masturberen voor partner

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

umpalumpa
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 6:50
Locatie: 't hart van Nederland

masturberen voor partner

Berichtdoor umpalumpa » zo 24 juli 2005, 15:18

Zijn er mannen die het opwindend vinden zichzelf af te trekken terwijl hun partner toekijkt, of vrouwen die het spannend vinden zichzelf te vingeren terwijl hun partner toekijkt.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 24 juli 2005, 16:33

Ja.

Moet hij wel meedoen uiteindelijk he :)

Peeweeutrecht
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 21 november 2004, 17:58
Locatie: Regio Utrecht

Berichtdoor Peeweeutrecht » zo 24 juli 2005, 17:08

Natuurlijk, ook dat hoort bij het spel wat sex heet!
Afbeelding

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » zo 24 juli 2005, 17:14

Hmm kan heel aantrekkelijk, verleidelijk en opwindend zijn...

hehehe '

umpalumpa
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 6:50
Locatie: 't hart van Nederland

Berichtdoor umpalumpa » zo 24 juli 2005, 21:02

Mijn 1ste ervaring hiermee is nog niet zo lang geleden, maar erg leuk. We hadden bij vrienden gelogeerd, en de volgende ochtend waren mijn vrouw en ik samen bij hun op de badkamer. Ik stond onder de douche, zij stond haar tanden te poesten. Ze draait zich om en zegt "ik wil dat je me laat zien hoe jij jezelf aftrekt." Ik was een seconde verrast, maar kreeg prompt een enorme stijve. Ik heb de deur opengemaakt, mijn pik met zeep ingesmeerd en me langzaam voor haar afgetrokken terwijl ze voor me stond. Ik kon zien dat ze hier heel erg geil van werd. De hele dag was er een enorme spanning, en die avond in bed was het feest!
:lol:

redwine
Berichten: 128
Lid geworden op: di 11 januari 2005, 12:20
Locatie: Oost-Vlaanderen

Berichtdoor redwine » zo 24 juli 2005, 22:57

... Ik stond onder de douche, zij stond haar tanden te poesten. Ze draait zich om en zegt "ik wil dat je me laat zien hoe jij jezelf aftrekt."

:o dergelijke bevlieging tijdens het tandenpoetsen??
Schitterend! Welke tandpasta gebruikt je vriendin? :lol:

Zelf heb ik me nog niet gemasturbeerd in het bijzijn van mijn vriendin.
One to remember.

redwine

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » ma 25 juli 2005, 17:02

Mezelf verwennen terwijl mijn lief toekijkt, heb ik nog nooit gedaan.
Het lijkt me wel spannend en een overwinning op mezelf. Ik zou me ergens toch een beetje generen :-)
Heb trouwens niet het idee dat het mijn lief op zou winden, hij heeft nog nooit zoiets aangegeven in elk geval.

Ik word er wel helemaal wild van als mijn lief masturbeert waar ik bij ben :-) Supergeil vind ik dat. Er aan denken alleen al :oops:
Laatst gewijzigd door Freesia op ma 25 juli 2005, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Live 4 Love

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » ma 25 juli 2005, 17:10

geweldig om te zien hoe een man zichzelf aftrekt... mooi geil maar ook de uitdrukking op zijn gezicht..... heerlijk geil gewoon!

En ja, ik vind het ook heerlijk om mezelf te verwennen terwijl één van mijn mannen toekijkt.....;)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 25 juli 2005, 17:18

Het heeft ook iets van.... kwetsbaarheid... ik denk dat dat ook de reden is voor waarom je het in eerste instantie niet goed 'durft' , of het pas doet bij iemand waar je langer iets mee hebt enzo..

Maar dat kwetsbare heeft ook weer heel wat toegevoegde waarde... bij het geile aanzien!!! :twisted: :lol:

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » ma 25 juli 2005, 17:51

het mooie vind ik als hij me aankijkt, maar in feite niets ziet, die geile blik, mmmmm.
Ik hou er wel van om bezig te zien, hij mij ook trouwens!

eL

Jasha
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 19 februari 2003, 2:01
Locatie: antwerpen, vlaanderen, bedrijfsleider op pensioen

Berichtdoor Jasha » ma 25 juli 2005, 18:09

Wij deden dat heel regelmatig hoor. Denk dat het zo was ergens rond de geboorte van onze oudste toen het echt moeilijk was op 't laatst, zegde ze me als je wil doe je het hier naast me in bed dan kijk ik wel...
Daarna jarenlang dikwijls om elkaar op te hitsen gestart met masturbatie om meestal te eindigen met een dampende vrijpartij. En er is inderdaad niets dat heter is dan een vrouw zichzelf zien bevredigen in levende lijve wel te verstaan.
Wij zijn engelen met slechts één vleugel kunnen enkel maar vliegen wanneer we elkaar omhelzen.

tommm
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 23 mei 2005, 17:34

Berichtdoor tommm » ma 25 juli 2005, 18:20

Wij doen dat zeker vaak. Is supergeil. Vind het mooi om te zien hoe zij met zichzelf speelt. En dat is wederzijds. En natuurlijk zo af en toe ook zonder elkaar....

uitvinderke
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 26 mei 2003, 19:36
Locatie: Leuven, België

Berichtdoor uitvinderke » ma 25 juli 2005, 20:34

Iedereen vindt het wel geil denk ik. Om in het echt te zien, wat je denkt dat je geliefde doet als je er niet bent... om je te realiseren dat ze zich helemaal durft laten gaan waar jij bij bent. Van mijn kant vind ik het spannend als zij er geil van wordt, anders zou ik er niet zo veel aan vinden eigenlijk... liever the real thing natuurlijk ;-)
you can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » ma 25 juli 2005, 20:37

Hihi uitvinder! je afsluiting "liever the real thing natuurlijk"...
Thiss IS the real thing man! This IS about intimacy and being connected

MK, the real wild thing

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » ma 25 juli 2005, 22:47

@ Freesia...

Drom juist zou je je in moeten denken als jij het voor hem zou doen.... probeer het eens en laat het ons weten hoe het ging... ;-)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten