Embarassed.....lucht uit de vagina

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » di 24 mei 2005, 15:31

Ik heb het altijd, die geluidjes. en hard ook soms! Maar Frank vind het gelukkig alleen maar opwindend, het gebeurt dan ook vooral als ik flink nat ben na een paar keer klaarkomen.

Trouwens, in het engels schijnen kutgeluidjes (iemand nog een beschaafde term er voor???) 'raspberries' te heten, god weet waarom :o

Marian, houdt niet van stille slaapkamers

Baubo
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 0:54

Berichtdoor Baubo » di 24 mei 2005, 17:33

Ehhhhhm...voor alle zekerheid: mijn vorige posting is van A tot Z flauwekul, hoor! :D (Was 'n beetje melig, dat word ik namelijk altijd als het over kutscheetjes gaat...)

Als het mij overkomt, dan kijk ik net zoals dat meisje van de reclame dat haar huissleutels aan een jongen geeft en dat er dan een tampon aan die sleutels blijkt te hangen: SO WHAT? IK BEN EEN VROUW JA!!!

(En verder ben ik dol op tongzoenen, diep in ogen kijken tijdens de daad, vind ik zowel mijn anus als mijn schaamlippen behoorlijk beeldig en vind ik een tussenbeens stoppelbaardje ook best cute. En ik ben vooral dol op mannen die dat roerend met mij eens zijn. :wink: ) Embarrasment is dus nimmer aan de orde.

Baubo
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 0:54

Berichtdoor Baubo » di 24 mei 2005, 17:47

Ik hoor het al: jij hebt je dus net zo laten meeslepen in deze problematiek als ik...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 24 mei 2005, 17:57

Even voor de duidelijkheid Baubo; natuurlijk flauwekul (ja hehe begrijp ik), maar wel ironisch/sarcastisch bedoeld toch?

Ik vond die beschrijving, waardoor je dus idd denkt what the fuck (als je het geloofde) juist een goede eyeopener van hoever je kan gaan, tot in het bizarre dus (maar jeetje die vrouwen ZIJN er blijkbaar :? ).
Dus 'Geniet, ook als je een raspberry schiet!' als het ware :lol:

Guy
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 24 december 2004, 0:53
Locatie: Gent

Berichtdoor Guy » di 24 mei 2005, 21:19

Het lag er wel lekker dik bovenop hoor, vond ik.
Onderzoekt alles doch behoud het goede.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 25 november 2005, 16:52

Up voor Lustenliefde.

Gewoon om ff te tonen dat het in ieder geval niet 'ernstig' is :lol: :wink:

Narnya
Berichten: 88
Lid geworden op: wo 23 november 2005, 11:07
Locatie: Limburg, België

Berichtdoor Narnya » vr 25 november 2005, 17:05

geweeeldig topic!! :lol:

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 25 november 2005, 22:02

Aaach die kutscheten ja soms klinkt het een beetje stom maarja hoeft toch niet de pret te onderdrukken. Ben gwoon lekker nat en ik sop een beetje :lol: alstie der zich aan stoort dan doettie maar lekker oorkleppen op hoor.

Alstie trouwens op me lig en we zweten allebei dan drukte zich helemaal op mijn borsten en dan hoor je trouwens precies hetzelfde..

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 25 november 2005, 23:44

:lol: LOL ; ja die ken ik ook. '' Tietscheten' heb je dus ook nog! :lol:

Baubo
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 0:54

Berichtdoor Baubo » za 26 november 2005, 14:18

Borstflatulentie.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 26 november 2005, 16:18

Kijk, dat heeft nog stijl ook 8)

koekepannie
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 04 januari 2004, 19:18

Berichtdoor koekepannie » za 26 november 2005, 16:47

wel grappig hier :-D
Ik vondet ook wel goed van je BAUBO, maar misschien net iets te kwetsend vr de starter van dit topic...? Niet dat je geen gelijk hebt... als vrouw schamen we ons zo snel, terwijl erna blijkt dat mannen er niet eens om geven?!! Net zoals wij altijd denken dat we zoo slank/mager moeten zijn, terwijl (zelfs uit onderzoek!!) blijkt dat mannen eigenlijk best wel iets willen 'om goed vast te pakken', zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen...

Het is meestal tgnover kameraden, tijdens de gekende 'vleeskeuring', dat ze zeggen dat ze mager of heel slank mooi vinden... maar als het erop aan komt mag alles best wel een maat meer, geluid maken, ...

wiiihoew!

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 26 november 2005, 17:07

Nou koekepannie nu is het net alsof geen enkele man een magere of een slanke vrouw wilt..

Tuurlijk vinden de mannen een maatje meer ook heel mooi. En tuurlijk als je verliefd bent en je bent een beetje stevig zal de man echt niet zeggen ga eens afvallen. Hij is tenslotte ook zo op je gevallen..

Ikzelf heb een klein maatje, en ben dus ook echt behoorlijk slank (niet mager) maar dat wil niet zeggen dat je bij mij niet beet kan pakken. Ik heb een mooie cup, en ook vet rond mijn benen en billen en buik. Terwijl ik toch een maatje 34/36 hebt.

Ik denk dus niet dat de meeste mannen allemaal een maatje meer willen hebben. Ook al is dat uit onderzoek gebleken. Ook slanke dames kunnen vet hebben.

Baubo
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 0:54

Berichtdoor Baubo » ma 28 november 2005, 11:18

Kijk es hier, koekepannie. We zitten toch op Shespot om over dit soort dingen te PRATEN??? Ja toch niet dan. Kwetsendkwetsendkwetsend. Dat kan je altijd wel zeggen, dat iets kwetsend is. Maar wie hééél snel gekwetst is (echt bij de eerste de beste grap al begint te wenen zeg maar), die kan maar beter geen pijnlijke tussenbeense (of tussentietse) problematiek op dit forum slingeren, want dan heeft-ie (M/V) echt een hele slechte aan sommige shespotters (M/V). Trouwens. Weet je wat pas écht kwetsend is? Als een man zegt: op je knieën jij, want ik ga je nou eens fijn van achteren nemen. En dattie dat dan ook gewoon doet. En dat dat eigenlijk best nog een beetje zeer doet ook, dat gebonk tegen je baarmoeder. En dat dan, op het moment dat hij gespoten heeft en jij eindelijk weer gewoon op je rug kunt gaan liggen in de hoop op een delicate beftoegift (want jij was namelijk nog niet klaargekomen), er een oorverdovend hard FFFFLBLBFLBFLBFLBFLBBRRRR!!!! klinkt van tussen jouw benen. En dat hij dan als door een wesp gestoken overeind schiet, zich met een duidelijke uitdrukking van walging op het gelaat aankleedt en vervolgens zonder meer de kamer verlaat, onderwijl verongelijkt mompelend: 'Daar kan ik niet tegen, hoor, die vieze geluiden. Ongelooflijk, een kut die een scheet laat! WAT een onwaarschijnlijk smerig wijf!!!'

DAT is pas kwetsend!

Niet dat het mij ooit gebeurd is trouwens. Ik denk eigenlijk dat dit niemand ooit gebeurd is...

(Ja inderdaad, dus waar hebben we het dan eigenlijk over?)

Trouwens, als ik zeg dat ik vind dat jij een hele strakke nick hebt, vind je dat dan ook kwetsend?

Knipooggroet,
Baubo.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » ma 28 november 2005, 23:08

er een oorverdovend hard FFFFLBLBFLBFLBFLBFLBBRRRR!!!! klinkt van tussen jouw benen.
WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 18 gasten