* De virtuele kroeg voor slapelozen

Boekentips, mooie verhalen en gedichten.

Moderators: Oceann, JanWbr

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » di 24 januari 2006, 1:13

:roll: Vandaag de dag schaatsen we, mijn beste Annne! :)


Dimpf

Nymph
Berichten: 1103
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 22:30

Berichtdoor Nymph » wo 25 januari 2006, 21:49

.
Laatst gewijzigd door Nymph op za 09 maart 2013, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- inactief -

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » do 26 januari 2006, 0:13

Bedankt voor het er aan herinneren hoe het kan zijn, Nymph.

Weer op het ouwe honk dus en tijdens de korte afwezigheid meteen allerlei veranderingen in de kroeg zoals MikMak nieuwe stijl. Het is even wennen, maar je kunt er een tijdlang mee vooruit, meid.

Ben inmiddels bij de dokter geweest en hoewel het me niet echt tegenviel, ging het weer heel erg rationeel en afgemeten. Naar het ziekenhuis voor cholesterol onderzoek, hoewel het met de conditie goed gesteld is, toch maar het zekere voor het onzekere. Deze keer Efexor voorgeschreven gekregen. Wat heel vlot ging. Te vlot naar mijn smaak, want er wordt voorbij gegaan aan achterliggende oorzaken van de chv.

Na nog wat verder (weinig opbeurend) onderzoek op internet uiteindelijk een pil ingenomen. Dat heb ik geweten. 's nachts stond ik in paniek op straat naar lucht te happen en om hulp te roepen! Gelukkig kwam ik weer snel bij zinnen. Het gebeurt vanuit de slaap en daardoor wordt ik natuurlijk iedere keer verrast.

Mocht ik een partner hebben om me een beetje bij te staan dan zou ik misschien doorzetten, maar nu meteen na die eerste pil weer gestopt en inmiddels weer zo'n beetje m'n ouwe "gekke ik". Dat dan toch nog liever in plaats dan me na verloop van tijd lam laten leggen.

De oorzaak wordt onderdrukt en komt na het afbouwen dubbel en dwars d'r uit vrees ik. Want een geneesmiddel is zoiets natuurlijk niet. Daarom ga ik als zoveelste middel starten met een therapie die hyperven heet. Ook heftig maar ik heb het tenminste wel zelf in handen. Mocht dat niet baten dan toch waarschijnlijk die pillenkuur maar afmaken. Of iets soortgelijks. St-Janskruid is ook een optie.

Ondertussen wordt zo'n beetje de helft van bevolking afhankelijk gehouden van chemisch spul als Efoxor door een hele industrie met belanghebbenden denk ik dan. Meestal op goed geluk.

Had zowaar weer eens een date, maar die door deze toestand weer laten schieten. Wie weet alsnog. Nu eerst even een eerlijke hartversterker (nou ja, betrekkelijk eerlijk) in een vertrouwde omgeving :wink:

Ook gezond, lachen met Jiskefet op tv :lol:

MikMak
Berichten: 304
Lid geworden op: za 14 september 2002, 1:01
Locatie: hartje Betuwe
Contacteer:

Berichtdoor MikMak » do 26 januari 2006, 1:08

Ben blij je weer te zien Organic

knuff
MikMak
m'n bezem brengt me overal

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » do 26 januari 2006, 3:15

Hey Organic!

Iedereen vroeg zich al af waar je uithing... :)
Jammer van die hele dokters-&pillenaffaire... Ik hou ook niet van medicijnen en van dokters die niet met je praten.

En die date... Zomaar laten schieten?
Als je er echt zin in heb, zou ik zeggent: ga ervoor! :) Erachteraan! En snel een beetje!
Ik duim! :wink:
We leven allen om schoonheid te ervaren, al de rest is een vorm van wachten...

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » do 26 januari 2006, 23:58

Het zou nog wel eens zo kunnen zijn dat ik ooit, mocht het zo ver komen, als laatste de deur van de nachtkroeg achter me dichttrek, Just a Princess. Goed dat je weer van de partij bent en jij ook een knuffel, MikMak. Ach, meteen maar een groepsknuffel.

Mm, ben al zo lang uit de roulatie geweest en niet echt op m'n best, maar ja, zo gedacht komt het nooit meer van een date. Dus, wie weet!

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » vr 27 januari 2006, 1:33

Groepsknuffel???? Afbeelding Zoiets bedoel je? Das toch meer voor softe therapeutische sessies, maar niet voor een stoer kroeggezelschap?
Hoewel ik ook graag op zijn tijd geknuffeld word. Afbeelding Maar vooralsnog zit ik redelijk onaantastbaar op mijn barkruk en nip van mijn glas. Maar stiekum zou ik ook wel graag willen..........

Dag Nymph, de strijd gaat door hoor ik en jullie zijn nog niet gebroken dan wel verslagen Afbeelding Heerlijk om te constateren dat ook de tijd jullie niet klein krijgt en dat je elkaar tot steun en toeverlaat bent. Als oud-strijder van dit front Afbeelding groet ik jullie en wens je wijsheid en kracht toe.

Ach die Mik Mak staat nu kwijlend naar de buurman te kijken en niet om zijn sex appeal, maar om zijn car-magnetism. Hou vol meid, je krijgt hem wel. Afbeelding

Ach hoe heerlijk is het hier aan de open haard. Houellebecq blijft mijn favoriete onderwerp in het licht van de vlammen. Waarom lopen jullie nu weg? Worden jullie er moe van? Kee, dan lees ik je Roodkapje voor.

Proost allemaal, op kracht, liefde en wijsheid, deze keer in het bijzonder voor Organic onze kroegbaas. Zullen wij voor hem een blind date organiseren? Afbeelding

Blond, wulps en aanhalig is dat wat voor je, kroegbaas? Afbeelding

Annne, op romantisch kousevoeten

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » vr 27 januari 2006, 19:30

Blind dates? :) Lol
Daar ben ik dol op!!! :P Mogen we, Organic??? :)

Kwil er eigenlijk ook wel eentje... :oops: :lol:
We leven allen om schoonheid te ervaren, al de rest is een vorm van wachten...

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » za 28 januari 2006, 1:00

Ja hoor, jullie mogen, Princess :wink:

Klef maar wel lekker, zo'n therapeutisch verantwoorde knuffel Annne :lol:

Mm, zou maar zo kunnen kloppen, die omschrijving. Hoeft niet perse te tenger, bij voorkeur vaak toch wel blond ja, koel ogend, bijna een femme fatale, maar daaronder duidelijk gevoelig en eigenlijk onzeker. Geen flapuit. Wat mysterieus ook. Sexy maar toch stijlvol. Mm, is die een half jaar geleden niet vertrokken hier?

Ach, met zo'n multiseksueel kun je eigenlijk alle kanten op :lol:

Ondertussen ben ik een eeuwigheid uit de roulatie geweest. Wie helpt me weer op weg? :( :wink:

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » za 28 januari 2006, 1:11

Ik?
Schenk mij een warmbloedige rode wijn in, please!
Kan ik nog mee groepshuffelen? Of ben ik tragisch te laat? Zou ik wel jammer vinden.
Ik baal een beetje, want ik kreeg een film van iemand kado, een zelfgemaakte, maar na een paar scenes wordt het beeld wazig. :?

Nog maar een glas - dat slaapt beter :).


Dimpf

annne
Berichten: 914
Lid geworden op: do 20 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor annne » za 28 januari 2006, 15:56

Bekijk die film nog eens Dimpf, waarschijnlijk werd je blik wat troebel door al die rode wijn Afbeelding . Ik ben toch benieuwd welke film je op de buis wilde zetten. Je zult nu wel weer helder zijn door de vrieskou.

Yes Organic, we organiseren een blind date voor je. Afbeelding Een vrouw met inhoud naar ik vermoed? Word voor gezorgd. JaP wil je even een blik opentrekken?
Frans sprekend geen bezwaar. En het rendez vous hebben we geplend in Luik?

Annne, koppeldriftig

Jeanne
Berichten: 1060
Lid geworden op: di 23 oktober 2001, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor Jeanne » za 28 januari 2006, 16:19

*
Laatst gewijzigd door Jeanne op wo 11 april 2018, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » za 28 januari 2006, 20:44

Zeven koppen koffie hebben me nog niet geholpen, Annne want de dvd-speler doet het niet meeren dus zie ik helemaal nix meer :(
Het leek me een romantische film, iets met knappende haardvuren en hemelse winternachten, met aanstekelijk pikante scenes.

Helder van de vrieskou? Met een neus die net zo verstopt is als mijn blik troebel :shock: ... ja hoor ...dahag 8)
[/dimpf pakt hete citroenkwast, een deken en een kruik, de afstandsbedieningen der apparaten en probeert nog een keer, een laatste keer, die film].

Ik kijk alleen, begrijp ik? Niks voor jou, Organic? 't Is op zijn hoogst met hier en daar een verdwaalde Friese krachtterm, knappe date die dat in de gaten heeft :P

Dimpf

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » za 28 januari 2006, 23:22

:lol: Vanuit niemandsland (beetje overdreven gesteld) naar een overdosis als ik dat zo lees!

Heb ik ooit eerder meegemaakt met alle gevolgen van dien. Foei foei.

Heb nu in ieder geval de date die ik had staan toegezegd volgende week iets te willen plannen (al dan niet met Roosvicee). Eerst dat maar weer eens afwachten.

organic
Berichten: 999
Lid geworden op: do 18 juli 2002, 1:01

Berichtdoor organic » ma 30 januari 2006, 20:57

Enig dralen ( mooi ouderwets woord, niet?) is er zeker in deze tijd niet meer bij, wil je nog wat bereiken, beste mensen.

M'n "date" heeft, nadat ik wegens omstandigheden het afspraakje een weekje uitstelde, laten weten inmiddels een wel heel leuke nieuwe date te hebben! Zit me nu af te vragen of de klemtoon op "wel" of op "heel" ligt, in dit geval.

Hoe dan ook blijkt maar weer dat de hedendaagse, bijna onbeperkte mogelijkheden tot dating gelijke tred houdt met de kans bot te vangen, of weer ingeruild te worden.

Maar goed, ik heb het aan mezelf te danken, want als je laat weten moeilijk te zitten, krijgt een ander die je niet kent meteen al bedenkingen natuurlijk, of wordt de conclusie al getrokken.

Kort en goed, weer helemaal tot beschikking van de nachtkroeg en haar bezoekers dus!


Terug naar “Lezen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast