Kruis-topic

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » do 30 juni 2005, 20:01

Hahaha!

Vind je het niet leuk dan?
Ben ik nu niet echt alles wat je je maar zou kunnen wensen?

Giz vol zelfvertrouwen dankzij Spot! ;)
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » vr 01 juli 2005, 15:27

Goh, worden hier ook foto's gestuurd naar elkaar?
Ik wil niet weten wat voor een foto dan :lol:

Eerst hoopte ik dat een man onbesneden zou zijn, omdat het me saaier leek om met een onbesneden penis 'te werken'. Nu ik een vriend heb gehad die besneden was, bleek dat er nog genoeg over was om te doen, met gevoel en fantasie kom je een eind. Toch heeft het nog steeds niet mijn voorkeur. Een voorhuid maakt de penis ook iets zachter en dat vind ik prettiger om te voelen tijdens de daad. Wazig misschien, maar wel mijn ervaring.

Ook heb ik het niet zo met piercings daar. Doe mij maar puur natuur zonder poespas. Qua beharing houd ik niet van helemaal kaal, maar wel verzorgt. Een hele bos haar pijpt iets minder fijn (al zal ik als ik verliefd ben me daar niet aan storen). Ik neem graag het hele zaakje mee en een behaarde bal in mijn mond.. hmm.. toch wat minder lekker dan een kale.

Eerst vond ik het maar raar, gekortwiekte mannen. Nu ben ik eraan gewend en heb de voordelen ervan ervaren. Nu vind ik het sexy en verzorgd.

De maat: voor mij niet al te groot/lang. Gewoon een middelmaat vind ik het fijnst.

Lianne.

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » vr 01 juli 2005, 16:21

Hmmm, leuke topic.
Ik vind een man die aandacht aan zijn lichaam besteedt erg aantrekkelijk. Dus: schaamhaar onderhouden, (kaal mag ook).
Ik vind een lul met een 'slurfje' niet zo mooi, dus dat de voorhuid over de eikel lubbert.
Heb een besneden vriend gehad, was een prachtig gezicht, maar ook onbesneden en met de voorhuid opgeschoven vind ik mooier om te zien.
Verder vind ik een lul met aderen erop wel wat hebben. Moedervlekken ook, maakt het zoveel persoonlijker en liever.
Ow en ik hou erg van een 'zware' lul, daar bedoel ik mee, in slappe maar toch zware toestand, bijvoorbeeld na een zaadlozing.

Trouwens, een man die met erectie voor me staat, is het allermooiste uitzicht ;-)
Live 4 Love

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 01 juli 2005, 18:13

En dan omhoog wijzend of recht naar voren?
:lol:

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » vr 01 juli 2005, 18:50

Ow uhhh... moeilijke dit :-)
ik denk recht naar voren, maar ik kan eigenlijk niet kiezen!
Schuin naar voren, mag dat ook? ;-)
Live 4 Love

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » za 02 juli 2005, 12:48

Een man die zijn 'zak' niet tussen zijn knieen heeft hangen. Dus graag niet te veel 'los' vel.
En geschoren is ook lekker, met dank aan Gizem.
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

Lysa
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 17 januari 2005, 16:11
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Lysa » za 02 juli 2005, 18:49

Qua vorm en grootte verwacht ik niets.......Maakt mij echt niets uit en houd me ook niet bezig.

Wel dat er niet teveel haar staat en dat diegene wel verzorgd is.Dus lekker schoon en fris! :D
Als de enige plaats waar ik je kon zien mijn dromen was, zou ik eeuwig slapen.

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » ma 04 juli 2005, 15:37

En geschoren is ook lekker, met dank aan Gizem.
Hahaha!
Ach ja meis, aldoende leert men! ;)
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 29 gasten