook goed te merken.
Ik kan meer voordat ik moe ben en herstel ook sneller van die vermoeidheid.
Jammer dat ik nog steeds zo'n berg pillen moet slikken, maar dat zal ook ooit wel minder gaan worden.

Bovendien vlieg ik tegenwoordig weer van hot naar haar. Jaja. met dat nieuwe italiaanse bezempje. Hij is best braaf hoor. En dat voor een italiaans machootje....... :wink:

Maar nu ik hier toch ben...... luister ik even naar alle verhalen om me heen en drink ik weer eens voorzichtig een bacootje.....

xx
MikMak
m'n bezem brengt me overal

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » di 07 februari 2006, 1:04

Jaaaaaaaaa, MikMak, de tango van de herstelling en de verleiding. laat me je het bacootje inschenken en er een rietje insteken. Alles moet met mate dat weetje toch. Afbeelding

Annne, met een hand aan de bar zich vasthoudend

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » di 07 februari 2006, 1:10

net nog even een rondje door de stad gemaakt . Ik zet mn paard netjes buiten, loop naar binnen. Mijn zwaard berg ik op in paraplubak. Doe mij maar een hoegaarden dan, lekker fris, dan koel ik weer een beetje af na alle verhitte aanvallen :roll: . ik weet al niet meer waar ze overgingen. vanavond heb ik een vredelievende bui vandaag, al zit ik vol verbazing over wat ik allemaal zie en hoor. Mensen zijn maar een typisch volkje.
wel gezellig hier aan de bar hoor. Proost....

MikMak
Berichten: 304
Lid geworden op: za 14 september 2002, 1:01
Locatie: hartje Betuwe
Contacteer:

Berichtdoor MikMak » di 07 februari 2006, 1:11

Glaasje water misschien Anne?
Je ziet wat pips..... te hard gewerkt?

Wie zei er ook al weer dat alles met mate moet.......??

MikMak.... uiterst matig
m'n bezem brengt me overal

MikMak
Berichten: 304
Lid geworden op: za 14 september 2002, 1:01
Locatie: hartje Betuwe
Contacteer:

Berichtdoor MikMak » di 07 februari 2006, 1:13

Cheers Hadewijch. Gelukkig zonder zwaard, ik hoef niet persé meer geprikkeld te worden vanavond.

Maar misschien kunnen we eens ruilen van vervoersmiddel?? Wel tijdelijk dan natuurlijk!


MikMak
m'n bezem brengt me overal


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast