Hoe moet ik erover beginnen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

marijn
Berichten: 1
Lid geworden op: di 02 augustus 2005, 15:57

Hoe moet ik erover beginnen?

Berichtdoor marijn » di 02 augustus 2005, 16:10

Hallo daar allemaal,

Ik zal me even voor stellen omdat dit de eerste keer is dat ik hier post.
Ik ben dus Marijn een meisje van 24 jaar.

Ik zit eigenlijk met het volgende. Ik heb een vaste minnaar en met hem zou ik wel wat verder willen gaan in ons spel. Hiermee bedoel ik dat hij een wat dominante op zich neemt.

Ik weet alleen niet hoe ik hier over moet beginnen.
Van de week gaf hij eigenlijk op een verkapte manier aan dat hij dat lekker vind. Alleen ben ik er tot mijn spijt niet op in gegaan.

Wat nu?

X Marijn

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » wo 03 augustus 2005, 13:27

Als we iets niet aan een ander vertellen is dat meestal uit angst dat we een reactie krijgen die we niet willen, of omdat we al een (negatief) oordeel over onszelf hebben geveld voordat we onze ervaring of gevoel gedeeld hebben.

Hopenlijk kunnen jullie er weer eens over praten.

Groetjes,
Lianne.

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » do 04 augustus 2005, 23:56

Doormiddel van spel achterkomen wat hij lekker vindt.......een soort van Truth or dare........kijken hoe ver hij gaat daarin.......maar het wel zo luchtig mogelijk houden.......niet afschrikken..........Vaak scheelt het al op welke manier je een vraag stelt........
Euforisch............

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 05 augustus 2005, 4:53

Maar....

Waarom vinden mensen het zo moeilijk er gewoon over te praten? Gebruik je charme, lach een beetje terwijl je het vraagt (daarmee laat je zien dat je het ergens ongemakkelijk vind, en het maakt het 'luchtig')... ZEG dat je het eigenlijk wel leuk vond maar het je een beetje in verlegenheid brengt er weer op terug te komen.
Zeg dat je bang bent hem af te schikken, want; "Tja ik vond het spannend om te horen maar wist niet goed hoe ik moest reageren. Nu vind ik het eng erop terug te komen, want dat maakt het ineens minder spontaan. maarreh.. ik vond het dus wel een spannend idee.. eigenlijk. Wil niet zeggen dat je er gelijk iets mee 'moet' :) :wink: '

iaw; zeg wat je denkt, en hoe je je voelt. Als je sex met hem hebt, je je veilig bij hem voelt (het is niet voor niets een minnaar) kan je toch open met hem zijn?

:)

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 09 augustus 2005, 21:18

Ow gelukkig ben ik niet de enige die niet zomaar kan vragen wat ie nou eigenlijk wil... Klaarblijkelijk hebben mensen daar meer moeite mee dan te vertellen wat ze NIET willen.

Stom zitten we in elkaar, toch?

M


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast