Wat zou je doen????

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » ma 05 december 2005, 19:42

Mijn hart op slot doen en de sleutel weggooien..........is de enigste optie.........
Euforisch............

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 05 december 2005, 19:43

De pot goud staat aan het eind van de regenboog.
En aan het eind van de tunnel is licht.

Er staat geen pot goud aan het eind van de regenboog.
En er is wel licht aan het eind van de tunnel (als je tenminste naar het licht toe wil)
En het gras bij de buurman is niet groener..maar LIJKT groener.
En kleine kinderen worden niet door de ooievaar gebracht maar daar mag je lekker zelf voor neuken..en dan is het wel zo handig als je dit met je eigen partner doet.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » ma 05 december 2005, 19:50

Hallo, die gaat wel ver denk.............we hebben het nu niet over buiten de deur neuken..............wie is hier dan vreemdgegaan?????

Het gaat puur om emoties voor meedere personen ..........Maar ik dacht dat, dat wel duidelijk was............

En die pot goud stond idd aan het einde van de regenboog...........En in het bos woonde een heks in een huis van snoep waar hans en grietje langskwamen..........Tja, ik snap het wel hooooor......Geen sprookjes maar keiharde werkelijkheid...........geen prins en ridder..........nope....alles zelf beslissen.......voor altijd.......
Euforisch............

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Re: Wat zou je doen????

Berichtdoor Iago » ma 05 december 2005, 20:10

Even een vraagje gericht aan de heren..........

Als je weet van een vrouw dat ze een relatie heeft maar toch gevoelens heeft voor jou, hoe zou je daar op reageren.?????? Maar die vrouw handelt niet naar haar gevoelens ondanks dat ze die wel heeft....

Wat zou je actie zijn als je gevleid, verliefd en anders?????
Even voor de duidelijkheid, je bent vrouw? Handig om dat even in je profiel aan te geven misschien.
En jij bent dan degene in een relatie met gevoelens voor een ander? Die je al een jaar of zo aan het lijntje houdt?

Iago, even weg kwijt.

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » ma 05 december 2005, 20:16

Je bent de weg wel kwijt ja......want ik hou niemand aan het lijntje........En ik ben idd een vrouw........
Euforisch............

yanni
Berichten: 467
Lid geworden op: wo 06 juli 2005, 14:17
Locatie: dromenland

Berichtdoor yanni » ma 05 december 2005, 20:52

Als je gevoelens hebt voor iemand terwijl je al een relatie hebt, wil dat toch niet meteen zeggen dat je diegene aan het lijntje houdt???!!!!
(ik ben een gevoelsmens en kan soms moeilijk met emoties omgaan, maar om dan meteen te spreken van iemand aan het lijntje houden..??)
A heart that hurts, is a heart that beats. Bono.

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » ma 05 december 2005, 21:38

Zolang je het niet vertelt hou je niemand aan het lijntje.....maar als die andere persoon je gaat uithoren of je uit je tent lokken en je verspreekt je per ongeluk dan is dat heelr erg vervelend.........

Maar om nou meteen met zo'n boute uitspraak te komen vind ik niet terecht. Maar ja, iedereen zijn of haar mening......anders had ik niet moeten posten........Stupid me.......I guess..........
Euforisch............

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 06 december 2005, 8:44

Desie je bent niet stupid om dit hier te posten,

denk dat veel vrouwen mischien ook mannen blij zijn met een topic als dit!

dat als eerste, ten tweede ik lees mee,

het enige wat ik kan zeggen en ik had het al geschreven in het stille pand ..laat vrij, maak je zelf vrij, het zal niet makkelijk zijn , maar je bent veel meer waard dan hoe je het nu omschrijft en dat weet je best,

neem afstand, ik weet dat je dat kan...

sfinxs

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » di 06 december 2005, 9:35

Boude uitspraken hadden je ook wakker kunnen schudden natuurlijk. En als ik eerder 'zoek alle berichten van' had gedaan had ik geweten dat je geen man was en had ik niet gereageerd.

Ik kan geen begrip opbrengen voor dubbele bodems, dubbele agenda's, zwelgen en wentelen en zo.
En dat is niet bedoeld als oordeel over je situatie, maar als uitleg over mijn karakter.

Iago, helder.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 06 december 2005, 10:23

.wie is hier dan vreemdgegaan?????
.
Wat is vreemdgaan?
Wat is ontrouw?
Wanneer heb je sex?

Er zijn mannen die die nog niet willen dat hun vrouw met en ander danst terwijl er ook stellen zijn die de afspraak hebben dat ze een nacht weg mogen blijven mits ze even bellen.
Hoeveel vrijheid geeft je elkaar en hoeveel vertrouwen is er in een relatie.

wanneer heb je sex?
Ik zag een paar weken geleden een documantaire over twee meisjes van 14 en 15 jaar. Ze deden nog niet aan sex..alleen wat pijpen en beffen :shock:

In een topic zie ik staan dat een vrouw, die in een relatie zit, in de msn geile praat zit uit te wisselen met een andere man waarbij ze ook nog eens lekker masturberen voor de webcam :roll:

Tja, wat is normaal en wat niet?
Ik kan niet in de relatie van een ander kijken maar trek mijn conclucies als ik dingen zie die niet in de haak zijn.
En oneerlijkheid is niet acceptabel want dat is één van de peilers waar de relatie op rust.
En je kunt duizend exusen bedenken over verliefd zijn en wat nog al meer..maar dat is alleen om je eigen geweten te sussen en het zal de knal bij je partner niet minder erg maken als het uitlekt.
Ik zeg niet dat het gemakkelijk is, iedereen moet met vallen en opstaan groot worden, maar ik vertel je alleen dat je jezelf voor de gek zit te houden op deze manier.
Het leven bestaat uit keuzes maken en die keuze moet jezelf kunnen nemen met eigen motivaties. Stel eisen aan jezelf en ook aan je relatie, dat is misschien een stap in een richting waar je naar toe wil.

Enne..ik heb ook geen man/vrouw symbooltje in mijn profiel staan.
Ik gedraag me niet altijd als een kerel dus ik kan nog niet goed kiezen... :wink:
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

nakman
Berichten: 19
Lid geworden op: di 22 november 2005, 13:57
Locatie: Hoofdstad /arts-onderzoeker

Berichtdoor nakman » di 06 december 2005, 18:37

Leuke topic. Moeilijke vraag Desi.

Ik zou trouw blijven aan mijn gevoelens. Als je wederzijds iets voor elkaar voelt dan is dat belangrijk en jammer voor de ander. Ik zou in ieder geval duidelijk kiezen om wel/niet iets te doen.

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » wo 07 december 2005, 19:51

Bedankt Nakman en lieve sfinxsie, Jippie, Janny, Iana en zelfs Iago.....die zo perfect is dat ie dat dit niet kent........grinsss we zulllen allemaal jaloers zijn op jou want jij hebt dit soort problemen niet......
Euforisch............

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » wo 07 december 2005, 20:02

Ik heb 1x meegemaakt dat ik een relatie had, en zijn allerbeste vriend vond mij leuk.

Ik merkte dit gewoon aan zijn gedrag naar mij toe. Toch vond ik het een hele leuke jongen om te zien, en zijn gedrag sprak mij ook enorm aan. Toch heb ik nooit toegegeven aan mijn gevoelens. En ik heb daar zelfs ook nooit spijt van gehad. Zowieso een allerbeste vriend is taboe vind ik. En ten tweede, ik had al een vriend. Als ik die kwijt zou zijn wist ik wat ik zou missen, en tja die nieuwe dat blijft een verassing. Je ziet wel vaker een mooier mobieltje, of een mooiere auto... Zoooo aantrekkelijk, mja is het wel echt zo?

Ik heb mijn vriend (ex inmiddels) dit nooit verteld. Ik zag hier geen reden in want ik was toch niet van plan om ook maar iets stiekem te doen of aan mijn gevoelens toe te geven.

Ik heb gewoon zoiets van alles wat nieuw is lijkt mooi en leuk, en kan dit ook zijn. Mja als je steeds maar wat nieuws moet proberen, kan je beter vrijgezel zijn denk ik. Je verhuist toch ook niet 300x per jaar?

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » za 17 december 2005, 11:47

zelfs Iago.....die zo perfect is dat ie dat dit niet kent........grinsss we zulllen allemaal jaloers zijn op jou want jij hebt dit soort problemen niet......
:lol:
Eerlijk, duidelijk en rechtdoorzee leven geeft weer andere problemen. En ik heb inderdaad een leven om jaloers op te zijn :P

Iago, mazzelaar.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 17 december 2005, 16:08

Heeeey Iago.. ik ga even naast je zitten :)

biertje?

(of moet ik eerst doen alsof ik man ben? :lol: )


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten