"kutscheten"

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

*assie*
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 03 april 2005, 23:50

"kutscheten"

Berichtdoor *assie* » ma 04 april 2005, 23:17

lekker genant... je blijft bij een jongen slapen die je nog maar net kent. je doet een bepaald standje, of je maakt een bepaalde beweging waardoor je 'lucht hapt' met je vagina... nou, niet lang daarna moet dat er natuurlijk ook weer uit!!
en ja hoor... 2 scheten, kutscheten zoals ik er met mn vriendinnen altijd over praat!
aaaaaaaaargh!!! waarom moet dat nou net op zo'n moment gebeuren!!best erg... als ik eraan terug denk moet ik ook gelijk weer lachen :oops: en word ik zo weer rood...
maar ach, met mn ex moesten we er altijd onwijs om lachen!! wat moet je anders doen? het gebeurt nou eenmaal en je houdt het toch niet tegen, toch?! alleen het is niet echt sexy/charmant als je iemand net kent!!

vriendinnen van me hebben er ook wel eens last van en ik (eigenlijk ik en mn vriendinnen) vroeg me af hoeveel vrouwen hier nog meer last van hebben... of juist niet...

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 05 april 2005, 0:10

ik heb even 'embarrassed' voor je omhoog gehaald.... daar gaat het ook over... hoe je het noemen wilt :lol:

*assie*
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 03 april 2005, 23:50

Berichtdoor *assie* » di 05 april 2005, 19:46

THANX!!

ECHT GEWELDIG OM TE LEZEN!

nicolientje
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 18 april 2005, 1:08
Locatie: Brabant

Berichtdoor nicolientje » ma 18 april 2005, 10:27

Kutscheten kunnen bij elke vrouw voorkomen, zoals je zelf al zei ligt het vaak aan het standje. Als een man klein geschapen is of de vrouw nogal wijd heb je er ook meer kans op, er is dan gewoon meer ruimte om lucht mee te nemen!

Mijn vriend vind het ook altijd wel grappig hoor, al kan het op sommige momenten een bepaalde sfeer verpesten en dat vind ik dan weer niet leuk. Voor zover ik weet heeft bijna elk van mijn vriendinnen het wel eens meegemaakt, dus vreemd is het niet...

:lol:
I really love to love! :D

*assie*
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 03 april 2005, 23:50

Berichtdoor *assie* » ma 18 april 2005, 23:08

mijn 'bijna vriendje' is er ook heel makkelijk in, gelukkig maar want op de 1 of andere manier heb ik er bij hem vaker last van als bij andere jongens!! maar het is inderdaad wat je zegt: het past niet altijd in de sfeer en dat is wel eens jammer, aan de andere kant.... je hebt wel weer wat om te lachen tijdens de sex, maarja... wat mij betreft mogen ze wel weg bijven hoor!!!

Blijewereld
Berichten: 9
Lid geworden op: do 26 februari 2004, 16:46
Locatie: NH

Berichtdoor Blijewereld » ma 25 april 2005, 11:10

Wij vinden het juist opwindend :)
Je leeft maar een keer

*assie*
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 03 april 2005, 23:50

Berichtdoor *assie* » do 28 april 2005, 0:22

opwindend?? hmmm... nee dat heb ik er nog niet in kunnen ontdekken!!! als je van het 1 naar het andere standje gaat en ondertussen al die 'erotische' geluiden je ontfloepen.... ik kan er weinig opwindends aan vinden om eerlijk te zijn! maar toch vind ik het wel gaaf dat er mensen zijn die het van een heel andere kant bekijken!!!

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Berichtdoor AniMAN » do 28 april 2005, 6:36

Tijdje geleden .... zij op handen en knieën, ik erachter, doggy style ....
Lekker diep liggen stoten ... blijkbaar veel vacuum getrokken...

Wou ff aan haar spleetje gaan likken, dus ik ga eruit ...
en net als mijn mond haar gleufje bereikt ....

SCHIET ER ME DAAR EEN GEWELDIGE KUTSCHEET UIT !!!!
Ons allebei dood gelachen !! :P
Maar de erotische sfeer was wel uit de lucht neergeslagen, niet meer kunnen verder gaan met onze beurt :roll:
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Karnijntje
Berichten: 6
Lid geworden op: za 19 maart 2005, 20:35
Locatie: Brugge

Berichtdoor Karnijntje » do 28 april 2005, 19:48

Jaja komt me heel bekend voor... :wink: Maar meestal komt die lucht er pas een tiental minuten na de daad terug uit. Met als gevolg dat wanneer we beide onderuitgezakt en uitgeput liggen na te genieten, floept er ineens zo'n kutscheetje door de ruimte... hihi... Maar we kunnen er beide mee lachen.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » do 28 april 2005, 20:34

van sommige topic's word ik al onpasselijk als ik het onderwerp lees.. "kutscheten" wat een K*T woord :s net zoals "smegma" ewwwwwwwwwwwww..

en ik maar hopen dat er niemand reageert in zo'n topic.. ach.. wishfull thinking uh?

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

girl with a pearl earring
Berichten: 129
Lid geworden op: di 26 april 2005, 16:26
Locatie: la ville d'amour

Poesdoef

Berichtdoor girl with a pearl earring » di 03 mei 2005, 10:41

hey deFine,

Kutscheten klinkt veel wansmakelijker dan het is.
Vroeger bestond er een tijdschrift 'Che' met een erotische rubriek 'Amelie O' waarin een kutscheet een 'poesdoef' werd genoemd, dat klinkt toch al wat anders niet?
En daarbij het feit dat er respons komt op zo'n topic is misschien wel omdat men wel al eens een poesdoef laat. Sommige standjes hebben nu eenmaal een poesdoef tot gevolg.
Misschien heb je d'er al zelf mee te maken gehad.
Jouw reactie ben ik al eerder tegen gekomen, maar dan binnen een mannelijk onderonsje, zij bekijken dit nu eenmaal vanuit een ander perspectief.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » di 03 mei 2005, 11:18

kijk! poesdoef.. daar kan ik wat mee.. ennuh GWPE.. niks menselijks is mij vreemd.

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

girl with a pearl earring
Berichten: 129
Lid geworden op: di 26 april 2005, 16:26
Locatie: la ville d'amour

Berichtdoor girl with a pearl earring » di 03 mei 2005, 14:07

Wel bij deze wordt de 'kutscheet' de 'poesdoef'.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 25 november 2005, 16:49

Upperdepup


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten