Wat wil hij precies????

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Wat wil hij precies????

Berichtdoor Desie » di 22 februari 2005, 23:00

Kan een man voelen als een vrouw gevoelens voor hem heeft??
En als dat zo is waarom lokt een man een vrouw uit de tent om te horen wat ze voor hem voelt.???
Waarom negeert hij haar terwijl het lijkt alsof hij gevoelens voor haar heeft want hij stelt zich kwetsbaar op maar is ook stoer.
Waarom negeert de vrouw de man terwijl ze hem juist heel erg leuk vindt en ze zich erg kwetsbaar bij hem voelt.

En als een man en een vrouw elkaar echt leuk vinden zijn ze dan altijd lief voor elkaar of draaien ze om elkaar heen omdat ze zich niet durven te uiten. Of trekt de man zich terug omdat hij weet dat de vrouw een relatie heeft.
Waarom konden de man en de vrouw eerst wel gewoon contact met elkaar hebben maar door het vissen van de man naar de gevoelens van de vrouw is het allemaal verpest.

YahMan
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 23 januari 2005, 20:17
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Berichtdoor YahMan » di 22 februari 2005, 23:13

Het spel......ik betrapte me er vroeger (nee, zo oud ben ik niet!) ook op en steevast als dan de kogel door de kerk was, was de reactie:"Goh, ik wist niet dat je me leuk vondt" Nou, geloof mij dat voel je snel genoeg. Alleen ben je brutaal genoeg om daarop te reageren?

Yah-loopt wel eens een blauwtje-Man
Afbeelding

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » di 22 februari 2005, 23:20

Alleen het spel????? Maar voordat hij hij me uit mijn tent ging lokken heb ik het nooit duidelijk laten merken dat ik iets voelde hoor. Het was altijd gewoon plagen en ondeugend doen tussen ons.......dat was leuk. Maar nu hij het weet doen we alleen maar raar tegen elkaar en we hebben afstand van elkaar genomen. Ik zou dus graag weten wat er nu precies tussen ons speelt. Want ik word er niet wijzer van???

Jasha
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 19 februari 2003, 2:01
Locatie: antwerpen, vlaanderen, bedrijfsleider op pensioen

Berichtdoor Jasha » di 22 februari 2005, 23:32

Desie,
Ik denk ook het spel van uitdagen/uitnodigen en afstoten. Misschien wel tot het naar een soort uitbarsting zal leiden, een moment waarop je plots hij of jij gaat toegeven en bekennen. Het is eigenlijk denk ik een vorm van 'het hof maken'. Als het je overkomt en je kan en wil die persoon zou ik zo zeggen gewoon meedoen.
Wij zijn engelen met slechts één vleugel kunnen enkel maar vliegen wanneer we elkaar omhelzen.

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » di 22 februari 2005, 23:34

Dus hij heeft wel gevoelens voor mij???

YahMan
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 23 januari 2005, 20:17
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Berichtdoor YahMan » di 22 februari 2005, 23:41

Dat is heel goed mogelijk en misschien weet hij zich even geen raad met z'n gevoelens.

YM
Afbeelding

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » di 22 februari 2005, 23:43

Desie,

Praat er met hem over, of help de kwestie op welke manier dan ook de wereld uit. Want inderdaad, zo wordt je niet wijzer, en zoals ik je lees ben je werkelijk nonstop met hem bezig, en dat lijkt me voor jouzelf heel onprettig.

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » di 22 februari 2005, 23:49

Moose, je hebt inderdaad gelijk. Ik ken mezelf niet meer en gedraag me als een gek als ik bij hem in de buurt ben. Ik ben helemaal niet zo want ik ben heel relaxt. Ik laat mijn hoofd echt niet zo snel op hol brengen door een man. Dan moet hij echt goed zijn best doen. Ik weet niet hoe ik het moet oplossen want als ik in zijn buurt ben dan smelt ik als een ijsje en mijn mond lijkt wel een muur van beton waar geen opening in zit en ik raak emotieloos. En hij reageert op mij , doet precies hetzelfde terug. Maar als hij lief naar mij toe is dan ben ik ook lief tegen hem maar een gesprek gaat echt niet lukken hoor.

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » wo 23 februari 2005, 0:39

Wat kan ik doen om hem uit zijn tent te lokken????

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » wo 23 februari 2005, 1:34

Desie, heb je dan uberhaupt een inhoudelijk gesprek met hem gehad?

Ik krijg de indruk dat dit om lichamelijke aantrekking gaat.. dat bij jou waarschijnlijk in verliefdheid is omgeslagen door de grote spanning.

Is lichamelijke aantrekking werkelijk iets dat opweegt tegen wat je met je partner hebt?

Maar ja ik weet niet hoe je relatie is, en weet niet hoe de relatie is tussen jou en die andere man... (ik gis dus maar)
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » wo 23 februari 2005, 21:06

Ik had eerst wel leuk contact met hem. We hadden mail en telefonisch contact. En in het weekend spraken we elkaar met uitgaan. Heel gezellig. Maar het werd steeds intenser en nu kan ik helemaal niet meer met hem praten :( hoe graag ik dat ook zou willen maar op een of andere manier wil het niet lukken. Ik sla gewoon dicht en ga heel onaardig doen........Ik weet niet meer hoe ik normaal moet doen. (Ik weet gewoon dat het genant is en zo doe ik nooit maar bij hem dus wel)

Zora
Berichten: 35
Lid geworden op: do 20 januari 2005, 14:28

Berichtdoor Zora » wo 23 februari 2005, 22:12

Desie,
Soms gebeurt het dat mensen te dicht bij elkaar komen, waardoor een van de partners dichtslaat.
Als dat gebeurt, betekent het in ieder geval dat je elkaar dieper dan oppervlakkig raakt.
Alleen is het soms niet gemakkelijk om je "ware ik" zomaar voor het eerst te laten zien. Het kan heel moeilijk zijn om je kwetsbaar op te stellen. Heb je al geprobeerd om je gevoelens op te schrijven? Lees ze eens door en wie weet kan je er een leuke brief of een mail van maken.
Als ik je verhaal goed interpreteer, denk ik wel dat jullie beiden gevoelens tov elkaar hebben en dat je niet bang hoeft te zijn om in een bericht aan hem in ieder geval je gevoelens door te laten schemeren.
Misschien niet eens zo'n gek idee?

Zora(aarnogniet?)
some ways lead to nowhere

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » wo 23 februari 2005, 22:20

Bedankt zora voor je reactie en je mag ook best weten dat ik hem al eens een mailtje heb gestuurd met daarin het feit dat ik een zwak voor hem heb en dat ik mij niet zo raar wil gedragen enzo. Maar hij heeft daar niet op gereageerd. En toen ik hem een paar weken geleden zag omhelsde we elkaar (ik had redelijk wat op, met uitgaan dus dan durf je veel meer) Maar vorige week negeerde ik hem en hij mij. Dus ik kan er niet zoveel mee. Volgens mij is dit intenser dan ik mij voor mogelijk hou.

Zora
Berichten: 35
Lid geworden op: do 20 januari 2005, 14:28

Berichtdoor Zora » wo 23 februari 2005, 22:50

zie je wel? DRANK HELPT (met mate)
some ways lead to nowhere

Desie
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 21:04

Berichtdoor Desie » wo 23 februari 2005, 23:02

Jazeker en het was nog lekker ook om hem vast te pakken. Heerlijk met mijn handen over zijn lekkere kontje. En hij omhelsde me en streelde met zijn armen over mijn rug. Maar ja, dan weet ik nog steeds niet wat er in zijn hoofd omgaat. Alleen weet ik wel dat hij heel makkelijk met andere vrouwen praat en snel zoent met vrouwen zelfs als hij er niets voor voelt. Met mij is dat toch anders want soms heb ik het idee dat hij me liever uit de weg gaat dan dat hij toenadering zoekt. HIj ziet me dus niet als een easy take.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 17 gasten