Mannen en scheren

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Hoeveel (%) mannen scheren zich intiem?? En eventueel ook onder de armen??

Ja, ik scheer me intiem en ik scheer me onder mijn armen.
27
33%
Ja, ik scheer me intiem.
40
49%
Nee, ik scheer me niet intiem.
15
18%
 
Totaal aantal stemmen: 82

Gebruikersavatar
oneandonly
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 11:09
Locatie: t Gooi, van 't leven genietend

Berichtdoor oneandonly » di 19 juli 2005, 23:32

Haal onder (van ondereennnnn) de tondeuze er bij tijd en wijle overheen, de oksels laat ik met rust.
Geniet!

pukkie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 11:20

Berichtdoor pukkie » do 21 juli 2005, 11:28

Mijn vriend is tegen scheren... Denk dat het te maken heeft met zijn mannelijkheid :roll: ... Maar langzaamaan denk ik wel dat het eens zal lukken dat ik zijn bos mag trimmen :lol: !
maar jou vriendje wil natuurlijk wel heben dat jij je lekker glad scheert!

hij moets eens weten hoe lekker het is om samen glad op of in elkaar te glijden, ik scheer me ook al geruime tijd en kan me niet voor stellen dat ik ooit anders zou willen

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » do 21 juli 2005, 11:32

:roll: :roll:
pukkie ? mannelijk of vrouwelijk
is het puk.. (m) of is het pukkie (v) of toch een androgeen :shock: ??

geheel off topic..

sfinxs

pukkie
Berichten: 4
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 11:20

Berichtdoor pukkie » do 21 juli 2005, 11:36

:roll: :roll:
pukkie ? mannelijk of vrouwelijk
is het puk.. (m) of is het pukkie (v) of toch een androgeen :shock: ??

geheel off topic..

sfinxs

puk(M) maar dan kleiner dus pukkie,

maar mij profiel is al wat breder uitgwerkt

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » do 21 juli 2005, 11:38

:D dankjewel

nu weten we meer..


en wees welkom :D

sfinxs

Diving60
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 22 juli 2005, 14:22

Berichtdoor Diving60 » vr 22 juli 2005, 17:55

:D Ja ik scheer me ook intiem, eerst alles maar nu laat ik iets staan boven mijn pik. sinds kort scheer ik ook mijn oksels en ervaar dat als heerlijk fris net zoals intiem scheren.
Als ik in de sauna zo'n "bos"zie denk ik Never meer , heerlijk zo.

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » vr 22 juli 2005, 19:33

Aftershave aan je tong? lijkt me niet zo lekker....
Jessebel, after shave niet voor de orale sex, maar na het scheren. Dan in laten trekken en vervolgens (enkele uren later) overheerlijke orale sex. Met de hoofdletter S
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

Xander
Berichten: 19
Lid geworden op: di 22 juni 2004, 23:07
Locatie: Buitenland

Berichtdoor Xander » za 23 juli 2005, 14:48

:D sinds kort scheer ik ook mijn oksels en ervaar dat als heerlijk fris net zoals intiem scheren.
Als ik in de sauna zo'n "bos"zie denk ik Never meer , heerlijk zo.
Dat is precies hoe ik er ook over denk... Die klets natte lap onder je armen.... Nee dankje....

Xander

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 23 juli 2005, 15:00

Hahahahaha Nikki ik weet wel wat after shave is :P

Maar weet dus ook dat het na het intrekken nog steeds enorm kan 'afgeven' (je ruikt het immers ook nog); ik proef het iig toch wel. Niet lekker....

:)

Xander
Berichten: 19
Lid geworden op: di 22 juni 2004, 23:07
Locatie: Buitenland

Berichtdoor Xander » zo 24 juli 2005, 20:00

En ik maar de haren tussen mijn tanden uitvissen.
Romantisch en sexy hoor.
:evil:[/quote]

Zo is het bij ons ook begonnen... Ik kreeg een keer een haar in mijn keel. Ik heb toen zelf het goeie voorbeeld gegeven en mijn vrouw de voordelen laten merken van geschoren zijn.... Tegenwoordig is mijn vrouw volledig glad en ik zoals je al kon lezen intiem geschoren.... Hier geen sex voor we lekker glad zijn.... :D

Xander......

umpalumpa
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 6:50
Locatie: 't hart van Nederland

Berichtdoor umpalumpa » zo 24 juli 2005, 20:57

Scheer mijn oksels, en trim mijn schaamstreek met tondeuse. Mijn vrouw hetzelfde. Ik vind helemaal kaal niet zo aantrekkelijk, maar korte haartjes des te meer. En het is veel hygienisischer. We hebben 2 kleine kinderen, en als ik denk aan seks met volwassenen die helemaal geschoren zijn krijg ik de kriebels omdat het voor mij net lijkt of je seks hebt met een kind.

Sorry voor deze botte opmerking.....

Jafo
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: Genieten, ergens in het Vlaamsche land

Berichtdoor Jafo » zo 24 juli 2005, 21:58

Wij (vrouw en ik) scheren ons allebei, alleen doe ik het eveneens bij haar omdat zij er zo moeilijk bij kan en het liever ook niet met een spiegel doet, ze moest er zo maar eens een verkeerd stukje afsnijden weet je...
Liefst helemaal kaal vanonder, is lekker fris. Okselhaar scheert zij, ik niet. Maar ik scheer wel het haar rond mijn tepels weg ! Die zijn namelijk héél gevoelig en mijn vrouw heeft ook liever geen haartjes tussen haar tanden. Kwestie van geven en nemen zie je .... :)

Scheer ze !
Jafo
Zolang het maar lekker is,
kan het allemaal geen kwaad.

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » ma 25 juli 2005, 20:43

Ik scheer me bij gelegenheid intiem, als ik er tijd en zin voor heb. Het ziet er allemaal nog net iets groter uit dan he :-) En ze krijgt geen haartjes in de mond natuurlijk.
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Xander
Berichten: 19
Lid geworden op: di 22 juni 2004, 23:07
Locatie: Buitenland

Inderdaad bot ja

Berichtdoor Xander » ma 25 juli 2005, 20:58

We hebben 2 kleine kinderen, en als ik denk aan seks met volwassenen die helemaal geschoren zijn krijg ik de kriebels omdat het voor mij net lijkt of je seks hebt met een kind.

Sorry voor deze botte opmerking.....[/quote]

Inderdaad bot ja... Ik heb zelf ook twee kleine kinderen en ben deze topic begonnen... Op zijn zachts gezegt vind ik het niet passen wat je schrijft.... Zeker denkende aan mijn eigen situatie.....

Marlous
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 17 juli 2005, 20:16
Locatie: Haarlem, student

Berichtdoor Marlous » ma 25 juli 2005, 21:48

ik heb ook nog ff gestemd voor mijn vriend, hij scheert zijn balzak en met een schaar trimt hij zijn okselhaar en de rest van zijn schaamhaar. Hij heeft te weinig borsthaar om zich daar zorgen om te maken. Hij scheert een a twee keer per week.
Hij is er zelf ooit mee begonnen omdat hij al dat haar op zn zak erg lelijk en onsexy vond (ik kende hem toen nog niet). Zijn filosofie is: "Ik vind het lekker als mijn ballen gelikt worden en zelf houd ik er ook niet van om mijn tong in een bos haar te stoppen."

X Marlous


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten