dirty talk

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

chelsea 33
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 juli 2005, 17:52

dirty talk

Berichtdoor chelsea 33 » vr 22 juli 2005, 18:01

hey,

ik heb een vriend die er erg van houdt als je tegen hem praat tijdens de sex, en dan voornamelijk over wat je gaat doen etc met hem.

Nu blokkeer ik daarvan, ben dan ook meteen afgeleid in het hele gebeuren en heb hem dat ook verteld, maar toch blijft hij er met regelmaat naar vragen...

Ik wil het best maar op een of andere manier weet ik gewoon niet wat ik zou moeten zeggen en kan al zeer zeker niet de juiste woordkeus vinden;)

Ik ben er helemaal niet mee bezig tijdens de sex, ook al verteld hij mij wel dingen tijdens...

Wel zou ik t graag willen leren alleen ik weet absoluut niet wat ik zou moeten zeggen en als ik dan al iets zeg dan wordt er gevraagd........."en dan?" en dan........sja dan weet ik t dus echt niet meer want dan ben ik mij ineens erg bewust van wat ik zeg.

Ik klap dan dus echt dicht.................iemand tips???

alvast bedankt,
Chelsea
---wil wel, maar durf niet alles;)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 22 juli 2005, 18:22

Hihi en ze zeggen zo vaak dat vrouwen zo goed zijn in het doen van twee dingen tegelijkertijd! Maar als je zo intens aan het genieten bent van sex... tja... daar wordt je wel wat leeghoofdig van he :lol: :wink:

Iaw; herkenbaar wat je schrijft :) Wij houden er allebij wel van... maar het gebeurt niet zo vaak... juist om die reden (dat heeft hij ook). Denk maar aan orgasmes... op zo'n moment zit er ook totaal NIETS in je hoofd (daarom is het zo ontspannend). Met sex is het dan ook moeilijk je enerzijds over te geven aan het gevoel, maar tegelijk ook nog kunstmatig zinnetjes bedenken die geil klinken :roll: :wink:

En dat is de clue merk ik. Want als het dingen zijn die in je fantasie al afspelen tijdens sex, dan roep je het er spontaan uit.. en is het ook voor jou geil om te zeggen. Dan bedoel ik niet dat je tijdens sex fantaseert over een andere man, maar bepaalde handelingen die je wel geil lijken, of scenarios, plekken, etc.

Verdiep je wat meer in je eigen fantasiewereld en fantaseer er lekker op los tijdens sex :) En vertel erover!

Wat misschien een tip is, en ook leuk om te doen als jullie van geile praat houden, is van die geile verhaaltjes voorlezen uit bijv de Passie. Misschien vind je dingen of uitspraken die je aanstaan (en een andere keer kunt 'gebruiken')... je wordt er beide geil van.. en/of jullie lachen je kapot (vooral als je het met 'stemmetjes' voorleest :wink: )

Hoop dat je er wat aan hebt! :)

chelsea 33
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 juli 2005, 17:52

Berichtdoor chelsea 33 » vr 22 juli 2005, 18:29

Dank je!

Ja precies wat je zegt als je t moet gaan bedenken dan weet ik t gewoon niet, alleen er komt bij mij niets boven tijdens de sex en als hij er dan om vraagt dan word ik er ineens mee geconfonteerd, of laat ik t beter zeggen dan moet ik bewust gaan nadenken en dat lukt niet ;)
En dan zegt hij "zeg aub iets" en dan wordt de druk alleen maar hoger...

DEnk dat ik dan idd eerst maar eens moet oefenen met verhaaltjes voorlezen;)want we doen echt vanalles tijdens sex, alleen op een of ander manier vind ik t toch moeilijk om hardop te zeggen.
ik ben meer een doe mens in dat opzicht ;)
---wil wel, maar durf niet alles;)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 22 juli 2005, 18:38

"zeg iets aub"

Zeg dan; "Hou je kop en neuk me (slet/geil ding/vrachtwagenchauffeur/agent etc.. lol)"

:twisted:

chelsea 33
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 juli 2005, 17:52

Berichtdoor chelsea 33 » vr 22 juli 2005, 18:44

whahahaha dat is een goeie!

