Mijn vriend wil een trio

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » do 17 november 2005, 14:00

Voor mij zou hij echt te ver gaan met dit gedrag. Ik weet niet of ik de relatie voort zou zetten. Maar ja, ik voel natuurlijk niet wat jij voelt en hoeveel jij voor hem over hebt. Hij is duidelijk nog niet toe aan een vaste relatie.
Is aan het vechten en zal overwinnen!

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 17 november 2005, 16:23

Jongens kan je nu eenmaal niet veranderen. Het is aan jou of dit is wat je wilt. Kijk hij kijkt niet in de toekomst maar dat vind ik geen slecht punt. Dat doe ik zelf ook niet al is het wel heerlijk om er over te dromen. Maar goed, ik zou me niet eens meer druk maken over een trio. Alleen al hoe die zich als een vrijgezel gedraagt zou me storen. Tis aan jou of je dat erg vind of niet.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » do 17 november 2005, 18:49

Jongens kan je nu eenmaal niet veranderen.
Pardon? Je zal van een domoor geen hersenchirurg maken, en van een hufter geen ideale sociale vent, maar mensen kunnen echt veranderen hoor. En dit jochie (de vriend van wijfie83 dus) zal echt moeten veranderen. Ik heb geen enkel respect voor de manier waarop die jongen zijn vriendin zit te jennen, alleen maar omdat hij ontdekt heeft hoe lekker seks kan zijn. Bah.

Wijfie83, ik hoop dat je hem eens goed aanpakt en duidelijk vertelt dat hij moet ophouden met zeuren. Hoezeer de media ook aanhouden, een trio is - zeker voor koppels die nog niet zo lang samen zijn - niet de norm. Leuk voor degenen die eraan toe zijn, maar in alla andere gevallen niet aan de orde! Leer maar eens van elkaar genieten. Ik heb het idee dat hij daarmee nog maar amper op weg is.

Frank

PS: niet zomaar je mailadres in een posting weggeven hoor, dat is een slechte gewoonte op een openbaar forum!

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 17 november 2005, 19:38

maar mensen kunnen echt veranderen hoor
Zozo je zegt het zelf al gelukkig. Dat mensen kunnen veranderen. Ik zei ook iets heel anders eigenlijk en dat is: jongens (mensen) kan je nu eenmaal niet veranderen.

Deze jongen veranderd echt alleen maar als hij dat zelf wilt. Niet omdat zei dat zo graag wilt.

Is niks pardon aan

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » vr 18 november 2005, 1:21

jongens (mensen) kan je nu eenmaal niet veranderen.
Ik ben niet van plan een semantisch welles-nietes-spelletje te gaan spelen, maar ik begrijp werkelijjk erg weinig van je antwoord. Eerst meen je dat jongens, of zelfs mensen in het algemeen, 'nu eenmaal' niet te veranderen zijn. Daarna zeg ik dat dat in mijn visie wel mogelijk is. En vervolgens zeg je dat je iets heel anders meende, namelijk dat jongens, of zelfs mensen in het algemeen, 'nu eenmaal' niet te veranderen zijn.

Is dit een gesloten cirkel, of ben ik abuis?

Overigens ben ik het met je eens dat die jongen zelf zijn vervelende gedrg onder ogen zou moeten zien voordat hij bereid is er iets aan te doen. Maar daar kan Wijfie83 natuurlijk wel enige drang achter zetten. Het lijkt mij voor haar een goede keuze, toch?

Frank

Gast

Berichtdoor Gast » vr 18 november 2005, 12:19

ik kan trouwens geen pm berichten lezen, dan staat er geen toegang, ik ben wel ingelogt.
anders moet je t maar mailen
sunset*******@gmail.com
Laat inderdaad nooit je mail hier rondslingeren, wordt heel vaak gebruik van gemaakt hoor. Soms leuk, vaak minder leuk.
En je kunt als je vaker iets post, vanzelf bij de pm komen hoor. Heeft Katja mij al eens uitgelegd.

sloffie
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 21:06
Locatie: in Noord-Nederland

Berichtdoor sloffie » do 24 november 2005, 23:15

hé wijfie 83 !!

ik ben nu eigenlijk wel weer eens nieuwsgierig naar de afloop van dit verhaal.
is het al uit?
is het al gebeurd?
hebben jullie het al uitgepraat?
hoe zit het nou?

sloffie
die weinig schrijft, maar veel leest.

yoni
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:03
Contacteer:

Berichtdoor yoni » zo 27 november 2005, 23:50

Begin er niet aan Wijfie als je er zelf niet voor de volle 100% achterstaat. Anders zul je er spijt van krijgen en een lange tijd met nare gevoelens blijven rondlopen. En ouderwets ben je zeer zeker niet, ga nooit overstag door zo een domme opmerking. En een trio met een vriendin of famielid erbij... nooit doen.
het leven is niet wat het ooit leek te zijn.

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » ma 28 november 2005, 11:46

Ik heb natuurlijk regelmatig een trio, gezien mijn driehoeksrelatie, en af en toe betrekken we er mijn beste vriendin bij voor een kwartetje. Zij is de enige die we er bij betrekken, liever geen vreemde er bij.
Het heeft echter wel een heel groot nadeel: Onze vriendschap is hierdoor heel erg veranderd. Ik ben meer voor haar gaan voelen dan vriendschap alleen, en dat is wederzijds. Bij ons is dat geen probeleem, we kunnen er goed mee omgaan, we staan er open voor, ook mijn 2 partners. In mijn omgeving zie ik soortgelijke situaties, dat een vriendin of nichtje o.i.d. er bij betrokken wordt, en dat daar dan ook verliefdheid bij komt kijken. Ik heb hierdoor al meerdere vriendschappen zien aflopen, familiebanden zien veranderen in negatieve zin, en zelfs relaties en huwelijken kapot zien gaan. Conclusie: Iemand er bij betrekken, okay, prima, maar laat dat dan niet iemand zijn uit je familie of hechte vriendenkring.
Is aan het vechten en zal overwinnen!

Helga-1
Berichten: 3
Lid geworden op: za 03 juli 2004, 0:39

Berichtdoor Helga-1 » di 29 november 2005, 19:35

ik heb op mijn verzoek ook wel eens een trio gedaan met een vriendin en mijn man.
Het was wel leuk, maar ik vond er niet in wat ik hoopte.
Alleen met mijn vriendin, vind ik leuker, hoewel we nooit verder gaan dan zoenen en elkaar strelen, dus geen echt intieme delen van elkaar met de mond aanraken.
Dit doen we al een paar jaar en we genieten er beide van.
P.S. ik was ook best wel wat jaloers dat mijn man met mijn vriendin bezig was.
Groetjes.
Ik heet Helga en ben 52 jaar, gelukkig getrouwd
en geniet nog met volle teugen van erotiek.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 29 november 2005, 19:38

Als ik een trio zou willen dan zou ik dit alleen met mensen willen doen waar ik geen gevoelens voor zou hebben. Bv een vriend en een vriendin van je.

Maar met mijn vriend komt er absoluut geen trio.

Phoebs69
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 14:54
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Berichtdoor Phoebs69 » di 29 november 2005, 23:42

Wijvie,
Zoals ik lees, lijk je niet echt gelukkig in je relatie zoals die nu is. Vanwege het feit dat hij nu een héél ander persoon is, dan toen je hem eerst leerde kennen.
Als je met hem praat over dit onderwerp en hij luisterd dus absoluut niet naar jouw mening, dan is hij duidelijk niet in jouw mening geïnterresseerd. Zo'n persoon ken ik namelijk ook, mijn ex. Die was ook niet in mij als persoon met al mijn verleden en meningen geïnterresseerd.
Waarom geef jij je ogen niet de kost en ga zoeken naar een jongen die wel jou energie en liefde waard is.

En even ter duidelijkheid. Mensen, zowel mannen als vrouwen (jongens en meiden) kunnen wel veranderen. Alleen kun je die verandering niet afdwingen. Je kunt dus niemand dwingen te veranderen.

Groetjes en Liefs
Phoebs
Ikke ondeugend??? Welnee, hoe kom je daar nu bij??

nakman
Berichten: 19
Lid geworden op: di 22 november 2005, 13:57
Locatie: Hoofdstad /arts-onderzoeker

Berichtdoor nakman » wo 30 november 2005, 8:50

De boy is een sukkel. Laat hem eerst maar eens goed zijn voor 1 vrouw voordat hij aan een 2e begint.

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » wo 30 november 2005, 13:09

Waarom is de boy nou weer een sukkel?

Alles draait weer om communiceren. Blijkbaar heeft hij het idee dat je er wel voor 'in' bent, en weet jij niet tot hem door te dringen.

Daar zit het werk dus, zorg dat hij je begrijpt :)

Iago, al doende geleerd.

nakman
Berichten: 19
Lid geworden op: di 22 november 2005, 13:57
Locatie: Hoofdstad /arts-onderzoeker

Berichtdoor nakman » wo 30 november 2005, 17:33

Hij wil erg graag trio, zij duidelijk niet. Dan blijf je toch niet zeuren? Bovendien lees ik tussen de regels door dat hij haar onder druk zet om zijn zin te krijgen. Ook lees ik niets waaruit blijkt dat hij enige moeite doet voor zijn vriendin. Daarom sukkel. En doe niet alsof ik snel mensen afkeur/veroordeel.

Nakman blijft erbij: laat hem eerst goed zijn voor zijn vriendinnetje.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten