minnares zijn

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dumpy
Berichten: 8
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 11:48
Locatie: Belgische Plantrekker

Berichtdoor Dumpy » ma 27 juni 2005, 16:13

hey bedankt voor het verhelderende moment

Ik heb gisteren mijn gsm uitgezet, iets wat ik nooit doe, heb het bewust gedaan en hij is helemaal over de rooie gegaan en raar maar waar, ik had er nog fun in ook
:twisted:

Knuffelbeer
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 27 juni 2005, 19:19
Locatie: Arnhem

Re: minnares zijn

Berichtdoor Knuffelbeer » ma 27 juni 2005, 19:41

[quote="madonna"]Hallo allemaal,
ik ben een jonge minnares die helemaal hoteldebotel is op haar lief maar het ook steeds vaker knap lastig heeft met de bizarre situatie waarin ze zich bevindt.
Schuldgevoelens steken de kop op,maar laten zich altijd weer wegdrukken door de fantastische en kostbare momenten die we samen beleven.
Herkent iemand dit?[/quote][/quote] Ik ben juist op zoek naar een minnares?

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » ma 27 juni 2005, 20:05

Gerichte pogingen tot seksafspraken worden niet op prijs gesteld. Voor dit laatste verwijzen we je naar de rubriek 'vinden'.

Namens de redactie,

Oceann

Sugar
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 02 mei 2005, 21:20

Berichtdoor Sugar » ma 27 juni 2005, 20:49

Dat van die knop, die wil ik dan ook nog wel eens vinden.
Ik start echt heel vaak met het idee dat ik er vandaag niet aan toe ga geven. En dat lukt meestal ook wel tot ergens rond de middag en dan krijgt hij meestal telefoon van zijn vrouw. Hij ziet dan aan mij dat ik jaloers ben :? , geeft mij een lieve glimlach en een kusje via de mail en ik ben weer vertrokken. Wat doe je als je echt dat knopje wel wil afzetten, maar hij het bewust weer omdraait?
Ik loop nu tegenwoordig al naar het toilet of even naar buiten voor een sigaretje. Maar dan begint hij gewoon opnieuw als ik terug ben.
En dan achteraf klagen dat het werk niet gedaan geraakt. Tja, ik vraag mij soms af wat hij juist wilt.

En heeft iemand van jullie ooit de vrouw van haar minnaar ontmoet? Wij hadden vandaag een familiedag op het werrk, met partners. En omdat ik vrij nieuw ben, vroeg ze mij of haar man mij wel genoeg begeleid en of hij wel vriendelijk voor mij is. Moest ik haar dan zeggen dat hij zo vriendelijk van mij elke week naar de zevende hemel te voeren? En dat dat ook al in haar wagen gebeurd is? 8) Best wel een moeilijke situatie.

Sugar

madonna
Berichten: 5
Lid geworden op: za 11 juni 2005, 19:11

Berichtdoor madonna » ma 27 juni 2005, 21:32

He allemaal, ben een tijdje niet meer op het forum geweest, dus wel blij verrast door al jullie reacties.
Ben dus echt niet de enige!

Ik vind dat het absoluut not done is om een kleine misstap op te biechten,zoals die jongen die gaat trouwen.Als hij zijn vriendin zou vertellen dat ie een avondje met een ander heeft zitten zoenen,zou zijn vriendin hoogstwaarschijnlijk ontzettend gekwetst zijn.Hij daarentegen, is van zijn schuldgevoelens af,terwijl zij verdrietig is om iets wat waarschijnlijk niet eens iets betekende voor hem,maar eerder een soort van laatste "vrijgezelle'daad was...

Sugar,ik heb de vrouw van mijn minnaar een keer ontmoet en vond dat heel moeilijk en raar.Ik heb bij hen op de bank gelogeerd na een feestje,terwijl hij met zijn vrouw in hun bed sliep,nadat ie het eerst met mij had gedaan op de terugweg naar huis...
Zo kan ik nog een aantal ontzettend foute verhalen opdissen,waar ik me soms slecht over voel,maar die heel onze verhouding ook zo ontzettend spannend en interessant maken.
Ik vind het vaak heel moeilijk om hem zo weinig voor mij alleen te hebben, maar besef ook dat onze relatie vooral op deze gestolen momenten gebaseerd is. Heel dubbel...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 27 juni 2005, 21:51

Meningen verschillen duidelijk...

sterk


:wink:

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » di 28 juni 2005, 0:36

Niet om het verhaal van Dumpy (dat is rottig genoeg), maar dat je elkaar 'aan' en 'uit' kunt zetten - wat een misselijkmakende gedachte en omgangsvorm vind ik dat.