Thx!
---wil wel, maar durf niet alles;)

Reddy
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 25 mei 2005, 15:54

Berichtdoor Reddy » vr 22 juli 2005, 20:25

Jaaaaa Jessebel, dat vinden volgens mij de kerels wel lekker. Althans, dat is mijn ervaring. Anders moet je ff een paar borrels nemen, dat neemt de remming ook meestal weg (tenminste bij mij wel). Het moet een soort spelletje zijn, je moet je er niet voor schamen.
Succes van Reddy

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 22 juli 2005, 21:25

niet teveel hoor anders val je in slaap

wat te denken van ooww wat een heerlijk harde heb,je..
neuk mij hard diep en wild..
wil je leeg zuigen.. je zaad over mijn borsten voelen.

:oops: :oops:

sfinxs
is aan het oefenen voor te feestbeesten
was ik verleerd

Libresse
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 18 februari 2002, 2:01
Locatie: Haarlemmermeer

Berichtdoor Libresse » za 23 juli 2005, 21:04

Haha..kan ook helemaal verkeerd uitpakken.

Toen een hele tijd geleden een man aan mij vroeg wat ik graag zou willen - we lagen nota bene al samen in bed - en ik hem zei dat ik zijn lekkere harde pik diep in mij wilde voelen (yeah baby...yeahhh) was zijn commentaar:

(picture zuinig mondje a la Balkenende:):

Nou...dat vind ik niet zo leuk om te horen. Dat je me vertelt wat ik moet doehoen.. nou heb ik er helemaal geen zin meer in. En hij kreeg accuut een slappe.

Unfuckingbelievable! :lol:

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » za 23 juli 2005, 21:59

:lol: :lol: :lol:
hebben ze dan een keer een meid die weet wat ze wilt !
mannan... *sjuchttt*

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 23 juli 2005, 23:12

Afbeelding

Hahahahahaha ik lig dubbel hier! Jeeeeetje tis ook nooit goed :lol:

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 25 juli 2005, 16:47

Mijn vriend is er ook zo 1 die spreekt tijdens het vrijen, niet van die dirty talk maar eerder van : 'schatje ge weet toch dat ik je graag zie hè' of 'ik ben helemaal de jouwe' of 'jij bent enkel van mij' ... En ik ben iemand die niks zegt tijdens het vrijen, concentreer mij op andere dingen en dan gebeurt het nogal vaak dat ik zelfs een paar keer na elkaar 'wablief' moet zeggen voor ik het versta :lol: ... Dus tegenwoordig uit ik enkel een kreuntje om aan te tonen dat ik hem gehoord hem (ook al versta ik het dikswijls niet :lol: )
kwiet kwiet

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » ma 25 juli 2005, 17:10

Oef, ook ik ben een prater tijdens de seks. De meest ranzige zinnen en woorden druipen uit mijn mond als ik me helemaal laat gaan ;-)
Mijn lief heeft een keer gezegd, dat het hem soms afleidt van waar hij mee bezig is dus sindsdien let ik er wel op. Ergens kan ik dat wel jammer vinden.

Ik vind het ook heerlijk als hij geile dingen zegt, dat voelt zo enorm bevestigend. Vooral bij het pijpen, dan weet ik zeker dat hij geniet :-)
Live 4 Love

chelsea 33
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 22 juli 2005, 17:52

Berichtdoor chelsea 33 » ma 25 juli 2005, 22:38

idd ik verst t soms ook niet ..........
Maar Fresia, wat zeg jij dan zoal?? ik wou dat t bij mij spontaan opkwam...
---wil wel, maar durf niet alles;)

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » ma 25 juli 2005, 22:41

Moet ik dat echt hier neerzetten? ;-)
Ik zeg vooral wat ik wil, en wat ik voel. En dan heel expliciet, dus vul maar in ;-)
Live 4 Love

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » ma 25 juli 2005, 22:49

Hahah Wie A zegt ...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten