parenclub e.d. geschikt?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

parenclub e.d. geschikt?

Berichtdoor pure » wo 21 december 2005, 12:44

Hoi mensen,

Als man die qua sex en erotiek even in een "schulp" heeft gezeten, heb ik ik geregeld ideeën om een plek te bezoeken waar ik wat kan experimenteren - en dan bedoel ik niet zozeer met "neuken", als wel met mezelf laten zien en zelf kijken. Een zekere afstand mag dan ook nog wel.
Ik zoek dan ook meer de erotiek dan de sex....

Bij wijze van spreken een plek om "erotisch pootje te baden" :)

Zijn parenclubs en sexsauna's wel geschikt voor zulke beginners als ik, of gaat het daar te ruig aan toe voor gevoelige - doch zeer erotische - zieltjes?

Graag jullie ervaringen en tips! :)

groetjes, Pure.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Zoeken!

Berichtdoor Dimpf » wo 21 december 2005, 14:59

Pure, zonder aan je vraag af te doen...

er zijn topics waarin ervaringen aangaande pr-clubs heel beeldend beschreven zijn. Mss een hint om je daar alvast wat in te lezen? Zoek eens op 'in 10 cities' bijvoorbeeld!


Dimpf

Liza
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 21 juli 2004, 12:14

Berichtdoor Liza » wo 21 december 2005, 15:02

Ik weet niet of je al eerder in een normale sauna geweest ben, maar als het puur en alleen gaat om zelf gezien te worden en te wennen aan het naakt zijn in bijzijn van anderen zou ik eerst naar een gewone sauna gaan...

By the way: uitgebreid naar anderen kijken wordt hier overigens niet op prijs gesteld!!!!!!!!

Liza

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » wo 21 december 2005, 17:23

Dankje Dimpf en Liza, voor jullie reacties.

Ik zal verder kijken ook, Dimpf, wat je zegt....

En Liza, tja, gewone sauna's ken ik wel. Maar omdat je daar juist niet geacht wordt met een erotische "bril" op te lopen, zoek ik dus iets wat net óver die grens gaat. Inmiddels heb ik al wel wat adressen van clubs die me sympathiek overkomen....maar andere reacties zijn nog steeds welkom natuurlijk!

groetjes Pure.

teigertje
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 12 november 2003, 17:21

Berichtdoor teigertje » zo 25 december 2005, 12:25

Halo, Kijken en bekeken worden.

Ik weet uit ervaring dat er diverse feesten zijn waartoe hier een mogelijkheid is.
Kijk en lees eens op bdsm.pagina.nl
Je vindt hier een enorme diversieteit aan feesten, uitgaan, infomatie, verhalen en ervaringen van anderen etc.
Uiteraard staan er heel veel dingen ed voor de ervaren mensen maar eens moet/wil je ergens een begin maken.
Veel succes.
leven is het meervoud van lef - loesje


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 14 gasten