Wel verhelderend is het om te lezen dat sommige mensen inderdaad zo in elkaar zitten, dat ze elkaar reduceren tot een knop die je naar believen 'aan' of 'uit' zet.



Dimpf

daydreamer
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 25 april 2005, 14:12
Contacteer:

Berichtdoor daydreamer » di 28 juni 2005, 15:56

geen kwestie van "aan en uit zetten" denk ik, Maar er zijn mensen die je kunnen doen smelten enkel door naar je te glimlachen. Als ik het even heel simpel bekijk is dat ook "aan" zetten dan. Ik denk wel dat het moeilijk is om de controle te behouden over het feit of je dat "aan" zetten zelf kan tegenhouden

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Over die knop

Berichtdoor Joepie » di 28 juni 2005, 17:01

Die knop vind ik helemaal niet misselijk-makend. Integendeel. Heel goed voor je zelfverzekerdheid. Wat-ie doet, is dat jij weer lijnen trekt waar een ander blijkbaar overheen is gedenderd. "Sorry - maar ik laat me niet zo behandelen. Dat pik ik niet!" Assertiviteit, je eigen geestelijke gezondheid weer in eigen handen nemen en niet laten afhangen van iemand die er naar behoeven mee speelt voor zijn of haar eigen genot.
Zodra 'de liefde' ten koste gaat van je eigenwaarde door het handelen van 'je partner' is het de hoogste tijd om op de rem te gaan staan, aan de bel te trekken, om een knop om te zetten, en al die andere volkswijsheden meer.
Dat is vaak verdomde moeilijk.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » di 28 juni 2005, 17:14

Het zou van lef getuigen als de 'dumper' eens werd aangesproken.

Als ik iets mis, is het dat.


Dimpf

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » di 28 juni 2005, 17:54

Wel verhelderend is het om te lezen dat sommige mensen inderdaad zo in elkaar zitten, dat ze elkaar reduceren tot een knop die je naar believen 'aan' of 'uit' zet.
Nee nee, niet de persoon - maar de (kwalijke) invloed die ze uitoefenen, díe moet je "uit" zetten; uit zelfrespect en/of uit zelfbescherming, om grip te krijgen (of te houden).

Althans, zo lees ik de tip van Selene.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » di 28 juni 2005, 19:30

Joepie, tegen Dumpy wil ik dat ook wel zeggen, maar niet zonder meer in alle situaties. Iemand opzij schuiven op een beschadigende manier - je moet er maar voor kiezen.

Zee, dat moet Selene maar zeggen of ze het zo bedoelt.


Dimpf
Vaak met woorden, een enkele keer zonder.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 28 juni 2005, 20:17

je zet de knop niet uit ..ook niet de kwalijke invloed die die persoon heeft op je..

ik vertaal het als.. ik heb diegen een energie draad gegeven.. en daar hebben we onze energieen over laten lopen.. en zit diegene ergens op een plekje met een ander kleur dan ik als energie heb in mijn lichaam en dat geldt andersom ook..

ik heb daar zelf een foefje voor een oefening .. om die kleur ( macht de greep) hoe je het ook noemen wil
ik neem die kleur weer terug in mijn lichaam.. en diegen krijgt zijn kleur weer terug in dat lichaam.. als zelf bescherming .. om uit de grip te komen en te blijven..

maar het is moeilijk.. verdomde moeilijk...

sfinxs

Sugar
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 02 mei 2005, 21:20

Berichtdoor Sugar » di 28 juni 2005, 20:28

Even reactie op alles hierboven.

Dat knopje, dat is dus de ingesteldheid die je aanneemt. Maar ik wil eigenlijk mij niet afschermen voor alles wat hij met mij doet. Ik heb mij nog nooit zo goed gevoeld als wanneer hij mij (ver-)leidt. Ik heb dat nooit van ook maar een vent genomen en deze kan echt alles net mij doen. Heel raar. Waarschijnlijk weet hij heel goed hoe hij mijn knopje moet bespelen, ja, maar ergens vind ik dat nu ook weer niet zo erg.

Zullen de vlindertjes wel zijn zeker die dat met mij doen?
Ik kan daar erg in op gaan...

Sugar

Dumpy
Berichten: 8
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 11:48
Locatie: Belgische Plantrekker

Berichtdoor Dumpy » di 28 juni 2005, 22:47

Ingewikkeld allemaal he :roll:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast