Hoe kan je een vrouw spuitend laten klaarkomen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

Hoe kan je een vrouw spuitend laten klaarkomen?

Berichtdoor Marc » wo 24 augustus 2005, 17:13

Ik las op een heel ander forum een verhaal over vrouwen die spuitend kunnen klaarkomen...een aantal dames wisten mij te vertellen dat in principe iedere vrouw dit kan als ze zich maar 100% kan geven en volledig vertrouwt op haar bed partner en zich daardoor ook op die manier volledig kan laten gaan. Ze wilde mij alleen niet precies vertellen hoe je als man een vrouw spuitend kan laten klaarkomen. Kennelijk ben ik nog te groen want het is mij nog nooit gelukt, maar om nou de eerst volgende x mijn bedpartner vast te binden en uren te vingeren tot ze spuitend klaarkomt is ook weer zo rigoreus haha.
Zijn er hier dames die ook spuitend kunnen klaarkomen? wanneer lukt dit bij jou? En wat moet je partner daarvoor doen...wat doet hij dan? of mss zijn er hier heren die het trucje wel goed beheersen en al vaker een vrouw spuitend hebben laten klaarkomen? Vertel.................
en ja waarschijnlijk is dit onderwerp al eens geweest, maar kon het o gauw niet terugvinden.........
DOEN IS DURVEN

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 24 augustus 2005, 17:41

Ehhhm, Excali8ur??? Linkssssssssss hoor, tenminste, op mijn beeldscherm :)

Verder geef ik je helemaal gelijk. NIets forceren. Mijn ervaring is dat het je ineens overkomt. Zonder dat er "aan gewerkt wordt" dus.

Shazzz-rechtshandig, linkslezend
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

Berichtdoor Marc » wo 24 augustus 2005, 17:47

haha kzal er ook niet te bewust naar op zoek gaan hoor dat spuitende orgasme,,,, maar nu vraag ik me ineens af betast/streel/beroer je dan alleen de g spot of ook de clitoris tegelijkertijd? of echt puur en alleen de g plek?
DOEN IS DURVEN

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

Berichtdoor Marc » wo 24 augustus 2005, 18:25

Bedankt hoor tot zover..hee maar josie heb je voor dat je zeg maar naar het intense gevoel gaat ook eerst het gevoel dat je moet plassen? moet je dan dus als vrouw zijnde door dat gevoel heen gaan om tot hun spuitend orgasme te komen?
DOEN IS DURVEN

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » do 25 augustus 2005, 14:13

En ik vraag me af of vrouwen die spuitend klaar komen de meest betrouwbare bron zijn om te beweren dat iedereen het kan. Easy for them to say ;)

Moose, op een droogje

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 25 augustus 2005, 16:15

@Moose:

Wie beweert hier in deze topic dan dat elke vrouw het kan?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » do 25 augustus 2005, 16:15

* grinnik moose*

Ik ben ook nog nooit spuitend klaar gekomen......ga er ook echt geen "moeite" voor doen.
Ik kom gewoon lekker klaar.......en daar gaat het toch om?

kusss empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hoe kan je een vrouw spuitend laten klaarkomen?

Berichtdoor Moose » do 25 augustus 2005, 16:22

Ik las op een heel ander forum een verhaal over vrouwen die spuitend kunnen klaarkomen...een aantal dames wisten mij te vertellen dat in principe iedere vrouw dit kan als ze zich maar 100% kan geven en volledig vertrouwt op haar bed partner en zich daardoor ook op die manier volledig kan laten gaan.
Zie hier Shaz ;)

Waar ik dan een beetje van tegen het plafond klap bij dit soort dingen is dat er impliciet beweerd wordt dat een vrouw die niet spuitend klaar komt zich dus niet 100% geeft en laat gaan. En zo praat men elkaar vrolijk complexen aan.

Verder sluit ik me gehéél en al aan bij empeejeetje ;)

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 25 augustus 2005, 16:29

Grijnsss, en ik de reacties van de dames erop teruglezen hier. Oke, got the point hoor! Enne, gelijk hebben jullie, gewoon lekker genieten en er geen punt van maken......

Shazzz
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Re: Hoe kan je een vrouw spuitend laten klaarkomen?

Berichtdoor Dimpf » do 25 augustus 2005, 17:29

Ik las op een heel ander forum .
Dat is de clou!

Het was een heel ander forum!


Dimpf

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

Berichtdoor Marc » do 25 augustus 2005, 18:43

Ja dat was op een heel ander forum en daar zeiden dus 2 vrouwen dat iedere vrouw die kan klaarkomen ook spuitend kan klaarkomen..en dat het een soort leer proces was etc...hee ik verzin het niet...zo werd het gezegd het had met ervaring te maken en je eigen lichaam kennen en je eigen G-spot kunnen vinden bla bla bla...en aangezien het mij nog nooit is gelukt bij een vrouw werd ik bijna afgeschilderd als een groentje..haha ik een groentje..tja het zal dan wel...maar ik vroeg me nu dus af van goh de vrouwen die dit wel kunnen wat kunnen zij dan wel wat anderen niet lukt? wat doen ze dan anders..plus ik hoor vaak dat een vrouw het wel bij zichzelf kan maar dat de partner het niet voor elkaar krijgt. En natuurlijk is het geen must..zeker niet als je heerlijk normaal kan klaarkomen..maar d vrouwen die het wel kunnen zeggen allemaal dat dit orgasme veel heftiger is dan het normale clitorale orgasme...tja wie zal het zeggen..
DOEN IS DURVEN

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » do 25 augustus 2005, 18:48

Kijk rechts .....

Linkssssssssss hoor, tenminste, op mijn beeldscherm


Gek he, dat het niet te vinden is :lol:

Iago, komt altijd spuitend klaar en is erg behendig :P

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » do 25 augustus 2005, 22:49

LOL!!!! @ Iago :lol: :lol:

kus

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Reddy
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 25 mei 2005, 15:54

Berichtdoor Reddy » wo 31 augustus 2005, 16:15

Hi,

Volgens mij komt iedereen op zijn of haar manier klaar hoor. Ik bedoel, je bent echt nix minder als je niet spuitend klaar kan komen als vrouw. Toen ik voor het eerst spuitend klaarkwam schrok ik er gewoon van. Ik had dat nog nooit beleefd (en destijds ooknog nooit van gehoord). Ik dacht ook dat ik aan het plassen was, maar dat was het niet. Het was ook een klein plasje dat toen op de grond lag. En hoe het kwam??? Ik denk dat ik toen al heel lang geen sex had gehad en dat het zo heftig was dat het gewoon spontaan kwam. Het komt of het komt niet, heb ik de indruk. Ik was wel heel relaxed toen moet ik zeggen... en het was ook een goeie minnaar.
Liefs,
Reddy


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten