Met hoeveel mensen ben je al naar bed geweest?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

daydreamer
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 25 april 2005, 14:12
Contacteer:

Berichtdoor daydreamer » wo 08 juni 2005, 14:13

Niet zozeer minimaliseren. Sex kan puur lichamelijk zijn, dus zonder gevoelens.

Ik zie het meer als : ok ik zou gekwetst zijn als mijn man sex had met iemand anders, maar die pijn zou niets zijn in vergelijking met de pijn die ik zou voelen als hij daadwerkelijk verliefd was op die andere vrouw

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 08 juni 2005, 14:19

Zelfs verliefdheid zou kunnen mogen gebeuren. Mits ie er maar eerlijk over is. Een mensen hart is zo gemaakt dat er plek is voor meerdere personen tegelijk, das mijn overtuiging. Zegt niks over de liefde die hij (of zij, ligt aan de situatie) voor jou voelt.

Verliefdheid en liefde zie ik toch weer als twee verschillende dingen.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

daydreamer
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 25 april 2005, 14:12
Contacteer:

Berichtdoor daydreamer » wo 08 juni 2005, 14:24

Maar ook liefde voor meerdere personen is mogelijk. Dus waarom is er zo een groot verschil tussen liefde en verliefdheid?

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 08 juni 2005, 14:27

Ehmmm, verliefdheid vind ik die eerste kriebels, het gevoel van hem/haar niet willen missen, vlinders, spanning.
Houden van gaat dieper. Gaat voor mijn gevoel ook meer tijd overheen voordat je écht kunt zeggen dat je van iemand houdt. Terwijl je wel snel verliefd op iemand kunt worden.
(in mijn beleving tenminste)
En ja, je hebt gelijk betreft het houden van meerdere personen tegelijk :)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Phoebs69
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 14:54
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Berichtdoor Phoebs69 » wo 08 juni 2005, 14:41

En ff off topic

@coerioso

Hardstikke mooi dat je nog samen met je vrouw en kinderen ben.
En om met iemand anders dan met je eigen vrouw naar bed te gaan, is het vaak wel beter als beiden partners dat willen en daar klaar voor zijn.
Want als je buiten je eigen partner om een avontuurtje heb is dat nog altijd vreemd gaan in mijn ogen. Zo ook, in de open relatie die ik met mijn vriend heb. We doen alles samen en we doen nooit dingen waarvan de ander niks van af weet.

En voor mij gaan mijn bi-gevoelens niet enkel om de sex.
Alleen maar met iemand sex hebben, zonder ook maar een beetje gevoelens voor diegene te hebben, nee dat kan ik niet.
Of diegene moet mij ontzettend uit mijn tent lokken, maar dan nog moet ik die persoon wel leuk vinden.

En coerioso, ik vind het leuk en prachtig om te horen dat je nog altijd bij je vrouw en kinderen ben. Dat zie je de laatste tijd weinig, helaas!!!
Jij en je vrouw, zijn jammer genoeg een uitzondering. Maar wees blij dat je een uitzondering ben ;)
Ikke ondeugend??? Welnee, hoe kom je daar nu bij??

Wisp
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 13:02
Locatie: noord nederland

Berichtdoor Wisp » wo 15 juni 2005, 11:42

Dit topic heeft me evenwel verrast dat ik blijkbaar een uitzondering ben dat ik nog maar met één vrouw naar bed ben geweest. Coerioso
Dat zal mijn man leuk vinden om te lezen. Hij begon zo onderhand het idee te krijgen dat hij zo ongeveer de enige man ter wereld was die maar 1 vrouw had gehad (mij dus) :D
En ik heb weer achterlijk veel partners gehad.... zou het wezenlijk wat uitmaken? Bij ons in elk geval niet!

Phoebs69
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 juni 2005, 14:54
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Berichtdoor Phoebs69 » wo 15 juni 2005, 16:06

Nou ik ben de tweede vrouw in mijn vriend z'n leven.
En er zullen best nog meer mannen zijn die niet zoveel relaties hebben gehad.

Groetjes Phoebs
Ikke ondeugend??? Welnee, hoe kom je daar nu bij??

daydreamer
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 25 april 2005, 14:12
Contacteer:

Berichtdoor daydreamer » wo 15 juni 2005, 16:08

En ik was ook de eerste voor mijn man. Dus er zijn meer mannen die maar 1 relatie hebben gehad

sloffie
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 21:06
Locatie: in Noord-Nederland

Berichtdoor sloffie » wo 15 juni 2005, 16:14

ik heb voordat ik mijn vrouw leerde kennen wel wat verkering gehad, maar zij is de enige waarmee ik in bed ben beland....

weet nog steeds niet wat ik daar nou van moet vinden!?!

Anneniem
Berichten: 246
Lid geworden op: do 16 juni 2005, 14:38
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Anneniem » do 16 juni 2005, 15:01

Voor ik mijn man leerde kennen heb ik een paar keer verkering gehad. Moet ff denken hoor, met 2 van hen heb ik het ech tgedaan...met dei ander was het alleen veel voelen ed. Dus Dus ik heb er niet echt veel gehad.

Met een lief stel vrienden van ons hebben we pr gedaan. Ik heb toen voor het eerst in 10 jaar sex gehad met een ander man. En ook voor het eerst sex gehad zonder verliefd te zijn op de man waarmee ik het deed. De pr...in 1 ruimte oevrigens...was voor mij en voor mijn man een geweldige ervaring....echt helemaal fantastisch.
Ik voel niet de behoefte om naar parenclubs te gaan of om op zoek te gaan naar meer stellen om mee te swingen dirt gebeurde gewoon en echt het was hemels...
Ik ben meer dan dat wat mij overkomt.

athena
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 18 juli 2004, 11:36
Locatie: Utrecht

Berichtdoor athena » za 25 juni 2005, 8:07

Vorig jaar kon ik nog braaf antwoorden: één. Heb 7 jaar een relatie gehad, en heb het afgelopen jaar veel vriendjes gehad. Even tellen... met m'n ex erbij zeven. Ik dacht altijd dat seks persé een emotionele diepgang moet hebben, maar soms begint het gewoon te kriebelen en dan wil je weer ff wat anders dan vriendje vieb. Tja, waarom ook niet denk ik nu.
Every person is a new door to a different world

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » za 25 juni 2005, 22:14

Sagan ik zit hier met een grote grijns op mijn gezicht....
ik herinner je posting van amper 3 weken geleden en mijn eigen antwoord daar onder andere ..... :mrgreen:

Het komt wel goed met jou vrouw !...
wat zeg ik... het gáát goed met je !
Ik toost op jou vanavond!

Diva
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 10 april 2005, 16:28

Berichtdoor Diva » za 25 juni 2005, 23:03

In totaal met 4 mensen..
2 exen, 1 one night stand, en nu me huidige vriend
:)

Alex E
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 21:36
Locatie: Ergens boven Amsterdam...

Berichtdoor Alex E » vr 19 augustus 2005, 23:43

Ik ben 29, bijna 30, ontmaagd op mijn 17de, heb 4 vrouwen mogen penetreren, waarvan 1 tijdens een one-night-stand. De laatste vrouw was nog maagd en zij is al 10 jaar mijn vaste bedpartner. We hebben het er de laatste tijd overigens wel wat meer over om voor haar een tweede (mannelijke en 1ste vrouwelijke) partner en voor mij een 5de vrouwelijke en misschien 1ste mannelijke) partner te zoeken, dus wie weet hoe de teller van ons er over een jaar bijstaat...

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » za 20 augustus 2005, 11:05

niets te zeggen
Laatst gewijzigd door hadewijch op ma 23 januari 2006, 17:54, 2 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 30 gasten