Genoeg verlangen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

IJsbeertje
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 maart 2003, 2:01

Genoeg verlangen

Berichtdoor IJsbeertje » do 20 oktober 2005, 23:42

Lieve Allemaal,

Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar samen met mijn partner. Van dit anderhalf jaar zijn we 8 maanden samen in Australie geweest, waar we elkaar 24 uur per dag, 7 dagen per week zagen. We hebben een geweldige tijd gehad.

Nu zijn we ongeveer een maandje terug in Nederland. We zijn allebei weer terug gegaan naar onze eigen woning. Niet omdat we mekaar zat zijn. Meer omdat we willen zorgen dat familie en vrienden veel aandacht krijgen nadat ze ons zolang gemist hebben. Het is namelijk zo vanzelfsprekend geworden dat je ALLE activiteiten van de dag samen doet.

Ik merk bij mezelf dat ik heel hard moet zijn voor mezelf om me aan onze afspraken te houden. Als we afspreken mekaar over 2 dagen weer te zien, na 6 dagen en nachten bij hem te zijn geweest, mis ik hem alweer en ga ik t liefste de eerste avond alweer terug. Ik ben blij met dit gevoel uiteraard. Ik weet dat hij mij ook graag en veel ziet. Maar vraag me eigenlijk af of ik er goed aan doe om me aan de afspraken te houden ook al zegt mijn gevoel of zelfs zeggen onze gevoelens iets anders.

Aan de ene kant wil ik een sleur heel erg voorkomen. Maar aan de andere kant denk ik: niet elke relatie komt in een sleur terecht en waarom zouden we niet gewoon ons gevoel volgen en genieten??

Liefs Solveigh
I'm a beautiful creature, that's what I am!!

IJsbeertje
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 maart 2003, 2:01

Titelverklaring

Berichtdoor IJsbeertje » do 20 oktober 2005, 23:45

Ik ben de titel vergeten nader te verklaren...

Als ik mijn vriend iedere dag zie is er verlangen naar elkaar in overvloed tussen ons. Echt helemaal top. Helemaal niks te klagen, niks te wensen...

Aan de ene kant vind ik het heerlijk om te voelen hoe veel groter mijn verlangen naar hem toch weer kan worden als ik hem 2 dagen niet zie. Maar aan de andere kant denk ik dus... waarom niet gewoon elke dag van m genieten als t kan??

Sol
I'm a beautiful creature, that's what I am!!

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » vr 21 oktober 2005, 1:47

heerlijk dat je zo'n heerlijke tijd hebt gehad samen in aussie land :)

Ik kan me voostellen dat, na elkaar 24/7 hebben meegemaakt , je hem nu vaker om je heen wil hebben :)

Maar... in Aussieland was je op elkaar aangewezen en nu even de aandacht verdelen ..over familie en bekenden. Geef het de tijd en alles valt op zijn plek.

Geniet van het moment!

Don't worry, be happy!

liefs deFine
x
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Sol
Berichten: 146
Lid geworden op: za 03 september 2005, 2:21

Berichtdoor Sol » za 22 oktober 2005, 12:50

Dag ijsbeertje,

Jaaa, fijn he, door mekaar even niet te zien, er nog harder naar gaan verlangen :P Ik lees niet in je verhaal dat je er nu echt mee worstelt, maar eerder een twijfel of je nu beter kan toegeven aan dat verlangen of niet. Ik denk zolang je niet echt slecht gaat voelen bij jullie afspraak, dat er geen vuiltje aan de lucht is. Maar als jullie nu op een bepaald moment alle twee zo iets hebben, van "ik wil je NU gewoon zien ipv 2 dagen te wachten omdat we dat afgesproken hebben". Dan wordt het tijd om gewoon eens rustig die afspraak te bekijken en weer bij te sturen of zo. :P

Geniet van het moment!

liefs,
Sol


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten